פורום אורתופדיה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות סיטי
    האגודה למלחמה
    25/06/2014

    שלום רב,
    קבלתי תשובה בסיטי:

    בקע דיסקלי לטרלי משמאל עם סימני לחץ בינוני על השק התקאלי בגובה L4-5
    בקע דיסקלי מרכזי קטן עם סימני לחץ קל על השק התקאלי בגובה L5-S1
    שינויים ניווניים קלים במפרקים סקרו-איליקליים.

    תוכל לעזור לי לפרש את התשובה.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות סיטי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות סיטי - תגובה

    ד``ר רוברט לוי
    27/06/2014

    שלום,
    בתרגום יש פריצת דיסק בשני מקומות בעמוד השדרה - שני דיסקים.
    יש לחץ על שורשי עצבים וזאת יכולה להיות סיבה לכאבים.
    צריך לפנות לאורתופד עמוד שדרה להמשך טיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצם בולטת וכואבת בכף הרגל
    טל
    25/06/2014

    שלום שוב לצוות, שתי כפות רגליי מאופיינות בעצם בולטת מעט, בכף רגל ימין יותר משמאל. אורתופד אמר לי שזה מאוד מינורי ואני לא מועמדת לטיפול/ ניתוח. הבעיה היא שזה מאוד מציק וכואב לי, לא תמיד, אך לפעמים, ובעיקר ברגל ימין ומפריע לי לפעמים בנהיגה או הליכה למשל. השאלה אם יש משהו לעשות עם זה, אולי אפילו בתחום הרפואה המשלימה?
    בתודה מראש,
    טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצם בולטת וכואבת בכף הרגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצם בולטת וכואבת בכף הרגל - תגובה

    ד``ר רוברט לוי
    26/06/2014

    שלום,
    ממליץ מדרסים לפ התאמה אישית
    מעבר לכך - רפאה אלטרנטיבית לא הצד החזק שלנו - האורטופדים .
    בכבוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בעצם הזנב בעקבות נפילה
    טל
    25/06/2014

    שלום לצוות,
    לפני כשבועיים נפלתי במדרגות וקיבלתי מכה גם בעצם הזנב וגם בחוליות הגב האמצעי, החלקתי בערך כ- 4 מדרגות, כלומר, המכה לא היתה חד פעמית.
    בעקבות הנפילה יש לי עדיין כאבים בעצם הזנב, לא היתי בבדיקה או בצילום מאז הנפילה והשאלה היא כמה זמן לצפות מהכאב בעצם הזנב להחלים עד שזה נעשה חשוד וכדאי לפנות לבירור? האם שבועיים זה מעט מדי זמן?
    יש לציין שהכאב יורד עם הזמן ומופיע רק בתנוחת ישיבה מסויימת או בעת קימה מישיבה ולא מורגש בהליכה.
    שאלה נוספת, המכה בחוליות באמצע הגב גרמה לנפיחות קלה באזור ואמנם אין שם כאב אך הנפיחות טרם ירדה, האם זה תקין ולתת לזה עוד זמן או שכדאי לפנות לבירור?
    אני מאוד לא רוצה לעשות צילום רנטגן, האם יש דרכים אחרות לבצע בירור מקיף?
    בתודה מראש,
    טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בעצם הזנב בעקבות נפילה - תגובה

    ד``ר רוברט לוי
    27/06/2014

    שלום ,
    נשמע שיש צורך בבירור
    אני ממליץ לפנות לבדיקה אצל אורטופד ו כן לבצע צילומי רנטגן .
    אין שיטה אחרת שנהוגה במקרה כזה.
    בכבוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    שאלה
    24/06/2014

    רציתי לשאול האם יש צורך לטפל ביישור לורדוזיס צווארי ועקמת קלה במקרה שיש כאבי גב? ואם כן מהו הטיפול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד``ר רוברט לוי
    01/07/2014

    שלום,
    יישור לורדוזיס הינו לעתים קרובות ביטוי של כיווץ שרירים בשל כאבים. אנחנו לא מכוונים את הטיפול בתיקון התמונה בצילום אלה בכאבים .
    לכן כן יש מקום לטיפול פיזיותרפיה כדי לטפל בכאבי השרירים .
    בכבוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממצאי רנטגן גב
    אבי
    24/06/2014

    צילום ע"ש מותני עמדה תקינה. מבנה גרמי שמור. יש לציין הנמכה מינינלית של גוף חוליה L1. מרווחים בין חוליתיים שמורים.   צילום ע"ש גבי עמדה תקינה. מבנה גרמי שמור. מרווחים בין חוליתיים שמורים.
    אלו הממצאים שנמצאו לי בן 27 סובל מכאבי גב וקיפוזיס. מה זה אומר ההנמכה בחוליה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ממצאי רנטגן גב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מישהו?.??

    משה
    25/06/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממצאי רנטגן גב - תגובה

    ד``ר רוברט לוי
    27/06/2014

    שלום,
    התיאור של הנמכה בחוליה מצביע על איבוד גובה צפוי בחוליה - יכול להיות מצב כרוני וחסר כל משמעות או מצב חדש וסיבה לכאבים. אני ממליץ לפנות לאורטופד לבדיקה
    בכבוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יד ימין נימולים
    מורן
    24/06/2014

    בס"ד
    בוקר טוב ד"ר.

    יש לי תופעה בלילות כבר כמעט חצי שנה שהיד ממש כואבת לי כמו לחץ באמצע של היד בצד ימין.זה התחיל בלילות של חורף מידי פעם ועכשיו זה כמעט כל לילה.אני מתעוררת מזה זה ממש לוחץ ואני חייבת לעמוד לשחרר את היד כדי שזה יעבור.כל פעם שאני מאמצת את היד הזאת יש לי נימולים בכף יד והיד רדומה.לאחרונה התחלתי להרגיש גם כאבים בכתף ימין.בת 29 בריאה בדר"כ.מאז שהתחלתי לעבוד בקונדיטוריה שזה עבודה פיזית והרבה עשייה עם הידיים הכאבים החמירו.הייתי רוצה המלצה לאיזה בדיקות כדאי לי ללכת והאם אתה יודע פחות יותר במה מדובר.תודה ויום מקסים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יד ימין נימולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יד ימין נימולים - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    24/06/2014

    לפי התאור נשמע שיש לחץ על עצב באיזור שרש כף היד. עליך לפנות לכירורג של ידיים לבדיקה, כדי לאשר שאכן זוהו הבעיה והוא יפנה לבדיקת העצבים המתאימה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה דר

    מורן
    24/06/2014

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיפוי עצמות - כף יד ימין
    אלון
    23/06/2014

    שלום ד"ר,
    לפניי שבוע בערך נפלתי בעת החלקה על הקרח על כף יד ימין.
    באותו היום נסעתי למוקד ועברתי בדיקת רטגן ובבדיקה זאת לא נמצא שבר למרות כאבים מאוד חזקים.

    מאז הפציעה אינני יכול להזיז את מפרק כף ימין. היד "תקועה במקום" ללא אפשרות להזיז אותה. הלכתי בשבוע שעבר לאורטופד והוא הפנה אותי לבדיקת מיפוי עצמות.

    היום קיבלתי את תוצאת הבדיקה ובה רשום שיש לי קליטה מוגברת ?במדור פסיפורם ?טריקטרל? בכף יד ימין. ?האם זה אומר שיש לי סדק?

    אשמח אם תוכלו להסביר לי את תוצאות הבדיקה כי הדבר סינית בשבילי.

    תודה רבה מראש :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיפוי עצמות - כף יד ימין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיפוי עצמות - כף יד ימין - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    24/06/2014

    שלום. התרגום מהסינית אומר שיש לך חבלה באיזור של שרש כף היד שהוא בהמשך של אצבעות הזרת והקמיצה. עדיין לא אומר אם יש שם שבר, סתם חבלה או קרע של רצועה.
    אני ממליצה על פניה לכירורג של יד שיבדוק אותך ויחליט אם יש צורך בהמשך בדיקות - MRI או CT, או שיש להפנות רק לפיזיותרפיה או פתרון אחר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת גיד אכילס
    אנונימית
    23/06/2014

    שלום, אני בת 19 סובלת מכאבים כבר בסביבות חודש וחצי. התחיל מכאבים אחרי מאמץ ספורטיבי המשיך לכאבים אחרי הליכה מרובה והתפתח לכאבים וצליעה. טופלתי בארטופן 5 ימים 3 פעמים ביום, עזר טיפה חזרתי לשיגרה יומיים הייתי הולכת קצת ואז היו שוב קצת כאבים נחה ושוב הולכת קצת וחוזר חלילה עד שביום השלישי הייתי על הרגליים יותר מהרגיל ויום אחרי שוב לא יכלתי ללכת יותר. קיבלתי ארקוקסיה (10 ימים) בן גיי ומנוחה בבית. אמרו שזה דלקת גיד אכילס. היום אחרי 3 כדורי ארקוקסיה אני עדיין צולעת, עדיין כואב לי קצת.. מרגישה כאבים ולפעמים עיקצוצים במלאולוס לטרלי. הרופא בדק ומישש את האיזור ואמר שהגיד יותר טוב ואפילו הצלחתי לעשות תרגילים שכאבו בביקור הקודם.
    השאלה שלי, אם הגיד יותר טוב ואני על כדורים חזקים.. למה אני עדיין צולעת ולמה עדיין כואב לי ?? יכול להיות שההבחנה שלו לא נכונה? יש לי הפניה לפיזיוטרפיה כי אני כבר קרוב לחודש וחצי לא בשיגרה שלי וכל פעם שנהיה קצת יותר טוב אני מתחילה לחזור לשיגרה ושוב חוזר ושוב צריכה לשבת בבית. בפיזיותרפיה יכולים לאבחן את הבעיה לעומק או שזה רק טיפול בסימפטומים?
    העיקצוצים זה משהו שצריך להדאיג או שזה תהליך ריפוי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת גיד אכילס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת גיד אכילס - תגובה

    ד``ר רוברט לוי
    23/06/2014

    שלום, המהלך הוא די רגיל . דלקת בגיד אכילס יכול להיות סיפור ממושך ודי מתסכל. לעתים קרובות יש צורך בטיפול ממושך בכדורים לא רק שבוע או שבועיים. אין בעקצוצים כל סימן לבעיה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרגעת אותי, תודה על התשובה המהירה !

    אנונימית
    23/06/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאיזה תחום שייך????
    מיואשת
    22/06/2014

    שלום רב
    גילו אצלי קרע בשריר המקסימוס לאיזה רופא עליי לפנות ראומטולוג?או אורטופד ? ואם אורטופד באיזה תחום עליי לחפש עמוד שדרה?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאיזה תחום שייך????

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאיזה תחום שייך???? - תגובה

    ד``ר רוברט לוי
    23/06/2014

    שלום, אם הכוונה ל- GLUTEUS MAXIMUS - אז זה תחום אורתופדיה - אורתופד "כללי" .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עמוד שדרה ועוד
    שוש
    22/06/2014

    לרופאים שלום!
    אימי בת 77 סובלת מכאבים קשים באגן שמקרינים לרגליים.במיפוי עצמות שעשתה לפני כחודש הממצאים הבאים: סקוליוזיס טורקו לומבלי קשה.הדגשה מוקדית בחוליות l5 l3 l2 d11 c7 c5 שינויים ספונדילותים -דיסקוגניים קשים ?
    ריכוז מוקדי בצלע 6 מימין -מלפנים- שבר בצלע?
    שינויים אוסטיאוארטריטים בפרקי הברכיים-הדגשה פטלו פמורלית דו צדדית.
    שינויים ארטריטיים בפרקי כפות הידיים ופרקים mcpj 1,3 בשני כפות הידיים.
    לצערי לא הייתי בארץ כשבקרה אצל האורטופד שלה עם הממצאים.וכרגע הוא בחופשה.
    הרופא שלח אותה לעשות צילום רנטגן של צלעות בית החזה מימין לשלילת פגם בועתי.בנוסף לרכוש מכשיר טנס אנלגטי.
    ושאלותי הן: כידוע אין אפשרות לתקן שבר בצלע,האם לא מיותרת הקרינה בצילום רנטגן נוסף? ומהו הפגם הבועתי?
    בבדיקות דם שעשתה תוצאות של שקיעת דם גבוהה 65.שעד כמה שידוע לי מצביע על דלקת בגוף.האם לא היתה אמורה לקבל טיפול תרופתי כלשהו?
    אשמח לקבל תשובה בהקדם האפשרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עמוד שדרה ועוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עמוד שדרה ועוד - תגובה

    ד``ר רוברט לוי
    23/06/2014

    שלום
    "הבועתי" לא ידוע ל על מושג כזה. כנראה שגיעת כתיב.
    אם הרופא שלה ביקש צילום אני מציע לעשות - הקרינה מצילום מינימלית ואינה רלוונטית בגיל 77 .
    שקיעת דם גבוהה סיבותיה רבות - אני ממליץ לפנות רופא משפחה לבירור השקיעה.
    בכבוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה ושאלה נוספת
    אסתי
    22/06/2014

    האם הליכת טרנדלנבורג ( אחרי החלפת שתי ברכיים) יכולה לגרום לסינדרום פירי פורמים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה ושאלה נוספת - תגובה

    ד``ר רוברט לוי
    23/06/2014

    שלום,
    לא ידוע לי, יכול להיות שכן ( טרנדלנבורג - פיריפורמיס)
    למיטב ידיעתי אין קשר בין טרנדלנבורג החלפת ברכים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בירוקרטיה סביב אישור למכון הכושר
    ד.
    21/06/2014

    שלום רב!
    לפני מספר חודשים שברתי ופרקתי את הכתף, כשבכשרוני הרב נפלתי מכיסא במקום עבודתי. בביקורת האחרונה שערך לי האורתופד באיכילוב, בתאריך 25 במאי, הוא קבע שאני רשאי לחזור לעבודה. עם זאת, הייתי צריך ממנו אישור, שבהסתמך עליו רופא המשפחה ייתן לי אישור למכון הכושר. התנאי של מכון הכושר שאני מתאמן בו הוא שהרופא יכתוב באלו תאריכים נעדרתי ושאני כשיר לחזור לפעילות, על סמך בדיקת האורתופד. אותו אורתופד כתב מסמך שאין בו שום אינדיקציה על ספורט, אלא רק "רשאי לחזור לעבודתו". הוא טען כי רופא המשפחה יאשר לי בלי בעיה.הוא גם הוסיף, במתירנות מוגזמת, שאני יכול לעשות כל סוג ספורט שבא לי (גישה שלא מתאימה לי, אני מעדיף לחזור בהדרגה). אבל, רופא המשפחה (בצדק, מבחינתו) לא היה "חותמת גומי" והעדיף לדרוש מסמך המפרט בדיוק מה מותר לי ומה אסור לי. מאז שלחתי מייל לרופא באיכילוב. מזכירתו שם השיבה לי כי אינו מאשר עד לתור הבא שלי, 25.8.אם ארצה להיות איתו בקשר, כך אמרה, מוטב שאבוא אליו למרפאה במכבי, הפעילה אחת לשבוע ולמשך 4 שעות. ביום המיועד, התקשרתי למרפאה של הרופא במכבי וסיפרתי את הסיפור. המזכירה אמרה לי שהיא תחזור אליי בהמשך הערב ואז יוחלט אם אבוא אליו לבדיקה בלי תור לקראת סיום היום, או שהוא יכתוב לי אישור וישלח לי אותו בפקס. הם לא חזרו אליי. כרגע אני ממשיך בהידרותרפיה ובפיזיותרפיה. כששניהם ייגמרו (בתוך שבועות), לא תישאר לי כל מסגרת ספורטיבית .מה עושים ולמי פונים בסיטואציה שכזו? אשמח לקבל הדרכה, כי אני כבר די אובד עצות.
    תודה ושבוע טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בירוקרטיה סביב אישור למכון הכושר - תגובה

    ד``ר רוברט לוי
    21/06/2014

    שלום ד',
    כאן זה לא המקום לשאלות ביורוקרטיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בברך שמאל
    אמיר דור
    21/06/2014

    שלום,
    אני בן 18 ואני משחק כדורסל. בחצי שנה אחרונה התחילו לי כאבים בברך שמאל וכאשר הלכתי לאורטופד הוא שלח אותי לצילום ובסוף הבדיקה הוא אמר שהוא לא רואה כלום. עכשיו במשך החצי שנה הזאתי המשכתי לשחק למרות הכאב והוא מפריע לי ומגביל אותי. מזה יכול להיות ? בכל קפיצה ובכל ריצה שאני עושה אני מרגיש את הכאב הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בברך שמאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בברך שמאל - תגובה

    ד``ר רוברט לוי
    21/06/2014

    שלום,
    לדעתי אתה צריך לחזור לבדיקת אורתופד. יתכן ואפשר לעזור לך, אך זה מחייב בדיקה.
    בכבוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בכף רגל
    אמיר דור
    21/06/2014

    שלום קוראים לי דניאל אני בן 17 ויש לי בעיה בכף רגל, אחרי פעילות ספורטיבית ובמהלכה מתחילים לי כאבים בכל הכף רגל ובמיוחד לאורך בקצוות (בשני הרגליים). אחרי בדיקה של אורטופד נמצא שיש לי פלטפוס ברגל ושלחו אותי לעשות מדרסים. אחרי שעשיתי מדרסים הכאב לא הפסיק ואפילו החמיר שנעלתי אותם. הכאב הזה ממש מגביל אותי ולפעמים גורם לי שלאחר ריצה אני לא יכול לדרוך לכמה דקות על הרגל כי היא כואבת ("הרגשה שהרגל עולה באש") מה יכולה להיות הבעיה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בכף רגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בכף רגל - תגובה

    ד``ר רוברט לוי
    21/06/2014

    שלום,
    כמובן שיש יש המון אפשרויות ו לא ניתן לדייק ללא בדיקה קלינית אך הייתי מציע לבצע בדיקה עצבית ( EMG ) של כפות הרגלים ו יתכן גם יהיה צורך במיפוי עצמות .
    בכבןד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיפוי עצמות
    שיר
    20/06/2014

    אני בת 31 הופניתי למיפוי עצמות בגלל כאבים ברגליים ובגב. והנה התוצאות:
    ממצאים: קיימת קליטה מעט מוגברת במספר מפרקים קטנים של אצבעות בכפות הרגליים, בקרסול משמאל, קליטה מעט מוגברת דיפוזית בברכיים, בסקרו-איליאק דו-צדדי ואי סדירות בקליטה בע"ש גבי.
    סיכום: קליטה מוגברת כנ"ל ככל הנראה על רקע שינויים ניווניים או דלקתיים.
    חשוב לי לדעת איזה סוג טיפול אני אמורה לקבל
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיפוי עצמות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיפוי עצמות - תגובה

    ד``ר רוברט לוי
    21/06/2014

    שלום, סוג הטיפול הינו בהתאם למחלה - כדי לאבחן יש צורך בהתיחסות למכלול של התלונות ו ממצאים בבדיקה קלינית ו הבדיקות הנוספות.
    לא ניתן קבוע טיפול לפי בדיקת דימות בלבד.
    אני מציע לחזור לרופא שלך לקבל הסבר על האבחנה ואופציות טיפול.
    בכבוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום