מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאב בלתי נסבלשירי11/05/2010
שלום לפני שבוע עברתי קירה כירורגית בשן בינה כלואה שהייתה קרובה מאוד לעצב העקירה עברה בסדר אבל הכאבים עד היום בלתי נסבלים עד כדי חוסר יכולת לישון אני מתפוצצת מכאבים אני לוקחת כבר שבוע אוגמנטין פעמיים ביום מה יכולה להיות הסיבה את מול הייתי אצל הרופא הוא הוריד לי תפרים ואמר שזה נראה בסדר אך אינני יכולה לסבול יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בלתי נסבל
ד``ר יזהר שוחט11/05/2010אנא גשי לבדיקת הרופא המטפל. אם אין ביכולתו לסייע כדאי שתפני לבדיקת כירורג פה ולסת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בלסת ופתיחת פה לצד?רון10/05/2010
אני בן 16 לפני שלוש ניים נפלתי מאופניים על הראש ומאז התחילו לי קליקים בלסת (כך אני חושב) לאחר שנה הלכתי לטיפול הציעו לי לעשות תרגילים מספר פעמיים ביום וכך זה יעבור זה לא ממש עבד ומאז זה רק החמיר כיבתי כדורי אותופן הם הרגיעו לי את הכאב לזמן מה אל לאחר שהפסתי לכבל אותם הכאבים שוב חזרו.
היום כשאני פותח את עד החצי אני מרגיש כאב והפה לי נפתם מעט שמאלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בלסת ופתיחת פה לצד
ד``ר יזהר שוחט11/05/2010אנא גש לבדיקת רופא השיניים המטפל לצורך איבחון מקור הבעיה וטיפול מתאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיניים שלא בקעולירן10/05/2010
יש לי שיניים עליוניות בסוף שלא בקעו רציתי לדעת אם יש בעיה עם זה? הן יבקעו באיזשהו שלב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיניים שלא בקעו
ד``ר יזהר שוחט11/05/2010לא ציינת בן כמה אתה. שיני בינה בוקעות בד"כ בגילאים 17-21 . לעיתים הן נותרות כלואות ואינן דורשות טיפול במידה לא גורמות לדלקות או בעיות אחרות. מומלץ כי תבדק ע"י רופא השיניים שלך שיעריך את מצבן והצורך במעקב/טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב מוקרןלירן10/05/2010
האם יכול להיות שחור בשן בינה כלואה תחתונה יגרום לכאב מוקרן לאזור הצוואר ויגרום לצוואר שנתפס לעיתים קרובות?ישנה סבירות כזו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב מוקרן
ד``ר יזהר שוחט11/05/2010לא סביר כי כאב משן שינה יגרום לצוואר תפוס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלירן10/05/2010
אני שבוע וחצי אחרי עקירה כירוגית של שן בינה כלואה וישנו חור במקום שהייתה השן וקצת דלקת חניכיים מסביב הייתי בביקורת ואני צריכה לעשות שטיפות של מי מלח והמקום בכיוון של להרפא
שאלתי היא האם אני יכולה להשתמש גם בשטיפה שיש לי בבית בשם מדידנט? זאת שטיפה שפעם נתנו לי לדלקת חניכיים והיא מאוד עזרה לי , שכחתי בביקור שלי לשאול את הרופא אם גם עכשיו אני יכולה להשתמש בזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
ד``ר יזהר שוחט11/05/2010ניתן להשתמש בשטיםה ל 7-19 ימים . מומלץ לאחר צחצוח שיניים היות והדבר עשוי לגרום בשימוש ממושך להכתמת השיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגע על הצלקת מניתוח האפיסקטומידנה09/05/2010
שלום רב, בת 33, ב-5 שני האחרונות, עברתי ארבעהכ ניתוחי אפיסקטומי, מעל אותה שן קדמית, לסת עליונה, כמס חודשים לאחר הניתוח האחרון, צמח מין נגע על הצלקת, רופא השיניים שלי אמר שזוהי חלק מהצלקת, מנגע גודל עם הזמן, ואליו הצטרפו לאורך כל הצלקת, נגעים נוספים, האם הגיוני שזוהי ההצטלקות, משום שבניתוחים קודמים לא היתה התופעה הזו, והאם הם אמורים לגדול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפיסקטומי
ד``ר דניאל ניצן10/05/2010שלום
מצטער, אך אני צריך לראות את הנגע על מנת לחוות דעה.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תותבת חיך ולסת.מיכל09/05/2010
לפני שנים רבות, עברתי ניתוח שכלל כריתה חלקית של לסת וחיך עליונים. כיום עלי לעבור כריתת שתי שיניים עליונות ותהיה לכך השפעה על אחיזת התותבת בפה. ברצוני להתיעץ עם טכנאי פה מומחה לפני העקירה. האם יש לכם הצעות למי לפנות? רצוי באיזור השפלה או תל אביב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תותבת חיך ולסת.
ד``ר יזהר שוחט11/05/2010עלייך לפנות לרופא מומחה בשיקום פנים ולסתות. ניתן למצוא את שמותיהם באתר ההסתדרות לרפואת שיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטרפטקוק ושיני בינהתמר09/05/2010
שלום,
לפני כמה ימים חליתי, ככל הנראה בסטרפטקוק. (רופאה אמרה שכן, משטח גרון יצא שלילי, ורופא שני אמר גם הוא שכן, בעקבות ספירת דם שיצאה תואמת לחיידק).
בכל אופן, במקביל הרגשתי ששן בינה שצמחה לגמרי בלסת העליונה חותכת את השן המבצבצת ממולה בלסת התחתונה, עד כדי דלקת (כששמתי פד גזה עם קצת וודקה לחיטוי נראה שיצא טיפה מוגלה)
בנוסף, באותה לחי של כל המתרחש (השקד המודלק והשיניים) הופיע פצע מוזר עם מין חור באמצעו. נשכתי את האזור הרבה בטעות, אבל אני לא בטוחה אם זה התחיל בנשיכה או שהכל היה נפוח ופצוע עוד לפני כן.
שאלותיי הן: האם יכול להיות קשר בין שני הדברים, בין השיניים לדלקת גרון?
האם דחוף לראות רופא שיניים?
והאם רופא שיניים יקבל אותי כשאני עדיין עם דלקת בשקדים, ואולי מידבקת?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטרפטקוק ושיני בינה
ד``ר יזהר שוחט11/05/2010כדאי להבדק ע"י רופא שיניים. ייתכן ששן הבינה העליונה פצעה את הלחי וגרמה לכיב.
לא סביר הקשר בין שקד מודלק לשן בינה אלא במקרים של זיהום מפושט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קנאקים לייד האוזן בזמן אכילהאסף08/05/2010
לפני כמה חודשים התחילו לי קנאקים לייד האוזן בזמן אכילה, לאחרונה הכאב קצת החמיר..
מה עושים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קנאקים לייד האוזן בזמן אכילה
ד``ר יזהר שוחט08/05/2010אנא גש לבדיקת רופא השיניים המטפל. קרוב לוודאי שמקור הרעשים הוא פרקי הלסת ורופא השיניים יוכל לסייע לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לאבן בבלוטת הרוק - דחוףדוד07/05/2010
לפני כחודשיים התחילה להתנפח לי הלשון ונעשו לי כאבי גרון חזקים אשר איני יכול לבלוע כתוצאה מכך התייעצתי עם רופאי שיניים עם מומחים לאףאוזן גרון עשיתי צילומים וחוץ מזה שמילאו אותי באנטיביוטיקה לא פתרו לי שום בעיה בעוד אני עדיין סובל מכאבים כאילו לא השתמשתי בכדורים. יש לציין כי גם עקרתי 2 שיניים תחתונות י אמרו לי שיכול להיות שיש לי דלקת שם עשיתי גם ניקוי אבן אך כלום לא עזר אני לא יושן בלילות קם באמצע הלילה עם לשון נפוחה לפני כיומיים כמעט נחנקתי מזה שהתנפחה לי הלשון . קיבלתי גם כדורים מסוג פרדמיזון אשר רק דרכם הנפיחות של הלשון יורדת אך לא לגמרי, הכדוקים מכילים אסטרואידים ואני מפחד כי זה לא בריא לקחת כל כך הרבה . אני על סף יאוש . הבדיקה הפולשנית אשר היני אמור לעבור בבי"ח שהינה בדיקה פולשנית נכון לעכשו אינה מאושרת ע"י קופ"ח .
דר' אנ מתחנן תעזור לי אני כבר לא יכול לסבול יותר נא החזר לי תשובה במהירות למייל אם יש באפשרותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבן בבלוטת הרוק
ד``ר דניאל ניצן08/05/2010שלום
אם יש אבחנה של אבן בבלוטת הרוק, אני מניח שהציעו לך אופציות טיפוליות כגון הוצאת האבן או הוצאה של הבלוטה .
אינני מבין איך אני יכול לעזור לך מעבר למה שהציעו לך.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלוטת הרוק
דוד09/05/2010דר' בוקר טוב
יש לצין כי עדיין אין אבחנה העיניין הוא שלאן שלא פניתי נתקלתי בקיר ואף אחד לא עונה לי ממה זה נובע אם יש לך המלצה על רופא מומחה שיכול לפתור לי את הבעיה אני אודה לך . אני אומנם מחיפה אבל אין לי שום בעיה לנסוע מחוץ לעיר על-מנת לפתור את הבעיה הנמשכת הזו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר זייתונה - דרך מרפאת מכביצריכה עצה07/05/2010
שלום, אני מחפשת כירורג לעקירת שיני בינה תחתונות,
הרופא שאליו מכבי שולחים אותי הוא ד"ר זייתונה,
אבל לא הצלחתי למצא שום פרט עליו באינטרנט, אפילו לא ברשימת הרופאים של מכבי.
איך אוכל לבחור רופא כירורג שיתמחה בעקירות שכאלו? איפה אוכל למצא מידע שכזה?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מומחה
ד``ר דניאל ניצן08/05/2010שלום
את רשימת המומחים תוכלי למצוא באתר של ההסתדרות לרפואת שיניים
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה בלשון לביתי בת שנה ושמונהבבג'נוב זיוה06/05/2010
שלום,
לביתי בת שנה ושמונה יש פיטריה בלשון מגיל 8 חודשים, רופא הילדים נתן לי תרופה בשם ניסטטין וזה לא עזר לה. התחלתי לנקות לה את הלשון באבקת סודה לשתייה. עם הזמן זה חלף אך חזר לה עוד פעם. שום משחות אנטי פטרייתיות לא עזרו לה עד כה. מה ניתן לעשות רופא המשפחה אמר לי שזה יחלוף עם הזמן. בזמן האחרון הילדה תמיד מראה לי את הלשון עם האצבע.
בנוסף לא מזמן היה לה פטריה באיזור המין האם זה מתחיל להתפשט בגוף.
אני כבר מיואשת?... מה ניתן לעשות?
הפיטריה נמצאת באמצע הלשון, היא נראת כמו גולה גדולה לבנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה בלשון לביתי בת שנה ושמונה
ד``ר יזהר שוחט08/05/2010חשוב כי הילדה תבדק ע"י מומחה לרפואת הפה אשר יחפש את הסיבות להופעת הפטריה ויתאים טיפול נכון למצבה. ניתן למצוא את רשימת המומחים באתר ההסתדרות לרפואת שיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לדעתך,האם מדובר בגידול סרטניקרן06/05/2010
שלום רב,
לפני כחודש עשיתי צילום פנורמי ע"מ לקבל הצעת מחיר לטיפולי שיניים.
בצילום התגלה גוש בלסת התחתונה צמוד לשורש השן בגודל כ-10 ממ ללא נפיחות חיצונית ללא כאב או שינוי צבע הלסת.
התייעצתי עם רופא בפה ולסת ברמב"ם שהמליץ להשיג צילומים ישנים וביינתיים לא לעשות כלום עד לעוד שלושה חודשים ואז לעשות צילום נוסף להשוואה, לא השגתי צילומים ישנים (הושמדו)
חשוב לי לציין שרמת החרדה שלי גבוהה ביותר עקב היסטוריה לא טובה במשפחתי הקרובה של גידוליים סרטניים מסוגים שונים ומניסיוני זה להמתין 3 חודשים בלי לבדוק כלום זה לקחת סיכון גדול מידי שאני לא מוכנה לקחת. אשמח לשמוע את חוות דעתך והמלצות להמשך בדיקת הנושא.
מצורף הצילום הפנורמי ,הממצא בלסת תחתונה שמאלית במקום שחסרה שן.
בתודה מראש, קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גידול
ד``ר דניאל ניצן06/05/2010שלום קרן
1. אני לא רואה את הצילום. מעבר לכך שצריך גם בדיקה קלינית וצילום בלבד אינו מספיק.
2. אני מניח שבדק אותך כירורג פה ולסת, ולכן סביר שניתן לסמוך על אבחנתו . בכל מקרה זכותך לקבל חוות דעת נוספת מכירורג אחר. גשי אליו עם הצילומים לבדיקה.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתררונה06/05/2010
ד"ר שלום
בשן47 יש לי כתר מלפני 5 שנים ושמתי לב שיש לי משם הפרשה לא נעימה
בשיניים 45 ו-46 יש לי שתלים לא מזמן עברתי שיקום
בצילום שביצעתי בתקופת השתלים לפני חצי הרופא אמר שהשן בסדר
ממה יכולה להיות ההפרשה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתר
ד``ר דניאל ניצן06/05/2010שלום
אנא פני לפורום העוסק ברפואת שיניים, ולא בכירורגיה.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגע וסקולרי בלשוןחגית05/05/2010
שלום
אני מעוניינת לדעת לגבי הדרכים היעילות והטובות ביותר להסרת "נגע וסקולרי" קטן בלשון, למיטב הבנתי ניתן להסיר על ידי ניתוח כירורגי או על ידי לייזר, כאשר בלייזר לא ניתן לשלוח את הנגע לבדיקת ביופסיה. אשמח לקבל הסבר וחוות דעת לגבי כל אחת מהשיטות והאם יש שיטה מומלצת יותר להסרה? מה השיקול האם לשלוח לבדיקת ביופסיה במקרה כזה?
בנוסף, האם אפשר לקבל הסבר מהו בדיוק נגע וסקולרי, הבנתי כי מדובר בהצטברות של נימי דם? אודה על תשובתכם בהקדם.
חגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגע וסקולרי בלשון
ד``ר יזהר שוחט05/05/2010המדובר בנגע הנגרם כתוצאה מגדילה של כלי דם. בנגעים קטנים ניתן לבצע אידוי בליזר ומעקב לעומת נגעים גדולים היכולים לתפוס אף מחצית מהלשון או יותר ודורשים טיפולים מורכבים יותר ע"י חומרים תרופתיים וכירורגיה.
ההחלטה האם לשלוח לסביופסיה או לאדות בלייזר ולוותר על הביופסיה הינה בידי הרופא המטפל אשר על סמך גודל הנגע, מראהו וקצב גדילתו יחליט על הצורך בביופסיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




