מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ריח רע בעקבות זיהום בסינוסשחר01/04/2010
שלום רב.
תודה רבה על התשובה המהירה.
בהמשך להודעה ששלחתי ב28.3.
אחרי ביקור חוזר אצל הרופא. הוא אמר לי שיש לי פתח צר מאוד היכן שהשן נעקרה ושהוא אמור להסגר לבד.ובנוסף יש לי זיהום בסינוס.
קיבלתי מרשם של אנטיביוטיקה (מוקסיויט פורטה 500 + פלאג'יל 250x2 כלומר 500 מ"ג) 4 פעמים ביום!.(8,12,16,20)
כשאנשים ומשפחה (כולל הרופה משפחה שהחליף לי את המרשם למרשם של הקופת"ח בשביל הנחה) שמעו שאני לוקח 4000 מ"ג של אנטיביוטיקה ביום הם אמרו שזה לא יתכן ושזה מוגזם לחלוטין.
עכשיו אני עדיין לוקח 4000 מ"ג ואני מרגיש לחוץ.(נ.ב אני בן 24)
האם זה באמת מוגזם?,אם כן כמה מ"ג של אנטיביוטיקה זה בסדר?,האם במידה והחריץ בשן קטן הוא אכן יסגר?,והאם זה שכיח שאחרי עקירת שן בינה עליונה וגבוהה ישאר חריץ?
תודה רבה רבה מראש על העזרה לכולם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יח רע בעקבות זיהום בסינוס
ד``ר יזהר שוחט03/04/2010המינון בסדר ומטרתו להתגבר על הזיהום. ישנו סיכוי די טוב שבהעדר הזיהום אכן יסגר הפתח מעצמו במידה ואכן הוא יחסית קטן.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לשאלתייעל31/03/2010
אני עברתי לפני 3 וחצי חודשים עקירת שן בינה כלואה שהיתה בלסת הימנית התחתונה.
התפתחה לי מכתשית יבשה וסבלתי כחודש מכאבי תופת במשך כל היום, למרול שלא היה סיבוך בעיקירה.
לאחר חודש הכאבים הפכו להיות רק בלילה בזמן שאני שוכבת מיטה, אבל היום, 3 וחצי חודשים אחרי הם עדיין נמשכים ומפריעים לי לישון.
הלכתי לביקורת של 2 מומחי פה ולסת ושניהם אמרו לי שהמקום עוד לא החלים לגמרי.
מדוע זה עוד לא החלים הם לא ידעו להגיד לי.
עניתם לי ש 3 וחצי חודשים לא אמורים להיות כאבים.
רציתי בבקשה לברר: האם לקיחת אנטיביוטיקה במצב הזה תעזור?
והאם המקום יהיה חייב להחלים בסופו של דבר?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
ד``ר יזהר שוחט01/04/2010שלום
3.5 חודשים אחרי עקירה לא צריכים להיות כאבים.
אין טעם האנטיביוטיקה ללא בדיקה חוזרת של המקום.
אנא פני שוב לכירורג לבדיקה.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם בלשוןמיטל30/03/2010
ערב טוב
נוצר לי כתם כהה מתחת ללשון לכיוון פנים הפה מצד ימין...
ממה זה יכול להיווצר?????....
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם בלשון
ד``ר דניאל ניצן31/03/2010שלום
אנא גשי לבדיקה של כירורג פה ולסת
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח מטורף אחרי עקירת שן כלואהשחר28/03/2010
שלום רב.
בתאריך 16.3.10 עקרתי שן בינה כלואה עליונה בביה'ח וולפסון.
הופנתי ע"י קופת החולים כי השן הייתה מאוד גבוהה (קרובה לסינוס?) והעקירה מסובכת.
העקירה הייתה קשה אבל תאורטית מוצלחת.
כבר לפני שבוע הנפיחות ירדה וכאבים היו נסבלים. מה שלא היה נסבל הוא הריח שיש לי באף ובפה,בנוסף יוצאות לי הפרשות מהאף ומהפה (כמו נוזל ירוק ומגעיל).
בבדיקה שניה(היום-28.3) (כשהוציאו תפרים) אמרו לי שיש לי סינוס ושיש פתח בפה שעובר לאף.אמורים לתפור לי מחר (29.3)את הפתח שנוצר.
אני צריך בבקשרה שתשפכו לי אור על הנושא כי אני נורא לחוץ.
קוראים לזה סינוס פתוח?,האם ההפרשות המלוות בריח רע (בלתי נסבל!) הם זיהומיות? זה מסוכן?
והכי חשוב!
מה יהיה אחרי שיסגרו את החור איך מוציאים את הליכלוך והריח שנכנס לשם?,אני לא אוכל לחיות עוד הרבה זמן עם הריח הזה.
אני לא מסוגל לדבר עם אנשים גם במרחק של מטר!
בבקשה help me!
תודה מראש וחג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח מטורף אחרי עקירת שן כלואה
ד``ר יזהר שוחט28/03/2010מקור הריח וההפרשות הוא בתהליך זיהומי הנגרם בסינוס. יש לדאוג לניקוי הסינוס ולהעלמת התהליך הדלקתי ע"י אנטיביטיקה ושטיפות על מנת להגדיל את סיכויי ההצלחה של הפעולה שמטרתה לסגור מחדש את הסינוס ולמנוע את הקשר לחלל הפה. במידה והפעולה מצליחה הרי שהסינוס יחלים ולא יווצרו ההפרשות המלוות בריח לא נעים.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבן/דלקת בבלוטת הרוקדניאלה25/03/2010
האם אבן בבלוטת הרוק ניתנת לריפוי על אוגמנטין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בבלוטת הרוק
ד``ר יזהר שוחט28/03/2010דלקת הנגרמת בבלוטת רוק כתוצאה מאבן עשויה לחלוף לאחר טיפול באוגמנטין אולם יש להוציא את האבן היות שהמשך קיומה עשוי להוכיל לחזרת הדלקת. יש צורך בהערכה של גודל האבן ומיקומה על מנת לבחור בטיפול הטוב ביותר למצב
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה אם האוגמנטין לא עוזר?
דניאלה11/04/2010אני בהריון בשבוע 5 נוטלת אוגמנטין מזה שבוע לצערי ללא השפעה. הכאבים בלחי עצומים.
רופאת המשפחה אמרה שניתן ליטול אקמול לשיכוך.
מחכה לקבל תור אצל ד"ר נחליאלי.
מה אם התור יהיה רק עוד חודשיים? האם אני לא מסכנת את העובר?
מחכה בכליון לתשובתך.
דניאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה אם האוגמנטין לא עוזר
ד``ר יזהר שוחט14/04/2010אין סכנה לעובר אולם יש צורך בבדיקתך וטיפול בהקדם על מנת להקל על סיבלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעץ דחוף מאוד,,,,,המאם המאם25/03/2010
לפני יומיים הייתי בבית חוילם רמב"ם מחקלת פה ולסת .
מסיבה:
יש לי כאבי ראש ו,ריקות ,וצוואר ,כבר חצי שנה.
עשיתי בדיקה מקיפה מאוד מאוד הכל תקין כולל סי טי מח תקין.
סי טי צוואר פריצת דיסק בחוליות C4C5C6C7 .
בתקופה האחרונה התחלתי להרגיש בכאבים חזקים במפרקי הלסת הכל תפוס
אם אני פותח את פה קצת כך אני יכול לשחרר את השרירים או לסת..
בבית חולים אמרו לי שיש בעיה במפרקי הלסת וצריך לעשות פיזיותרפיה פה ולסת.
שאלתי:
האם פיזיותרפיה עוזרת.
אך עושית פיזיותרפיה בפה ולסת (בידיים במכשירים,,,,,).
איזי תרופה עוזרת לכאבים במפרקי הלסת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעץ דחוף מאוד
ד``ר יזהר שוחט28/03/2010הפיזיותרפיה לפרקי הלסת יעילה בחלק מהמקרים והיא נעשית באמצעות תירגולים ללא סיוע במיכשור חיצוני ברוב המקרים. התרופות היעילות לכאבי בפרקי הלסת הן ממשפחת נוגדי הדלקת שאינם סטרואידים כגון נקסין, אדוויל, ואיבופן.
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכתשית יבשהיעל24/03/2010
שלום,
אני עברתי לפני 3 וחצי חודשים עקירת שן בינה כלואה שהיתה בלסת הימנית התחתונה.
התפתחה לי מכתשית יבשה וסבלתי כחוש מכאבי תופת במשך כל היום, למרול שלא היה סיבוך בעיקירה.
לאחר חודש הכאבים הפכו להיות רק בלילה בשיה שאני שוכבת מיטה, אבל היום, 3 וחצי חודשים אחרי הם עדיין נמשכים ומפריעים לי לישון.
הלכתי לביקורת של 2 מומחי פה ולסת ושניהם אמרו לי שהמקום עוד לא החלים לגמרי.
מדוע זה עוד לא החלים הם לא ידעו להגיד לי.
כשאני מסתכלת במראה אמגדילה אני רואה שהמקום מעט שחור.
רציתי בבקשה לברר: מה הזמן המקסימלי זה יכול לקחת עד להחלמה והאם זה יהיה חייב לעבור?
בנוסף, אמרו לי למרוח על המקום משחה. יש לי משחה בשם כלורהקסידין לדלקת חניכיים.
היא מכילהChlorhexidine digluconate
ו Excipient
האם המשחה הזאת טובה למריחה במכתשית או שיש משהו אחר ללא מרשם מומלץ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב
ד``ר דניאל ניצן24/03/2010שלום
3.5 חודשים אחרי עקירה לא צריכים להיות כאבים.
את המשחה שציינת אסור למרוח לאורך זמן ממושך, כדאי להפסיק את השימוש בה.
אנא פני שוב לכירורג לבדיקה.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע בפהעומר24/03/2010
בעשרה ימים האחרונים יש לי פצע קטן ברירית הפנימית של השפה התחתונה (שליש עליון)
הפצע מפתח שלפוחית כל כמה ימים שאני מפוצץ כי היא מפריעה לי בפה אך השלפוחית חוזרת. לאחר שהשלפוחית מתפוצצת הפצע נראה קצת לבן עם שקע במרכזו. (הוא פצע ממש קטנציק) הוא אינו כואב.
למי עלי לפנות איתו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע
ד``ר דניאל ניצן24/03/2010שלום
אנא פני לרופא שיניים, והוא יפנה אותך לכירורג במידת הצורך.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשפרה23/03/2010
שלום
יש לי אוסטופורוזיס ואני לוקחת אקטונל, הפסקתי בגלל שאני עומדת לעשות שתלים
רציתי לדעת כמה זמן יש לחכות לאחר ההשתלה עד ללקחת האקטונל שוב
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקטונל
ד``ר יזהר שוחט23/03/2010ההמלצה היא להמתין לפחות 3 חודשים מאז ההשתלה עד לחידוש התרופה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה בשןציסטה בשן23/03/2010
שלום רב,
נוצרה לי גולה מעל שן (שן עם כתר) ללא כל כאבים. vהלכתי לבדיקה אצל רופא שיניים אשר הפנה אותי לצילום פנורמי ולכירורג.
כירורג אמר שישנה ציסטה גדולה מאוד ויש להוציא אותה ועדיף על ידי עקירה כירורגית.
הוא אמר שהוא יצטרך לשלוח אותה גם לביופסיה.
נקבע לי תור רק לעוד חודש. האם זה מסוכן? האם ניתן לחכות חודש? מה אם הזיהום יעלה? (אני מסיימת אנטיביוטיקה עוד מספר ימים)
* אין לי כל כאבים
תודה מראש
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה
ד``ר דניאל ניצן23/03/2010שלום
ציסטות כאלו מתפתחות לאורך שנים, בדרך כלל, כך שחודש לא צריך לשנות הרבה.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לפרקי הלסתאורן21/03/2010
שלום לכם,
אני בחור בן 28. מזה כמה שנים שיש לי "טיקים" בזמן הלעיסה בלסת ימין.
אני מטופל כבר כ-4 שנים במרפאת פה ולסת בביה"ח כרמל, שם טענה הרופאה (בגיבוי צילום פנורמי) כי יש לי גדילת יתר של אחת הלסתות שגורמת לכך ולקצת עיוות בזמן החיוך. וסגירה עקומה של השיניים.
הרופאה התאימה לי סד לילה לפני כשנתיים וטענה שאם משהו יכול לעזור זה רק זה.
כיום כעבור 4 שנים והתאמת סד אחר מלפני שנתיים, מלבד תזוזה נוספת (כיום הסטייה היא של כ-2.5 מ"מ לצד ימין) אין הטבה מסוימת בקליקים, ולמעשה המצב נותר כפי שהיה, אך למרות הכל אין כאבים או בעיה אסתטית חמורה.
רציתי לשאול, האם אני יכול לישון "על מי מנוחות" או שעלי כבר היום למרות שאין כאבים או בעיה יוצאת דופן לטפל במקום מקצועי יותר בבעיה זו?
האם זה יכול להחמיר בצורה משמעותית, והאם ניתן לטפל ואף לפתור בעיה זו ללא ניתוח ששמעתי שהוא מאוד לא פשוט.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנוגע לפרקי הלסת
ד``ר יזהר שוחט23/03/2010יש צורך בבדיקה וצילומים עדכניים על מנת לחליט על אפשרויות הטיפול. מומלצת בדיקה משולבת של אורתוונט וכירורג פה ולסת לצורך אבחנה וקביעת תוכנת טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה בחלל הפהענת18/03/2010
שלום רב,
בדופן הלחי (בחלק הפנימי) בתוך חלל הפה מופיעה נקודה אדומה שמתנפחת ומתמלאת בדם והופכת לבליטה שחורה (נראה כמו נקודת חן ). הבליטה מתפוצצת וחוזרת לגודלה המקורי כנקודה אדומה. לעיתים אני מרגישה את הנפיחות ולעיתים לא, עד שבמקרה כשאני פותחת את הפה אני מבחינה בבלוטה שחורה.
כרגע הבחנתי בשתי נקודות כאלה.
מה יכול לגרום לתופעה זאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטה בחלל הפ
ד``ר יזהר שוחט23/03/2010יתכן כי מדובר בבלוטת רוק קטנה. אנא גשי לבדיקת הרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירהאלונה18/03/2010
יש לי שן 38בינה חצי כלואה עם חור קטן שקצת הזנחתי ואני סובלת ממנה מדלקות חוזרות ונשנות כל פעם קיבלתי אנטיביוטיקה וזה עבר עד שלאחרונה החלטתי לעקור אותה
אני גם סובלת מכאבים בצוואר בשרירים באותו הצד של השן מאחורה שלא אובחנו כבעיה מעמוד השידרה עשיתי אחד ועוד אחד וחשבתי שאולי יש קשר כי זה באותו הצד
אני כרגע לוקחת מוקסיפן פורטה ויש לי עקירה בעוד שבוע
שאלתי היא האם באמת יכול להיות קשר לצוואר? ואם זה איזשהוא זיהום שהתפשט האנטיביוטיקה שאני לוקחת והעקירה יספיקו או שצריך לעשות עוד משהו?
רב תודות
איילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שו בינה
ד``ר דניאל ניצן24/03/2010שלום
אנא התיעצי עם הרופא שיטפל בך לגבי האפשרות הזו.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אלונה25/03/2010תודה על התשובה ללא תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- "כדורים" בחניכייםאסנת17/03/2010
שלום,
בחניכיים ,בחלק הפנימי תחתון שלו יש לי 2 בליטות כמו כדורים קטנים הממוקמים כ-20 מעלות מכל צד (במבט ישר).ז"א מצידי הלשון.
רציתי לדעת ,האם עלי לבדוק זאת? האם זה נורמלי? מה זה יכול להיות?
תודבה מראש, ויום נעים,
אסנת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדורים" בחניכיים
ד``ר יזהר שוחט17/03/2010מתיאורך נשמע כי המדובר בבליטות עצם האופייניות ללסת התחתונה בחלקה הפנימי הפונה ללשון. אנא גשי לבדיקת רופא השיניים המטפל.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריהתום17/03/2010
אני סובל כבר כמה שנים מפטריה בלשון
בזמן האחרון הופיעו לי בנוסף על הלשון נקודות אדומות כמו נמשים ולקראת הלוע הצטברות של פטריות צפופות ומרובות,והדבקתי את חברה שלי בפטריה כשנשיקתי אותה
עלי לצין שגם לאבי אותה תופעה והוא חלה במחלת הנשיקה לא ממזמן ושאני נושא את שני הנגיפים של מחלות הנשיקה(ebv cmv)
האם זה יכול להעיד על איידס חלילה?
ממה זה יכול להיגרם?י האם זה יכול להיגרם מאפשטין בר וירוס או מציטומגלווירוס?
לחברתי לחים פטריה במעי האם יכול להיות שזה מזה?
איך מטפלים בזה? השתמשתי בדקטארין אורל ג'ל אבל הפטריה עקשנית
אשמח אם תעזור לי
אובד עצות חגי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה
ד``ר יזהר שוחט17/03/2010שלום חגי
אנא גש לבדיקת מומחה ברפואת הפה אשר יחליט על המשך הטיפול בהסתמך על הבדיקה וממצאי בדיקות המעבדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




