מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי תופת נוירופטייםמאי25/08/2013
אני 3 וחצי שנים לאחר פגיעת ראש באונות פרונטליות. השמאלית ספגה את מרבית המכה והיה חשש לשיתוק בכל פלג גופי הימני. לאחר שיקום ארוך מצבי יותר טוב באיזור ימין אך כל יום אני סובלת מכאבים באיזור ימין- מתבטא בעיקר ברגל. לפעמים אני מתעוררת מכאבים בלילה ובמשך היום סובלת מאוד גם כשאני במנוחה. רציתי לדעת האם יש סיכוי שהכאבים שלי בצידי הימני יחלפו? יש איזשהו טיפול לכך?
או שנגזר עליי לסבול מכאבים נוירופתיים במשך כל חיי? כמו כן אני עושה כושר לחיזוק השרירים אבל הכאבים הם במוח שלי. ליריקה לא משפיעה עליי יותר, 9 חודשים השפיעה עליי.
אני מטופלת פסיכיאטרית לבעיות שינה (בונדורמין, טרזודיל), מאז הפגיעה אני נוטלת קסנאגיס-הדבר היחידי שמשפיע עליי ללא תופעות לוואי ולוקחת אותו באופן יום יומי כדי לישון ונוטלת גלולות למניעת הריון(גינרה)-יכול להיות שאחת מהתרופות קשורה לכאבים שלי?
האם יש טיפול נוירולוגי שיוכל לשפר את איכות חיי? אני מוכנה לעבור כל ניתוח שצריך אם צריך בנוירוכירורגיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי תופת נוירופטיים - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/08/2013קשה לטפל בכאב כזה יש לנסות רפואה משלימה וגם כדורי סי מבלתה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבץ מוחי, חלק שמאל של המוח נפגעאלכס24/08/2013
סבתא שלי עברה שבץ מוחי וממה שהרופאים אמרו שחלק שמאל של המוח נפגע.
היא בת 71, כל צד ימין שותק, יד, רגל, עין...
היא גם איבדה את היכולת לדבר או לתקשר.
הריכוז שלה הפך להיות נורא קצר... מגיע גם לרמות של ריכוז לשניות בלבד.
היא לא מזהה בני משפחה ולפעמים נראה שהיא מתנהגת כמו בנאדם בן 6.
אני הנכד שלה ואני בן 25, יש לי אחות בת 24
אנחנו היחידים מכל בני המשפחה שהיא ליטפה לנו את הפנים כשהיא ראתה אותנו.
לפעמים נראה כאילו היא כן מזהה אותנו ונראה כאילו היא מנסה להגיד לנו משהו.
השאלה שלי היא האם מה שהזכרתי הנ"ל היא כתוצאה מכך שאנחנו רוצים להאמין שלפעמים היא מזהה?
והאם אפשר לשפר את המצב אפילו בקצת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבץ מוחי, חלק שמאל של המוח נפגע - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/08/2013יתכן ואכן היא מזהה אתכם בעיקר לפי הקול אין הרבה מה לעשות בשלב הזה רק בשלב התחלתי ניתן לעיתים להמיר קריש ב 3 שעות ראשונות לארוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על נוירולוג שעובד בכלליתאנה24/08/2013
מבקשת לקבל המלצה על נוירולוג שעובד עם קופ"ח כללית עבור אמי – אשה בת 80
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה על נוירולוג שעובד בכללית - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/08/2013באיזה אזור בארץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MP CVA ISCHEMIC, Left 4371c23/08/2013
שלום רב!
אבי בן 82, חש קושי בדיבור בשעה 7:00 בבוקר, חשב שזה כאב גרון, דיבור שנעשה לא ברור כזה. מתאמץ.
הלך לסידורים, ובשעה 11:00 חש למרפאה קהילתית, ושמה שלחו אותו למיון. מסתבר שזה שבץ מוחי קל. כי הוא תיפקד מוטורית. (מיון בכ-11:30 בצהריים, 12..).
האם כשחלפו כמה שעות, כ-4-5, מרגע הסימפטום, למרות שתיפקד, זה נשאר סטטי כי במיון עשו רק העמסת "פלבקס" (תרופה), ולא נתנו משהו לפירוק קרישי דם.
האם היה עליו להגיע קודם _(כמובן שרצוי), אך ראיתי שבמיון גם לא "התנפלו" עליו מהר מהר,.. אולי כי קראו את דו"ח מדא שדיווח רק על הפרעת הדיבור. הרי הוא תיפקד.
באילו מצבים נותנים משהו לפירוק קרישי דם? האם הוא לא ענה על המקרה, או שמא בגלל חלוף הזמן שהיגיע.
אשמח לכל תשובה באופן כללי, שתשכיל אותנו במעט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MP CVA ISCHEMIC, Left 4371 - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/08/2013יש להגיע למיון כמה שיותר מהר יש לתת תרופה. להמסת קריש עד 4.5 שעות צלם תחילת הארוע במקרה הנך הסימנים קלים מאד ובמקרה זה לא נותנים טיפול כי הסיכוי לסיבוך מסוכן יותר מאשר הארוע עצמו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נימול וכאביםמיכל23/08/2013
שלום,
בשלושה השבועות האחרונים מרגישה כאבים במפרקים ובעצמות הרגליים. יש לי קושי לסחוט דברים או לאחוז בדברים כבדים.
נשלחתי ע"י אורטופד לאולטראסאונד כתף ומיפוי עצמות לכל הגוף.נקבעו לי תורים בקרוב.
ביומיים האחרונים התחלתי להרגיש נימול בכל הגוף. בעיקר בגפיים העליונות והתחתונות.
האם יש הצדקה לראות נוירולוג?
תודה מראש,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נימולים וכאבים- תגובה
תומר דרורי23/08/2013היי מיכל.
נימולים כמו שאת מתארת יכולים להיגרם מסיבות מגוונת, בינהן מחלות נוירולוגיות שונות.
על כן, אני מציע לך לראות נוירולוג בהקדם, במקביל לבדיקות האורטופדיות שאת כבר מבצעת.
בברכה,
תומר דרורי
מטפל ברפואה סינית לבעיות ניורולוגיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנימול וכאבים - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/08/2013כן בהחלט לראות נוירולוג ולבדוק רמת בי 12 וכן לבצע emg
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבמפוחדדת21/08/2013
בת 30 בריאה בדרך כלל. לידה אחרונה (לפני חצי שנה) טרומבוס בווריד השחלה- בוצע צינתור מטריה דרך הצוואר. קיבלתי במשך 4 חודשים לערך קלקסן. בשבועיים האחרונים, מן זרמים בחצי ראש ימין המקרינים לאוזן ללסת ומן תחושת משיכה פנימית. הזרמים תלויי תנוחה במיוחד קיימים בעמידה ישרה עם ראש ישר. יש לי לחץ בראש מאחורה כאילו הראש נתפס , שוב בצד ימין! וחוסר יציבות בהליכה. בדיקה נוירולגית תקינה,bera+vep ,תקין, קרקעיות עיניים תקין....האם ייתכן ממקור צווארי תחושות אלו? (יש לי חרדת בריאות כבר שנים, אבל הפעם זה מרגיש לי ממשי ואמיתי לחלוטין)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/08/2013יש צורך לבצע סיטי מוח בשיטת CTV
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת דופלר עורקים טמפורלייםיעל20/08/2013
שלום,
אני בת 64.
עשיתי בדיקת US + דופלר של עורקים טמפורליים.
התוצאות היו כדלקמן:
מימין: רוחב – 0.18 ס"מ, מהירות זרימה – 20 סמ"ש
משמאל: רוחב – 0.18 ס"מ, מהירות זרימה – 19 סמ"ש
מניסיונכך, האם אלה תוצאות תקינות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת דופלר עורקים טמפורליים - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/08/2013אין לי מושג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרה קלאסיתרויטל19/08/2013
שלום לכם
אני בת 44 וסובלת מזה שנים ממיגרנות קלאסיות.
בתקופה האחרונה קיבלתי התקפים זקים 1-2 לחודש.
זה מתחיל באאורה ולאחר שהאורה מסתיימת מתחילות תופעות קשות של נימול ידיים, לשון ואפילו רגליים. קשה לי לשמוע רעשים וקולות ולפעמים אני מאבדת את כושר הדיבור ואת השפה. זה נורא מפחיד אבל עברתי סיטי מוח לפני כמה חודשים והכל יצא תקין. הבעייה היא שאני לא יודעת למה לצפות ומתי יגיע ההתקף הבא. לפעמים בעבודה, בחוץ ובלימודים ואיכות חיי נפגעת כי כשבא ההתקף אני קופאת מפחד ועד שזה עובר לוקח לפעמים שעתיים עד שלוש שעות ובהתקף עצמו אני מרגישה רע מאוד.
אני מטופלת ע"י נוירולוג כבר שנים ואחר ריזלט ואימיטרקס אשר לא עוזרים בכלל.
אני נורא מיואשת עד כדי כך שהגעתי לבה"ח לאחר שחשבתי שיש לי אירוע מוחי.
ההתקף היה קשה מאוד לא יכולתי לדבר ורגל שמאל נרדמה לי, ושוב הסיטי יצא תקין.
ואם לא המיגרנה הקלאסית אז יש כאבי ראש אשר משפיעים על חדות הראייה.
אשמח לשמוע תגובתכם כי אני במצב נואש.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיגרה קלאסית - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/08/2013במקרה זה יש לשקול טיפול מונע כלומר טיפול קבוע מונע יום יומי למשך לפחות חצי שנה עם דבלין או טופמקס או דפלפט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברור....מירה19/08/2013
שלום ד"ר,
מקווה שהגעתי לפורום הנכון!
אני בת 47 מזה כשבועיים אני מרגישה גלי חום ברגליים בכל פעם במקום אחר מן גל שעולה תחושה של חום באותו איזור ולאט לאט יורד ואז שוב במקום אחר. יש לציין שזה קורה לסרוגין ולא ברצף.
מידי פעם אני מרגישה נימול בלחי או מעל האוזן בקו ישר מהרכה על מעל האוזן האם זה מעיד על בעיה שמצריכה בדיקה?
מה צריך לעשות ולמי לפנות?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברור.... - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/08/2013ראשית בדיקות דם בעקר רמת ויטמין בי 12 בהמשך אם הכל בסדר וזה לא עובר יש לבצע emg
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש כזה דבר למידת יתרטל18/08/2013
לאחרונה שמעתי שיש תופעה בישיבות של נזק שנגרם למח כתוצאה מלמידת יתר חבר שלי סיפר לי על רב שלמד טוטאלית כמעט ללא הפסקות וכיום הוא הגיע למצב שהוא לא יכול ללמוד יותר מחצי שעה ביום
האם ההפסקות מהלמידה חיוניות לבריאותנו האם התרכזות מתמשכת מידי תפגע בנו האם יש כזה דבר לאמץ יותר מדי את המח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יש כזה דבר למידת יתר - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/08/2013ממש לא אין דבר כזה יכול להיות שניתן ללמוד הרבה אבל אין קליטה מעבר לסף מסוים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אובדן טעםטל17/08/2013
שלום,
מזה כשלושה חודשים סבי סובל מאובדן טעם וריח בצורה מוחלטת.
במהלך זמן זה סבי עבר בדיקות נוירולוגיות שנמצאו תקינות וכן בדיקה אצל רופא אף אוזן גרון שנמצאה תקינה אף היא. כמו כן, סבי מטופל ברפואה משלימה.
דבר זה משפיע על איכות חייו משמעותית והוא סובל מירידה במשקל.
אנא עזרו לי במציאת פתרון אפשרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אובדן טעם - תגובה
ד``ר רונית גלעד17/08/2013עליו לבצע סיטי מוח לנסות טיפול בכדורי אבץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פחד אימה מגידול בראשמפוחדדת16/08/2013
שלום רב. בת 29.5 חרדתית מאז ומעולם. בשבועיים האחרונים, תחושת זרמים בראש בעיקר בצד ימין של הראש, מלווה עם חוסר יציבות בהליכה ולחץ בראש ובעיקר מאחורי אוזן ימין ועד לאמצע הראש וחולשה בצוואר בצד ימין לעיתים מוקרן לפנים לאף לעין בהפניית הראש למעלה למטה ימינה ושמאלה (כתנועה ספונטנית מרגישה תחושת סיחרור וזרמים בצד ימין בראש) בדיקה נירולוגית תקינה. בדיקת דם תקינה. אף אוזן גרון ,פקק באוזן שמאל... בחיי סבלתי מידיי פעם ימים של סחרור וחוסר יציבות, שהיו עוברים (עברתי ללא קשר לעניין זה סיטי ראש פעמיים באותם שנים גם עם סימפטומים חרדתיים ) אני מפוחדת אימים ביצעתי בדיקת bera+vep טרם הגיעו תוצאות, אני חוששת שמדובר בגידול במוח/בראש הגורם לי לכל התופעות האלה....אנא כיוונך (בבדיקת סיטי לא מעוניינת מכיוון שאינני רוצה לקבל שוב קרינה) כיוונכם בבקשה...מיואשת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי להוסיף
מפוחדדת16/08/2013כאשר אני מפעילה לחץ על הראש מאחורה, (לא בעורף אלא יותר למעלה) קצת מוקל לי...גם כאשר אני קושרת מטפחת סביב לראש עם לחץ על הראש אחורה ,ישנה תחושת הקלה. כאילו משהו מחזיק לי את הראש..אני כאילו ממש יודעת שאם יש לי משהו בראש אני יודעת היכן הוא נמצא...למה זה יכול להתאים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדובר בסחרור שלא 360 מעלות...
מפוחדדת16/08/2013מדובר בסחרור פנימי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפחד אימה מגידול בראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד17/08/2013אם בדיקה נוירולוגית תקינה כולל קרקעית עיניים בדיקת שמיעה ובר תקינים אין מה לדאוג אין גדול קודם כל להרגע ואחכ כל הסימפטומים יעברו סחרחורות בשינוי תנוחה יכולים להיות מהאוזן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- macular sparingגולן14/08/2013
אני סטודנט, ולא הצלחתי להבין מדוע יש לפעמים macular sparing.
האם מידע מהפוביאה של עין ימין מגיע להמיספרה ימין? שמאל? שתיהן?
(השרטוטים הנפוצים כוללים רק את מסלול המידע מפריפריית הרשתית).
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר macular sparing - תגובה
ד``ר רונית גלעד17/08/2013יש אזור במוח באזור אוקסיפיטלי שמיצג את המגולה בצד ההפוך לשדה ראיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה אני מודאגnbh12/08/2013
שלום בן 42 בריא לא מעשן בדיקות דם תקינות
מזה כחודש עפעף שמאל תחתון קופץ ומטריד אותי .
אני סובל גם מפסקולציות בכל איבר כמעט בגוף זה בא והולך .
אבל אף פעם לא היה חודש רצוף !!!
האם יש סיבה לדאגה?
תודה
שביט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה אני מודאג - תגובה
ד``ר רונית גלעד17/08/2013בדך נגרם מלחץ ושתית קפה וקוקה אם אין את כל הסיבות הללו וזה ממשיך ללא הפסקה יש לפנות לנוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה נוירולוגית?ניצן12/08/2013
שלום שמי ניצן. אני בת 30. רציתי לדעת אם התסמינים שאני חווה קשורים לבעיה נוירולוגית כלשהי.
מלבד הזעה בכפות הידיים (הזעה מוגברת גם בחורף וגם בקיץ) הגפיים שלי כל הזמן נרדמות. יש לי תחושות של צריבה / שריפה בידיים וכאבים מוזרים שמופיעים ברגליים. כמו כן הרבה פעמים יש לי תחושה לא נוחה בעיקר ביד ימין וכאבים לאורך היד בעיקר מהמרפק עד כף היד כולל האצבעות (גם ביד שמאל) בנוסף מידי פעם חווה נמלולים בראש.\
האם מדובר בבעיה נוירולוגית? איך ניתן לדעת?
תודה רבה
ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה נוירולוגית? - תגובה
אייל קליין12/08/2013צריך לפנות לנוירולוג ולאורטופד. ייתכן שמדובר בבעיה אורטופדית בעמוד השדרה במקור אשר גורמת ללחץ על עצבים כלשהם, או לבעיה נוריולוגית כלשהי אך יש לבצע ברור מקיף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

