OCD

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • OCD
    arthemis
    26/05/2007

    האם הטיפול בOCD ע"י היפנוזה בלבד(!) ללא תרופות יכול להביא להבראה? וכמה זמן יכול התהליך לקחת? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    OCD

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • OCD

    ד``ר אברהם הירשפלד
    27/05/2007

    ב"ה
    אין כל הבטחה להצלחת טיפול ב - OCD באף שיטה.
    ההיפנוזה יכולה לשמש ערך מוסף חשוב לטיפול מוצלח.
    מה רע בשילוב עם תרופות?.. העיקר - להבריא. היפנוזה בלבד.. עוד יותר טוב.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעייה קשה

    רוני
    02/09/2008

    שלום. קוראים לי רוני ואני מאיזור המרכז .יש לי כבר תקופה של חצי שנה בעיות חמורות עם המחלה OCD זה התחיל חזק בשירות הצבאי שלי (אני בן 19)זה התחיל שהיו לי מחשבות של כל מיני דברים שאני לא רוצה שאני עושה ..ככה תקופה ששסבלתי בא שלא חשבתי שבחיים אני יכול לסבול ככה. ואז זה עבר אכשהו התגברתי על זה לא נתתי לזה להשתלט על החיים שלי.ואז אחרי תקופה של חודש של שקט נפשי .התחיל להיות דבר כזה שאני אומר לעצמי (זה מצחיק אני יודע אבל זה משקורה לי )איך אנחנו מתקשרים בנינו ומבינים אחד ת'שני איך אנחנו מבינים את משאנחנו רושמים איך משא ני רואה זה יעני אמיתי דברים כאלה שמלחצים אותי נורא כל היום אני מסתגר בבית לא מבדיל כבר בין מיצאות לאשליה יש עוד דברים אני אפילו לא יודע להסביר אותם לא יודע איך להגיד מה יש לי אבל מה שאני יודע זה הורס אותי ושזה מגיע זה בא לי בבום שאני מרגיש שאני לא יכול כבר לסבול ..אני לא יודע מה יש לי מה אפשר לעשות ?. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו