לא זוכרת את העבר שלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא זוכרת את העבר שלי
    רוני
    25/07/2011

    היי, רציתי לדעת אם היפנוזה תסייע לי להזכר בשנים הקודמות של חיי. אני לא מדברת על חוויות ספציפיות אלא באופן כללי, על העבר שלי. אני מרגישה כאילו הכל פשוט נמחק, אני לא זוכרת כלום מעבר לחודשים האחרונים, ולא ידוע לי על שום טראומה שעברתי. זה כבר שנים ככה. אגב, אני בת 29.

    מה דעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא זוכרת את העבר שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא זוכרת את העבר שלי - תגובה

    ד``ר אברהם הירשפלד
    25/07/2011

    ב"ה
    רוני נכבדה;
    רבים פונים בשאלות כגון:
    * אפשר לשכוח אהבה נכזבת או בלתי אפשרית מהעבר?
    * אפשר להיזכר היכן הנחתי דבר מה ושכחתי?
    * אפשר להיזכר בטראומת עבר או ילדות?
    * אפשר לשכוח אירוע בלתי רצוי שהתרחש בעבר?
    ועוד ועוד שאלות של שיכחה/זכרון....
    לתשומת ליבכם: שיכחה/זכרון אלו מנגנונים תת הכרתיים, לא מודעים.
    אנחנו זוכרים ושוכחים ע"פ צרכים עמוקים של עולמינו.
    קשה מאוד להזמין שיכחה/זכרון ולהיות בטוח שזה מה שיקרה...
    טיפול היפנוטי יעיל מאוד בנושאים אלו אבל ללא תוצאה מובטחת מראש.
    התוצאה מאוד תלוייה ברצון האמיתי, הלא מודע של המטופל.
    רצוי מאוד לטפל בכך בעזרת היפנוזה כי בוודאי שהטיפול יועיל, כי התוצאה שתושג היא הדבר הרצוי והנכון קרוב לוודאי למטופל.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא זוכרת את העבר שלי - תגובה

    אירית כהן
    25/07/2011

    שלום רוני,
    בנוסף לדברים שהשיב לך ד"ר הירשפלד בנושא 'היזכרות והיפנוזה' , והם נכונים ובעיקר כשמדובר בשיכחה של דבר ספציפי,
    החוויה של 'הכל נמחק' ושל 'לא זוכרת את חיי' יכולה להיות קשורה או לבעיה ספציפית של תפקוד הזיכרון , או לחוסר בשלות כללית באישיות שמשפיעה על הזיכרון. בשני המקרים לא מדובר על כך שדברים 'נמחקים' [בגלל טראומה למשל], אלא הם פשוט לא מתארגנים נכון כשהם מתרחשים, וכתוצאה לא מ'אופסנים' נכון בזיכרון. אדם כזה עלול לסבול מחוויה של 'חוסר רציפות בחיי'.
    קודם לפיתרון צריך להיות אבחון נכון - של תפקוד הזיכרון, ושל תפקוד האישיות, אצל פסיכולוג שעוסק בכך. התשובה אינה בהיפנוזה - לא לפני אבחון, ואולי בכלל לא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו