מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות סיטיהאגודה למלחמה25/06/2014
שלום רב,
קבלתי תשובה בסיטי:
בקע דיסקלי לטרלי משמאל עם סימני לחץ בינוני על השק התקאלי בגובה L4-5
בקע דיסקלי מרכזי קטן עם סימני לחץ קל על השק התקאלי בגובה L5-S1
שינויים ניווניים קלים במפרקים סקרו-איליקליים.
תוכל לעזור לי לפרש את התשובה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות סיטי - תגובה
ד``ר רוברט לוי27/06/2014שלום,
בתרגום יש פריצת דיסק בשני מקומות בעמוד השדרה - שני דיסקים.
יש לחץ על שורשי עצבים וזאת יכולה להיות סיבה לכאבים.
צריך לפנות לאורתופד עמוד שדרה להמשך טיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצם בולטת וכואבת בכף הרגלטל25/06/2014
שלום שוב לצוות, שתי כפות רגליי מאופיינות בעצם בולטת מעט, בכף רגל ימין יותר משמאל. אורתופד אמר לי שזה מאוד מינורי ואני לא מועמדת לטיפול/ ניתוח. הבעיה היא שזה מאוד מציק וכואב לי, לא תמיד, אך לפעמים, ובעיקר ברגל ימין ומפריע לי לפעמים בנהיגה או הליכה למשל. השאלה אם יש משהו לעשות עם זה, אולי אפילו בתחום הרפואה המשלימה?
בתודה מראש,
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצם בולטת וכואבת בכף הרגל - תגובה
ד``ר רוברט לוי26/06/2014שלום,
ממליץ מדרסים לפ התאמה אישית
מעבר לכך - רפאה אלטרנטיבית לא הצד החזק שלנו - האורטופדים .
בכבוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בעצם הזנב בעקבות נפילהטל25/06/2014
שלום לצוות,
לפני כשבועיים נפלתי במדרגות וקיבלתי מכה גם בעצם הזנב וגם בחוליות הגב האמצעי, החלקתי בערך כ- 4 מדרגות, כלומר, המכה לא היתה חד פעמית.
בעקבות הנפילה יש לי עדיין כאבים בעצם הזנב, לא היתי בבדיקה או בצילום מאז הנפילה והשאלה היא כמה זמן לצפות מהכאב בעצם הזנב להחלים עד שזה נעשה חשוד וכדאי לפנות לבירור? האם שבועיים זה מעט מדי זמן?
יש לציין שהכאב יורד עם הזמן ומופיע רק בתנוחת ישיבה מסויימת או בעת קימה מישיבה ולא מורגש בהליכה.
שאלה נוספת, המכה בחוליות באמצע הגב גרמה לנפיחות קלה באזור ואמנם אין שם כאב אך הנפיחות טרם ירדה, האם זה תקין ולתת לזה עוד זמן או שכדאי לפנות לבירור?
אני מאוד לא רוצה לעשות צילום רנטגן, האם יש דרכים אחרות לבצע בירור מקיף?
בתודה מראש,
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בעצם הזנב בעקבות נפילה - תגובה
ד``ר רוברט לוי27/06/2014שלום ,
נשמע שיש צורך בבירור
אני ממליץ לפנות לבדיקה אצל אורטופד ו כן לבצע צילומי רנטגן .
אין שיטה אחרת שנהוגה במקרה כזה.
בכבוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשאלה24/06/2014
רציתי לשאול האם יש צורך לטפל ביישור לורדוזיס צווארי ועקמת קלה במקרה שיש כאבי גב? ואם כן מהו הטיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר רוברט לוי01/07/2014שלום,
יישור לורדוזיס הינו לעתים קרובות ביטוי של כיווץ שרירים בשל כאבים. אנחנו לא מכוונים את הטיפול בתיקון התמונה בצילום אלה בכאבים .
לכן כן יש מקום לטיפול פיזיותרפיה כדי לטפל בכאבי השרירים .
בכבוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצאי רנטגן גבאבי24/06/2014
צילום ע"ש מותני עמדה תקינה. מבנה גרמי שמור. יש לציין הנמכה מינינלית של גוף חוליה L1. מרווחים בין חוליתיים שמורים. צילום ע"ש גבי עמדה תקינה. מבנה גרמי שמור. מרווחים בין חוליתיים שמורים.
אלו הממצאים שנמצאו לי בן 27 סובל מכאבי גב וקיפוזיס. מה זה אומר ההנמכה בחוליה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו?.??
משה25/06/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממצאי רנטגן גב - תגובה
ד``ר רוברט לוי27/06/2014שלום,
התיאור של הנמכה בחוליה מצביע על איבוד גובה צפוי בחוליה - יכול להיות מצב כרוני וחסר כל משמעות או מצב חדש וסיבה לכאבים. אני ממליץ לפנות לאורטופד לבדיקה
בכבוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יד ימין נימוליםמורן24/06/2014
בס"ד
בוקר טוב ד"ר.
יש לי תופעה בלילות כבר כמעט חצי שנה שהיד ממש כואבת לי כמו לחץ באמצע של היד בצד ימין.זה התחיל בלילות של חורף מידי פעם ועכשיו זה כמעט כל לילה.אני מתעוררת מזה זה ממש לוחץ ואני חייבת לעמוד לשחרר את היד כדי שזה יעבור.כל פעם שאני מאמצת את היד הזאת יש לי נימולים בכף יד והיד רדומה.לאחרונה התחלתי להרגיש גם כאבים בכתף ימין.בת 29 בריאה בדר"כ.מאז שהתחלתי לעבוד בקונדיטוריה שזה עבודה פיזית והרבה עשייה עם הידיים הכאבים החמירו.הייתי רוצה המלצה לאיזה בדיקות כדאי לי ללכת והאם אתה יודע פחות יותר במה מדובר.תודה ויום מקסים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יד ימין נימולים - תגובה
ד''ר יונה יניב24/06/2014לפי התאור נשמע שיש לחץ על עצב באיזור שרש כף היד. עליך לפנות לכירורג של ידיים לבדיקה, כדי לאשר שאכן זוהו הבעיה והוא יפנה לבדיקת העצבים המתאימה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה דר
מורן24/06/2014תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיפוי עצמות - כף יד ימיןאלון23/06/2014
שלום ד"ר,
לפניי שבוע בערך נפלתי בעת החלקה על הקרח על כף יד ימין.
באותו היום נסעתי למוקד ועברתי בדיקת רטגן ובבדיקה זאת לא נמצא שבר למרות כאבים מאוד חזקים.
מאז הפציעה אינני יכול להזיז את מפרק כף ימין. היד "תקועה במקום" ללא אפשרות להזיז אותה. הלכתי בשבוע שעבר לאורטופד והוא הפנה אותי לבדיקת מיפוי עצמות.
היום קיבלתי את תוצאת הבדיקה ובה רשום שיש לי קליטה מוגברת ?במדור פסיפורם ?טריקטרל? בכף יד ימין. ?האם זה אומר שיש לי סדק?
אשמח אם תוכלו להסביר לי את תוצאות הבדיקה כי הדבר סינית בשבילי.
תודה רבה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיפוי עצמות - כף יד ימין - תגובה
ד''ר יונה יניב24/06/2014שלום. התרגום מהסינית אומר שיש לך חבלה באיזור של שרש כף היד שהוא בהמשך של אצבעות הזרת והקמיצה. עדיין לא אומר אם יש שם שבר, סתם חבלה או קרע של רצועה.
אני ממליצה על פניה לכירורג של יד שיבדוק אותך ויחליט אם יש צורך בהמשך בדיקות - MRI או CT, או שיש להפנות רק לפיזיותרפיה או פתרון אחר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת גיד אכילסאנונימית23/06/2014
שלום, אני בת 19 סובלת מכאבים כבר בסביבות חודש וחצי. התחיל מכאבים אחרי מאמץ ספורטיבי המשיך לכאבים אחרי הליכה מרובה והתפתח לכאבים וצליעה. טופלתי בארטופן 5 ימים 3 פעמים ביום, עזר טיפה חזרתי לשיגרה יומיים הייתי הולכת קצת ואז היו שוב קצת כאבים נחה ושוב הולכת קצת וחוזר חלילה עד שביום השלישי הייתי על הרגליים יותר מהרגיל ויום אחרי שוב לא יכלתי ללכת יותר. קיבלתי ארקוקסיה (10 ימים) בן גיי ומנוחה בבית. אמרו שזה דלקת גיד אכילס. היום אחרי 3 כדורי ארקוקסיה אני עדיין צולעת, עדיין כואב לי קצת.. מרגישה כאבים ולפעמים עיקצוצים במלאולוס לטרלי. הרופא בדק ומישש את האיזור ואמר שהגיד יותר טוב ואפילו הצלחתי לעשות תרגילים שכאבו בביקור הקודם.
השאלה שלי, אם הגיד יותר טוב ואני על כדורים חזקים.. למה אני עדיין צולעת ולמה עדיין כואב לי ?? יכול להיות שההבחנה שלו לא נכונה? יש לי הפניה לפיזיוטרפיה כי אני כבר קרוב לחודש וחצי לא בשיגרה שלי וכל פעם שנהיה קצת יותר טוב אני מתחילה לחזור לשיגרה ושוב חוזר ושוב צריכה לשבת בבית. בפיזיותרפיה יכולים לאבחן את הבעיה לעומק או שזה רק טיפול בסימפטומים?
העיקצוצים זה משהו שצריך להדאיג או שזה תהליך ריפוי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת גיד אכילס - תגובה
ד``ר רוברט לוי23/06/2014שלום, המהלך הוא די רגיל . דלקת בגיד אכילס יכול להיות סיפור ממושך ודי מתסכל. לעתים קרובות יש צורך בטיפול ממושך בכדורים לא רק שבוע או שבועיים. אין בעקצוצים כל סימן לבעיה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרגעת אותי, תודה על התשובה המהירה !
אנונימית23/06/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאיזה תחום שייך????מיואשת22/06/2014
שלום רב
גילו אצלי קרע בשריר המקסימוס לאיזה רופא עליי לפנות ראומטולוג?או אורטופד ? ואם אורטופד באיזה תחום עליי לחפש עמוד שדרה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאיזה תחום שייך???? - תגובה
ד``ר רוברט לוי23/06/2014שלום, אם הכוונה ל- GLUTEUS MAXIMUS - אז זה תחום אורתופדיה - אורתופד "כללי" .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עמוד שדרה ועודשוש22/06/2014
לרופאים שלום!
אימי בת 77 סובלת מכאבים קשים באגן שמקרינים לרגליים.במיפוי עצמות שעשתה לפני כחודש הממצאים הבאים: סקוליוזיס טורקו לומבלי קשה.הדגשה מוקדית בחוליות l5 l3 l2 d11 c7 c5 שינויים ספונדילותים -דיסקוגניים קשים ?
ריכוז מוקדי בצלע 6 מימין -מלפנים- שבר בצלע?
שינויים אוסטיאוארטריטים בפרקי הברכיים-הדגשה פטלו פמורלית דו צדדית.
שינויים ארטריטיים בפרקי כפות הידיים ופרקים mcpj 1,3 בשני כפות הידיים.
לצערי לא הייתי בארץ כשבקרה אצל האורטופד שלה עם הממצאים.וכרגע הוא בחופשה.
הרופא שלח אותה לעשות צילום רנטגן של צלעות בית החזה מימין לשלילת פגם בועתי.בנוסף לרכוש מכשיר טנס אנלגטי.
ושאלותי הן: כידוע אין אפשרות לתקן שבר בצלע,האם לא מיותרת הקרינה בצילום רנטגן נוסף? ומהו הפגם הבועתי?
בבדיקות דם שעשתה תוצאות של שקיעת דם גבוהה 65.שעד כמה שידוע לי מצביע על דלקת בגוף.האם לא היתה אמורה לקבל טיפול תרופתי כלשהו?
אשמח לקבל תשובה בהקדם האפשרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עמוד שדרה ועוד - תגובה
ד``ר רוברט לוי23/06/2014שלום
"הבועתי" לא ידוע ל על מושג כזה. כנראה שגיעת כתיב.
אם הרופא שלה ביקש צילום אני מציע לעשות - הקרינה מצילום מינימלית ואינה רלוונטית בגיל 77 .
שקיעת דם גבוהה סיבותיה רבות - אני ממליץ לפנות רופא משפחה לבירור השקיעה.
בכבוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה על התשובה ושאלה נוספתאסתי22/06/2014
האם הליכת טרנדלנבורג ( אחרי החלפת שתי ברכיים) יכולה לגרום לסינדרום פירי פורמים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה על התשובה ושאלה נוספת - תגובה
ד``ר רוברט לוי23/06/2014שלום,
לא ידוע לי, יכול להיות שכן ( טרנדלנבורג - פיריפורמיס)
למיטב ידיעתי אין קשר בין טרנדלנבורג החלפת ברכים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בירוקרטיה סביב אישור למכון הכושרד.21/06/2014
שלום רב!
לפני מספר חודשים שברתי ופרקתי את הכתף, כשבכשרוני הרב נפלתי מכיסא במקום עבודתי. בביקורת האחרונה שערך לי האורתופד באיכילוב, בתאריך 25 במאי, הוא קבע שאני רשאי לחזור לעבודה. עם זאת, הייתי צריך ממנו אישור, שבהסתמך עליו רופא המשפחה ייתן לי אישור למכון הכושר. התנאי של מכון הכושר שאני מתאמן בו הוא שהרופא יכתוב באלו תאריכים נעדרתי ושאני כשיר לחזור לפעילות, על סמך בדיקת האורתופד. אותו אורתופד כתב מסמך שאין בו שום אינדיקציה על ספורט, אלא רק "רשאי לחזור לעבודתו". הוא טען כי רופא המשפחה יאשר לי בלי בעיה.הוא גם הוסיף, במתירנות מוגזמת, שאני יכול לעשות כל סוג ספורט שבא לי (גישה שלא מתאימה לי, אני מעדיף לחזור בהדרגה). אבל, רופא המשפחה (בצדק, מבחינתו) לא היה "חותמת גומי" והעדיף לדרוש מסמך המפרט בדיוק מה מותר לי ומה אסור לי. מאז שלחתי מייל לרופא באיכילוב. מזכירתו שם השיבה לי כי אינו מאשר עד לתור הבא שלי, 25.8.אם ארצה להיות איתו בקשר, כך אמרה, מוטב שאבוא אליו למרפאה במכבי, הפעילה אחת לשבוע ולמשך 4 שעות. ביום המיועד, התקשרתי למרפאה של הרופא במכבי וסיפרתי את הסיפור. המזכירה אמרה לי שהיא תחזור אליי בהמשך הערב ואז יוחלט אם אבוא אליו לבדיקה בלי תור לקראת סיום היום, או שהוא יכתוב לי אישור וישלח לי אותו בפקס. הם לא חזרו אליי. כרגע אני ממשיך בהידרותרפיה ובפיזיותרפיה. כששניהם ייגמרו (בתוך שבועות), לא תישאר לי כל מסגרת ספורטיבית .מה עושים ולמי פונים בסיטואציה שכזו? אשמח לקבל הדרכה, כי אני כבר די אובד עצות.
תודה ושבוע טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בירוקרטיה סביב אישור למכון הכושר - תגובה
ד``ר רוברט לוי21/06/2014שלום ד',
כאן זה לא המקום לשאלות ביורוקרטיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בברך שמאלאמיר דור21/06/2014
שלום,
אני בן 18 ואני משחק כדורסל. בחצי שנה אחרונה התחילו לי כאבים בברך שמאל וכאשר הלכתי לאורטופד הוא שלח אותי לצילום ובסוף הבדיקה הוא אמר שהוא לא רואה כלום. עכשיו במשך החצי שנה הזאתי המשכתי לשחק למרות הכאב והוא מפריע לי ומגביל אותי. מזה יכול להיות ? בכל קפיצה ובכל ריצה שאני עושה אני מרגיש את הכאב הזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בברך שמאל - תגובה
ד``ר רוברט לוי21/06/2014שלום,
לדעתי אתה צריך לחזור לבדיקת אורתופד. יתכן ואפשר לעזור לך, אך זה מחייב בדיקה.
בכבוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בכף רגלאמיר דור21/06/2014
שלום קוראים לי דניאל אני בן 17 ויש לי בעיה בכף רגל, אחרי פעילות ספורטיבית ובמהלכה מתחילים לי כאבים בכל הכף רגל ובמיוחד לאורך בקצוות (בשני הרגליים). אחרי בדיקה של אורטופד נמצא שיש לי פלטפוס ברגל ושלחו אותי לעשות מדרסים. אחרי שעשיתי מדרסים הכאב לא הפסיק ואפילו החמיר שנעלתי אותם. הכאב הזה ממש מגביל אותי ולפעמים גורם לי שלאחר ריצה אני לא יכול לדרוך לכמה דקות על הרגל כי היא כואבת ("הרגשה שהרגל עולה באש") מה יכולה להיות הבעיה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בכף רגל - תגובה
ד``ר רוברט לוי21/06/2014שלום,
כמובן שיש יש המון אפשרויות ו לא ניתן לדייק ללא בדיקה קלינית אך הייתי מציע לבצע בדיקה עצבית ( EMG ) של כפות הרגלים ו יתכן גם יהיה צורך במיפוי עצמות .
בכבןד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיפוי עצמותשיר20/06/2014
אני בת 31 הופניתי למיפוי עצמות בגלל כאבים ברגליים ובגב. והנה התוצאות:
ממצאים: קיימת קליטה מעט מוגברת במספר מפרקים קטנים של אצבעות בכפות הרגליים, בקרסול משמאל, קליטה מעט מוגברת דיפוזית בברכיים, בסקרו-איליאק דו-צדדי ואי סדירות בקליטה בע"ש גבי.
סיכום: קליטה מוגברת כנ"ל ככל הנראה על רקע שינויים ניווניים או דלקתיים.
חשוב לי לדעת איזה סוג טיפול אני אמורה לקבל
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיפוי עצמות - תגובה
ד``ר רוברט לוי21/06/2014שלום, סוג הטיפול הינו בהתאם למחלה - כדי לאבחן יש צורך בהתיחסות למכלול של התלונות ו ממצאים בבדיקה קלינית ו הבדיקות הנוספות.
לא ניתן קבוע טיפול לפי בדיקת דימות בלבד.
אני מציע לחזור לרופא שלך לקבל הסבר על האבחנה ואופציות טיפול.
בכבוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



.jpg)
