מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חוות דעתהגר09/06/2013
כמעט שנה של סחרחורות ואיבוד שיווי משקל, ידיים ורגלים נרדמות בעיקר בלילה, בעיקר ידיים , רגליים יותר במצב של ישיבה.
יד ימין לאורכה תחושה של נימול.
ב- MRI: עוצמת אות מח העצם תקין.
המעבר הקרניו-צרביקלי תקין.
עם C6-C7 עד C3-C4 שינויים ניווניים קלים עד בינוניים במרווחים הבין חולייתיים מגובה
היפוך הלורדוזיס.
ללא עדות לבקע הדיסקית. הפורמינות חופשיות. – C2-C3 סריקת
קרע באנולוס מלא נוזל ללא היצרות משמעותית בתעלת השדרה או בנקבי – C3-C4 סריקת
העצבים.
בלט גרמי ודיסקלי מרכזי קל מעט לוחץ על השק התקלי. האוסטאופיטים – C4-C5 סריקת
במפרקי האונקו-ורטברלים גורמים להיצרות קלה בנקבי העצבים משני
הצדדיים.
בלט גרמי ודיסקלי רחב לוחץ על השק התקלי ללא מגע על חוט השדרה. – C5-C6 סריקת
האוסטאופיטים במפרק האונקו-ורטברלי משמאל גורם להיצרות מתונה
בנקב העצבי השמאלי.
אוסטאופיטים אחוריים מעט לוחצים על השק התקלי. האוסטאופיטים – C6-C7 סריקת
במפרקי האונקו-ורטברלים גורמים להיצרות קלה עד מתונה בנקבי העצבים
משני הצדדיים.
אין ממצא משמעותי. – C7-D1 סריקת
אשמח לחוות דעת והמלצה על נוירולוג באזור הצפון
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוות דעת - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/06/2013עשית גם אמג ידיים רגלים צריך לעשות אם הכל תקין אז אין הסבר טוב תקחי חודשים ויטמין בי 12 הממצאים עד עתה לא מסבירים את תלונותיך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נא עזרהדנה08/06/2013
שלום רב, עשיתי טיפול רפלקסולוגיה שכלל מסאג' של כמה דקות לאיזור הצוואר בחוליות מאחורה ובקצה הראש מלמטה ( כולל קצת כאב ) , אני מרגישה סחרחורת מזה שבוע הטיפול היה לפני 10 ימים , האם זה מה שגורם לסחרחורת או שאין קשר ? אציין כי הייתה לי בעבר סחרחורת עברתי MRI ראש תקין ובדיקות דם תקינות אני בחורה מאוד פחדנית בכל הנוגע לגוף האם זו סיבה לסחרחורת? אודה לעזרתך ממש התייאשתי ממצבי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נא עזרה - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/06/2013אם הבדיקה הנוער ולוגית תקינה ובזמן המזג עשית תנועות חדות של הראש זה יכול להיות קשור לבעיה של אוזן פנימית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי המשך בירוראירה07/06/2013
שלום רב,
לפני כשלושה חודשים התחלתי להרגיש כאבים ולחצים בעין שמאל.
בנוסף הייתה הרגשה של כובד בפעפעף.
לאחר בירור ממושך אצל רופא עיניים שלא העלה דבר חריג,
האושפזתי במחלקת עיניים בקפלן.
שם עברתי בירור מקיף על ידי רופאי עיניים ונוירואופטלמולוג.
הבירור כלל סיטי מוח, שיצא תקין, דופלר עורקים, שיצא תקין, בדיקות דם מורחבות וMRI מוח וארובות עיניים שגם כם יצאו תקינים.
זה היה לפני חודשיים בערך.
הכאבים עברו ויותר מחודש הכל היה בסדר.
לפני יומיים זה חזר שוב פעם באותה עין. כאבים, לחצים וכובד בעפעף.
השאלה שלי, מה ההמשך בירור ומה זה יכול להיות.
במכתב שיחרור שקיבלתי מקפלן כתוב שכל הבדיקות יצאו תקינות וכנראה מדובר בוריאציה של מיגרנה?
הייתי שמחה לשמוע את דעתכם.
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי המשך בירור - תגובה
אייל קליין08/06/2013ייתכן שמדובר בסוג של מיגנה שנקרא cluster headache. אנא פני לנוירולוג להמשך הבירור והטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי המשך בירור - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/06/2013כן קרוב לוודאי זה משהו כזה תקבעי תור למרפאה נומרולוגית קפלן אני נמצאת שם ואבדוק אותך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקלוסלחיים07/06/2013
האם בקלוסל לטיפול בספסטיות הוא גם חומר משתן ? (מגביר הפרשת השתן כחלק
מפעולתו) כך זה אצלי ,וקראתי באנטרנט שזה קורה לאנשים נוספים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקלוסל - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/06/2013בדך לא גורם לכך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקה בשל מיגרנות חזקותד``ר רונית גלעד07/06/2013
שלום, אני בת 28 ואני סובלת ממיגרנות חזקות כ12 שנה. בנוסף לאחרונה אני על גבול על תת פעילות בבלוטת התריס, ומכאבים חזקים בפרקי הידיים והברכיים כ-8 שנים. ביצעתי צילום MRI מוח בשל המיגרנות האלו הם הן התוצאות, תוכלו בבקשה להסביר לי אותן, תודה רבה.
מעבר קרניו- צרביקלי תקין.
המבנים של קו האמצע שמורים.
בחומר הלבן, תת FLAIR - וב T2 - שוב הודגמו מוקדים של שינוי סיגנל, עם סיגנל גבוה ב
קורטיקלים ומעט מוקדים פריונטריקולרים דו- צדדי.
הודגם מוקד חדש באזור גרעיני הבסיס משמאל, חשד למוקד חדש זעיר תת- קורטיקלי
בצנטרום סמיאובלה משמאל, שאר המוקדים ללא שינוי.
לא הודגמו מוקדים בצרבלום, בקורפוס קלוזום או במוח האמצעי.
החדרים, החריצים, הציסטרנות ללא סטיות.
המוקדים ללא אפקט מסה ללא בצקת מסביב ללא עדות להאדרה לאחר הזרקת גדוליניום
לוריד.
.T2 לא הודגמו מוקדים בחוט השדרה הצווארי שנסרק בשקלול
לציין עיבוי רירית בסינוס מקסילרי השמאלי .
מלאות בתאי האתמואיד דו- צדדי.
פרט לכך ללא ממצא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקה - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/06/2013הממצאים במוח יכולים להתאים או לבעיות של כלי דם תקינים או דלקת יכול להיות קשור למיגרנה הממושכת יש לפנות לנומרולוג להמשך טיפול ומעקב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזור רדום בגבלילי07/06/2013
הי, אני מספר חודשים אחרי לידה ומאז אני מרגישה שיש לי איזור בגב העליון שהוא רדום. מדובר באיזור קטן שיש שם תחושה למחצה ולא מלאה.בהתחלה היה לי גירוד עז באיזור ללא שום סימן על גבי העור וכיום כבר פחות אפילו אין בכלל גרד. בלידה השתמשתי באפידורל אך אינני יודעת אם יש לכך קשר. מה הבעייה יכולה להיות?
האם הבדיקה של הנוירולוג מחייבת מגע בראש?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזור רדום בגב - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/06/2013צריך לבדוק את הגב חוליות באזור הרדום כנראה לא קשור לאפיקורוס כי הוא בוצע במקום אחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזור רדום בגב
לילי11/06/2013זה אומר שצריך ללכת לאורטופד???
הייתי אצל נוירולוגית, היא ביצעה בדיקות תחושתיות בכל הגוף ובדקה את העיניים. היא טענה שללפי מה שהיא רואה הכל תקין ושחלילה אם זה היה משהו חריג זה היה אמור להתפתח מכיוון שעברו 10 חודשים מאז. היא המליצה לי על ויטמין B, טענה שאולי זה עומס על העצב שנבע מההנקה למרות שהנקתי בסך הכל 3 חודשים והתחושה מלווה אותי כבר 10 חודשים.
מה דעתך בנושא?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועות בלתי רצונויות בגוףמור07/06/2013
שלום רב,
אני בת 19 וכבר כמה שנים שאני סובלת מתנועות בלתי רצוניות בגוף ( בערך כ5 שנים )
הייתי אצל 3 רופאי משפחה שניים לא הבינו אותי והשלישית אמרה שזה טיקים.
היה לא הסבירה לי ולא נתנה לי כ"כ להסביר לה..קראתי באינטרנט על טיקים וזה לא ממש דומה למה שאני מרגישה.. לפי מה שקראתי טיקים זה באזור הפנים והכתפיים אבל מה שאני מרגישה זה גם ברגליים בגב באצבעות הידיים בכתפיים ובפנים..
קראתי שטיקים זה תנועות מהירות אבל אצלי כל פעם שיש את התנועות הלא רצוניות זה כ5 עד 10 שניות עד שזה מפסיק..לפעמיים זה כואב ומרגיש לי כאילו השריר מתנגד לי..זה מאוד מפריע לי ומקשה עלי ביום יום הייתי רוצה להיות בטוחה במה שזה..
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנועות בלתי רצונויות בגוף - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/06/2013זה עדין יכול להיות טריקים או תנועות בלתי רצוניות או סוג של התקפים אפילפטית כדאי להתייעץ עם נוירולוג או מרפאת תנועה באחד מבתי החולים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פנים וראשחן04/06/2013
שלום רב,
ברצוני לשאול אני סובלת מתחושת כבדות בחצי הפנים והראש כבר המון שנים , כאשר זה ליפעמים מחליף צד פעם בימין ופעם בשמאל כאשר בימין זה יותר, קושי בעצימת העין תחושה של כאילו יש משהו בתוך העין ,כאילו העין ערה, גם לפני השינה תחושה של העין כערה, יש רגישות ליד שריר הלעיסה והלחי גם תחושת עיקצוץ ליד שריר הלעיסה בלחי בגיל 11 עברתי פיציאליס ונראה לי שמאז אני סובלת מכךאני לא בטוחה כל כך? כיום אני בת 28 כך שזה מפריע לי המון שנים. האם יכול להיות שהפיציאלישאיר לי נזק שכזה, או מה יכולה להיות הסיבה לכך עברתי המון בדיקות ורופאים ולאף אחד אין מושג גם ביקרתי כמה פעמים אצל ניורולוגים
תיעוד תיעוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פנים וראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/06/2013ראי תגובה קודמת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רדימות בפניםאביב02/06/2013
שלום רב' אני בת 38 סובלת מזה המון שנים מה שזכור לי יותר מ20 שנה מרדימות בחצי הפנים ותחושה שבתוך העין יש חפץ זר זה מהרדימות, מצב זה עובר מצד לצד פעם בצד ימין ופעם בצד שמאל , עברתי המון בדיקות וברירורים ללא מענה רפואי , עברתי בדיקות עיניים, M.R.I ראש לפני שנה, C.T ראש לפני שנה, בדיקות דם, צפיפות עצם, רמוטולוג, גסטרולוג גם הצד הנפשי נבדק וקיבלתי תרופות נוגדות דיכאון, תרופות כמו סימבלטה ותרופות דומות יש לציין שבגיל 12 עברתי פיציאליס אך הייתי מאושפזת וטופלתי בכך, האם יכול להיות שנשאר נזק, אודה לכם על דעתכם ממה יכול לנבוע מצב זה, והאם מיותר אחרי כל כך הרבה שנים לנסות לבדוק ממזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רדימות בפנים - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/06/2013רשימות בפנים היא פגיעה בעצב אחר ממה שגורם לשתוק בפנים לכן אין קשר אם עברת כזה ברור מקיף אין טעם להמשיך קרוב לוודאי בעיה של מתח נפשי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםםםםדוד02/06/2013
שלום ..אני סובל מיזה כמה חודשים כאבי ראש סחרחורות ולאחר בירור הנורולוג הביא לי כדורי פרפנאן וחוץ מיזה אני סובל ממחלת קרוהן שהתחלתי טיפול בקנאביס רפואי רציתי לדעת אם יש איסור שימוש בין הקנאביס הרפואי לבין פרפנאן??תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלוםםםם - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/06/2013בדך פרפנן זה טיפול של פסיכיאטר ואם יש בעיה כזו רצוי לא להשתמש בקנביס שיכול להחמיר את המצב הנפשי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיזור נפש והתבלבלות בין שמות ילדייאני02/06/2013
שלום רב.
לצערי יש לי בעיה של חוסר ריכוז ופיזור נפש באופן כללי. ואני רוצה לדעת באופן כללי מה הפרוצדורה לטפל בזה? (לגשת לנוירולוג או קודם לרופא משפחה)?
ועוד שאלה (אולי זה קשור לבעיה הכללית של חוסר ריכוז?) - יש לי שני ילדים בגילאים קרובים, ואני בקביעות מתבלבל בין השמות שלהם, וקורא לכל אחד בשמו של השני,(=לא שאני חושב שקוראים לילד בשם אחר...אלא פשוט אוטומאטית נפלט לי השם השני....) ואני מייד צריך לתקן את עצמי. ומאוד מעניין אותי מדעת ממה זה נובע, וזה מטריד אותי (כי לדעתי זה סימפטום של משהו עמוק, שגורם לי להפרעות נוספות, ואם אדע מה הסיבה לזה, אוכל לפתור את הבעיה בשורשה)
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיזור נפש והתבלבלות בין שמות ילדיי - תגובה
אייל קליין06/06/2013יכולות להיות סיבות רבות לסימפטומים שאתה מתאר, אני מציע להתחיל את הבירור אצל רופא המשפחה והוא יפנה אותך הלאה בהתאם לצורך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התכווצות שרירים לילית ברגלרוביק01/06/2013
ד.נ.
האם כאבים הנגרמים מהתכווצות שרירים ברגליים בלילה הם, בדרך כלל, בעיה נוירולוגית (שניתן לטפל בה באמצעות טריבמין)? בברכה, רות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התכווצות שרירים לילית ברגל - תגובה
אייל קליין06/06/2013ישנן מספר סיבות להתכווצויות שרירים בלילה, בין השאר חוסר בויטמין בי12 או מינרלים אחרים, לעיתים גם בעיות גב יכולות לגרום לכך. צריך לעשות בירור אצל רופא המשפחה או נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין מחסור
אלי06/06/2013שלום,
לא ידוע על מחסור בוויטמינים או מינרלים כלשהם. גם מצבי הנוירולוגי נמצא תקין. אבל לפני מספר שנים עברתי ניתוח (לפרוסקופי) בגלל הצרות תעלת ע"ש. האם מצב זה עשוי לגרום להתכווצויות האמורות? ואם כן (וגם אם לאו),כיצד ניתן למנוע אותן? עד לאחרונה הן נמנעו ע"י נטילת כינין, אשר שיווקו הופסק. רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין מחסור - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/06/2013יכול להיות מהגב יש לבצע emg טיפול במגנזיום או וליום או גבפנטין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי גב
רוביק13/06/2013ד.נ.
מה זה גבפנטין? מעולם לא שמעתי על תרופה בשם זה, ולא מצאתי אותה ברשת. האם חל שיבוש טכני בשם זה?
לגבי ואליום, מה מידת יעילותה בהקשר לכאבי גב (תחתון) הנגרמים ע"י לחץ של חוליות ע"ש על עצב? כמה זמן מותר ליטול אותה מבלי להינזק? ומה קורה כאשר מפסיקים ליטול אותה? רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה13.6?
אלי20/06/2013ד.נ.
טרם קיבלתי תשובתך לשאלתי מ-13.6. האם היא נפלה בין הכיסאות? ר. אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי גב - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/06/2013גבם טין היא תרופה לכאב עצבי וגם לאפילפסיה וליום מרפה שרירים וכך עוזר לא משפיע על הגב ממכר לכן ניתן לקחת אותו רק שבועיים שלושה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאושרת?
אלי29/06/2013ד"ר רונית ערב טוב,
האם גאבאפנטין מאושר ע"י FDA ומשרד הבריאות הישראלי כתרופה לכאב עצבי? ואם כן, מה הסיכוי שיהיו לו תופעות לוואי לא טובות? שבוע טוב. רחל אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי גב - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/06/2013גבם טין זו תרופה לאפילפסיה שעוזרת גם לכאבים. וליום רק ל 10 ימים כי ממכר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתכווצות שרירים לילית ברגל - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/06/2013אם ישש חסר בבי 12 אז רטיבמין עוזר אם יש חסר במגנזיום אז מגנזיום עוזר הבעיה יכולה לנבוע גם או מבעיה בגב תחתון או בעיה בעצבים הפריפרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחוצה מאוד!!!!!דקלה30/05/2013
אמי הופנתה לסיטי ראש עקב כאבי ראש סחרחורת והקאות,אודה על הבנה בממצאים ,האם זה משהו חמור? לחוצה מאוד!!!!
לא נצפו דמם טרי,שבר או סימני לחץ.
לא נמצאו ממצאים מוקדיים בקרמת המוח.
חדי המוח והחללים התת עכבישיים כולל צסטרנות הבסיס תקינים במיקומם וברוחבם-סימטריים.
איזורי האוכף ארובות העיניים ופורמן מגנום בטווח תקין.
חללי האוויר בגולגולת מאווריים היטב
מוקדים לוסנטיים גרמיים פרונטליים יותר משמאל,לא ברור האם בעלי משמעות קלינית,לקורלציה עם מיפוי .
לסיכום : ללא דמם,סימני לחץ,או תהליך מוקדי,אבל מה זה "מוקדים לוסנטיים גרמיים פרונטלים יותר משמאל??? לא ברור האם בעלי משמעות קלינית??
ה מאוד!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחוצה מאוד!!!!! - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/06/2013המוח תקין אבל יש ממצאים בעצמות הגולגולת לכן מיפוי עצמות יעזור בפענוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחוצה מאוד
דקלה01/06/2013תודה על המענה,האם זה יכול להיות משהו חמור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול חמלהריקי30/05/2013
שלום רב,
ברצוני לדעת כיצד ניתן להשיג תרופה תחת התוויה של טיפול חמלה שנמצאת בשלב קליני בבני אדם בארה"ב ובאירופה?כיצד זה מתבצע?
אמא שלי בת 65 עם אלצהיימר ואנחנו מעוניינים להשיג תרופה Rember של חברה סינגפורית בשם TauRx
האם יש נוירולוגים בארץ שעושים את זה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול חמלה - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/06/2013אין לי מושג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להבין מה קורה.חיים לוי29/05/2013
שלום
אני פונה אליך בקשר לבעלי שאני קצת מיואשת בעלי עבר בדיקת אמרלילד שהצואה היא,
אין עבוי ל-ת. ת. מ. לאורך עצבים קרניאלים 7,8 דו צדדי
חדרים וחריצים סמטרים.
יש מספר מוקדים בודדים הפראנטנסים. בחומר הלבן בהמספרות
חשודים לשינוים מיקרו-וסקרולרים,
אין אפקט מסה.
נאמר לו שזה שום דבר אבל, הוא לעיתים קרובות סובל מגירוד ושריפה בראש ומחפש לעשות מסג' בראש. הוא יושן הרבה כלומר עובד שמונה שעות בא הביתה בשעה ארבע אוכל ורוצה לישון מרגיש שהגוף שלו רוצה לישון גם אם הוא נמצא בחברה ולפעמים הוא לא מבין מה שמדברים איתו וחוזר ושואל אפילו כמה פעמים את השאלה למרות שהוא בחור חכם.
גילו 54.
השאלה שלי מה פירוש הדבר ומה עלי לעשות.
תודה רבה
טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להבין מה קורה. - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/06/2013הממצאים במוח באמת לא מפחידים אולי סתימות קטנות על רקע יתר לחץ דם יש לשקול לקחת אספירין קבוע לפי החלטת רופא משפחה לגבי עייפות זה לא קשור למוח אבל אם הוא נוחר בלילה כדאי לעשות בדיקה של מעבדת שינה וגם אולי יש לו מצב רוח ירוד זה גם יכולה להיות סיבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)


