מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לאחר סב-דורלמשה20/07/2013
אני כחודשיים אחרי ניתוח סב דורלי ויש פתאום מיחושים ודקירות לא רצופות באחד החתכים של הניתוח - האם זה שגרתי או שמחייב פנייה מיידית לרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר סב-דורל - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/07/2013אם לא היו מיחושים וכעת הופיעו מחדש כדאי לפנות לרופא שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגת מאוד - עזרה דחוףדנה19/07/2013
יש לי כבר חודשיים סחרחורות כנראה מבעיה אוזנית או של שיווי משקל או צווארית, הפחד הגדול שלי הוא אם סחרחורות יכולות להיות כרוניות לכל החיים ולא להפסק לי ?! כי זה לא חיים אני כמעט לא יוצאת מהבית וזה כבר חודשיים , הMRI יצא תקין אבל זה ממשיך רציתי לדעת אם יש דבר כזה סחרחורות לכל החיים כי איבדת כבר את התקווה אני סובלת חודשיים!! עם בחילות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריך לבצע גם דופלר? או MRI מספיק
דנה20/07/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודאגת מאוד - עזרה דחוף - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/07/2013אין סחרחורות לכל החיים כדאי ללכת לפיזיוטרפיה לסחרחורות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין צורך בדופלר??
מאיה28/07/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין צורך בדופלר?? - תגובה
ד``ר רונית גלעד02/08/2013לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבטה חזקה בראש עקב מנפילה במדרגותנוי17/07/2013
היי,
היום בבוקר בסביבות השעה 9:00 נפלתי במדרגות וכתוצאה מכך החלקתי אחורה וראשי נחבט כ-3 פעמים במדרגות שיש.
חשתי כאב חזק מאוד לאחר הנפילה וסחרחורות שבעקבותיהן לא קמתי כ-חצי שעה לאחר הנפילה, אבל לא הקאתי או איבדתי הכרה (וגם לא ירד לי דם וכדומה).
כשעתיים לאחר הנפילה היו לי כאבי ראש חזקים, מין מגרנה, שנרגעו מעט לאחר שעתיים,
וכ-8 שעות לאחר הנפילה (ולאחר שינה של כשעתיים ) אני חשה עייפות, סחרחורת במעבר ממצב שכיבה לישיבה וכאבי ראש נמשכים.
לקחתי אדוויל להקלה בכאב אך זה לא הועיל.
לא ראיתי רופא ואני מעדיפה להימנע מכך, אך אני חוששת ממצב של זעזוע מוח. זה אפשרי למרות שלא איבדתי את הכרתי?
תודה,
נוי, בת 18.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חבטה חזקה בראש עקב מנפילה במדרגות - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/07/2013בדך יש איבוד הכרה אם יש זעזוע מוחי אבל רגעי בלבד אבל כנראה שאת קרוב לזעזוע אם קבלת חבטה חזקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמינים משותפים לאפילפסיה ושבץ מוחיענת17/07/2013
האם יש תסמינים משותפים להתקף אפילפסיה ושבץ מוחי איסכמי או אחר שעלולים להטעות את הרופא או בפניה לחדר מיון ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסמינים משותפים לאפילפסיה ושבץ מוחי - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/07/2013כן אחרי התקף אפילפטי לעיתים נדירות יש חולשה בפלג גוף שיכולה לדמות ארוע מוחי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 25 שאיבד הכרה.יד ימין חלשה.נטע16/07/2013
שלום אבקש התיעצות דחופה.בעלי מאושפז והרופאים לא מסבירים דבר רק אמרו שבדיקות תקינות.הוא איבד הכרה לשעתיים לפני שבוע.יד ימין חלשה ולא מתפקדת לא יכול לאחוז חפצים מאז אובדן ההכרה.חולשה ביד התחילה יומיים לפני.הגיע עם לחצים בעיניים ובראש.מאז טשו לי אי אמ גי רגיל וחסך שינה.סיטי ראש.אמ אר אי ראש.ניקור מותני.כרופאים אמרו שהכל תקין.עשו לו סיטי צוואר ומחכים לתשובןת.מאז הניקור הוא לא מפסיק להקיא עם כאבי ראש.הם אומרים שזה תקין בגלל הניקור.האם נכון?הרופאים רוצים לשחרר אם סיטי צוואר תקין לברור בקהילה.בעלי מאוד דואג איך משחררים עם יד חלשה לא מתפקדת ולחצים בראש בלי םדעת מה קרה? מה זה יכול להיןת? מה עוד מומלץ לעשות? האם היד תחזור לתפקד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 25 שאיבד הכרה.יד ימין חלשה. - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/07/2013כו לעיתים אחרי בדיקת נקור יש כאבי ראש בעקבות הבדיקה. שמופיעים בעיקר בעמידה ובישיבה ופחות בשכיבה יש צורך להשלים את הברור עי מרי עמוד. שדרה צווארי ולא מספיק סיטי וכן לעשות הולטר לב ואקו לב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מצב מבלבלליטל16/07/2013
שלום רב.
מזה תקופה של יותר מחצי שנה יש לי בחילות, שינויים בהרגלי יציאת צואה מלווים בריר רב, רעידות בגוף גם פנימיות וגם חיצוניות - בידיים, הכל כמובן מלווה בחולשה, ובעיקר תחושה שלא ניתנת לתיאור, תחושה רעה ולא נעימה באזור של החזה, כאילו עומד לי שם משהו ומנסה לצאת, כאילו אוויר, או משהו שחונק אותי ולא נותן לנשום טוב, עושה מאוד מאוד רע.
אדגיש לגבי הרעידות כי הן מופיעות ללא התראה, יכולות להתרחש אחרי שתיית קפה (Cאופן טבעי אבל מוגזם לטעמי) ובזמן האחרון גם מתעוררות כשאני רעבה.
לאחר ביקור אצל רופא אלטרנטיבי - הפסקתי לקחת גלולות, שתיתי בערך חודש פרחי באך, לקחתי סדרה של ויטמינים - B6,B12,vitamins E,C,D,Magnesium, Z ,Folic acid - לתקופה של כחודשיים המצב השתפר, הרעידות נעלמו כמעט לגמרי ובכלל הרגשתי הרבה יותר טוב. אך לאחרונה המצב התחיל לחזור על עצמו, הרעידות חזרו, החנק והתחושה הרעה בכללי, הבחילות גם.
אילו בדיקות עלי לבצע ולאיזה מומחה כדאי לפנות? האם לאנדוקרינולוג/נוירולוג? האם למישהו אחר?
בבדיקות הדם הכל נמצא תקין למעט חריגה מסוימת בכולסטרול + בדיקת קורטיזול בדם. בדיקת קורטיזול בשתן לא הראתה שום חריגה.
אני אובדת עצות, מצבי רע מאוד, תפקודי לקוי ואני לא יודעת למי לפנות.
בכל מקרה קבעתי תור לגסטרואנטרולוג בקשר לבעיות הקשורות ליציאה.
איני יכולה לשער אם הן מהוות סימן לבעיה, נובעות כתוצאה ממשהו או מהוות את מקור הבעיה בעצמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצב מבלבל - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/07/2013לדעתי יש לפנות קודם לגסטרואנטרולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוטם לקונרי חריףישראל לוין15/07/2013
בבדיקת MRI נראה אוטפ בשלב חריף באונה פרונטלית מימין ומוקד כנראה איסכמי בפונס.
כמו כן קיים חשד להיצרות קשה של הקרוטיס משמאל.
כמו כן קיימת רסטריקציה בדיפוזיה באחד המוקדים באונה הפרונטלית מימין.
להמשך הברו ר מתלבט האם לפנות לנוירולוג או לנוירוכרוג המתמחה בכלי דם במוח.
אודה על הכוונתכם ותשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוטם לקונרי חריף - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/07/2013בהקדם לגשת לנומרולוג ואחר להיוועץ גם עם כירורג כלי דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשוב ודחוףטליה15/07/2013
עשיתי MRI בגלל סחרחורות שנמשכות כבר חודש וחצי כאבי ראש , תחושה ממש נוראית ה MRI יצא בסדר חוץ ממשהו לא הבנתי "הטונסילות הצרבלרית בעמדה נמוכה אך לא מדובר בכיארי אינן מתחת לפורמן מגנום ״ . רציתי לדעת מה זה אומר וגם האם אני צריכה לבצע עוד בדיקות ? כי הסחרחורת לא עוברת תחושה של אוניה שאני הולכת והשכיבה או הזזת הראש גם תחושות אוניה וזה פוגע לי בתפקוד , האם הMRI בודק את עצבים וזוהי בדיקה מספיקה ?! או שאני צריכה לבצע עוד בדיקות ?! אשמח לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם MRI מספיק או שצריך גם MRA?
טליה15/07/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה חשוב ודחוף - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/07/2013המרי מספיק נא לעשות eng בדיקת סחרחורת עם מים באזנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת !
דנה19/07/2013הסחרחורות כבר חודשיים , יש אפשרות כזו שלבן אדם יש סחרחורות לכל החיים וזה לא יעבור לי ?? או שזה בדרך כלל עובר מתישהו ?! ומה בדרכי טיפול אם יוצא משהו לא תקין בeng
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםבתשבע15/07/2013
שלום רב,
בכניסתי למעלית הדלת הכבדה של המעלית החלה להיסגר מבלי שהבחנתי ונחבטתי בראש ובצד הפנים. אחרי כמה דקות לא הכאב מהמכה התפוגג. האם יתכן שבצורה כזו מוחי נפגע באופן כלשהו. תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/07/2013בדך לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRI מוח- למה?שושי11/07/2013
שלום וברכה.אני בת 30, לפני כשנה התחילה רגל ימין שלי לצלוע- הכוונה שהיא פשוט נגררת לי לאחר 10 דקות של הליכה. עשיתי הולכה עיצבית ודופלר עורק הצוואר שב"ה יצאו תקינים. עכשיו הנוירולוג המטפל בי הפנה אותי לMRI מוח ועד הבדיקה הורה לי לטול אספרין. שאלתי היא למה? אם החשש הוא שישנו איזשהו עורק שזרימת הדם בו משובשת- ולכן יש לדלל דם, מה הקשר למוח??? תודה מראש (שאלה זו הצגתי לרופאה המטפלת שלא ממש ידעה להסביר)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MRI מוח- למה? - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/07/2013חולשה ברגל יכולה לנבוע מבעיה במוח או בחוט שדרה יתכן על רקע של בעיה בכלי דם או דלקת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניראה לי התרשלות רופאדן11/07/2013
התלוננתי על כאבים חזקים בקרקפת
ובזיכרון וכד' וחדות ראיה שנפגעה בעין השמאלת
רופא המשפחה לא מיהר לטפל ונתן גלולות נגד סחרחורות
נויירולוג שלח אותי ל-S.T שיצא תקין על פי הראפה
ביקשתי MAR ולא קיבלתי
ביצעתי את הצילות המיוחד באופן עצמאי
ואלו הסיכומים של הפרופסור שבדק את התוצאה
סטיית מחצית האף באופן דרסתי
PONאINE INFAR,T
שוטמים לקונרים כמתואר
אטרופיה מוחית מתונה
יש לציין שהקרקפת מאוד כואבת
גם שחזרתי ואמרתי הרופא הסתפק בגלולות לסחרחורות
ורופא עיניים אמר שיש לחץ בעין אבל בגלל לחץ דם שאני סובל מיזה כמה שנים
ברשותך מה עלי לעשות??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניראה לי התרשלות רופא - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/07/2013יש עדות למספר אוטמים מוחיים צריך לקחת אספירין ולעשות ברור של הלב ועורקי הצוואר למה זה קורה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כפילות ראיה וסחרחורותשני10/07/2013
שלום,
כבר כמה חודשים שאני סובלת מכפילות ראייה, כבדות ראייה, סחרחורות וחולשה. היה לי משהו דומה לפני כשנתיים אבל זה היה הרבה פחות נורא ונמשך פחות משעה וזה עבר אבל עכשיו זה הרבה יותר קיצוני ונמשך שעות. זה בעיקר קורה לי במהלך היום ובדר"כ לא קורה לי בערבים/לילות.
עשיתי כל בדיקה אפשרית, EMG, MRI, MRA, EEG ובדיקות ראייה רבות. חשוב לציין שאני חולת אפילפסיה אבל המצב שלי יציב ואני לוקחת את אותו המינון של תרופה (Lamictal) כבר כמה שנים. עשיתי בדיקה של רמת תרופה בדם וזה יצא תקין.
הייתי כבר אצל נוירולוג ואצל נוירואופטלמולוגית והם לא מצאו דבר לא תקין.
יש לכם אולי רעיונות מה עוד ניתן לבדוק ומה יכולה להיות הסיבה לבעיה?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני בת 22
שני10/07/2013למקרה שהגיל משנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכפילות ראיה וסחרחורות - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/07/2013יש לבדוק בכוון של בעיה שרירית בעין אם עוד לא נבדק כמו מי אסטוניה גרביס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורת ורעשים מוזרים בתוך הראשמתן09/07/2013
שלום רב ,
אימי בת 51 , רקע בריאותי : סכרת , בעיות בבלוטת התריס , שומנים בדם והשמנה .
לוקחת כדורים ונמצאת באיזון מבחינת הבעיות האלה (בעיות הנ"ל לא פגעו בתפקודה היומי ).
מזה תקופה של חודשיים – שלושה סובלת מכמה בעיות חדשות ומוזרות :
1. סחרחורת מאוד קשות – עד כדי כך שבזמן התקף לא הצליחה ללכת ואיבדה כיוונים .
(בשבועיים – שלושה יש הקלה בסחרחורת)
2. שומעת רעשים בתוך הראש – מעין דפיקות כאלה בתוך הראש (דוו-דוו) , כמו שמישהו מכה בפטיש או המייה של דפיקות לב רוב הזמן במרכז הראש , מידי פעם בחלקים שונים של הראש. ( לא מדובר בתחושה של כאב ראש רגיל )
3. תחושה מוזרה של משהו שהולך בתוך הראש , הרגשה של כמו שנוזל זורם בתוך הראש , תחושה שכמו שזבוב / חרק הולך לך על ידים
4. לפעמים חוסר תחושה בידיים ורגליים ( במיוחד כשיש את דפיקות חזקות בראש).
5. חולשה כללית בגוף .
בדיקות שעשו : CT מוח ( נעשה במיון -ללא חומר ניגודי) - היה תקין , צילום צוואר – היה תקין , ENG – תקין . נבדקה ע"י נירולוג במיון שעשה בדיקות גופניות וקבע שתקין .
בגלל הבעיות האלה אימי אינה יכולה לתפקד ( ובעקבות זה גם כל הבית ) , לא יכולה לישון בצורה נורמלית .וזה פשוט נורא.
מזה יכול להיות ? האם תופעות כאלה מוזרות ? איזה בדיקות ניתן עוד לעשות ?
כל המלצה תתקבל בברכה .!!
נא עזרתך !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורת ורעשים מוזרים בתוך הראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/07/2013האם יתכן שיש איזו סיבה לחרדה חדשה שהופיעה אצלה ? בכל מקרה אם זה לא על רקע נפשי יש לבקש לעשות מרי מוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיסגרפיה בגיל מאוחר?ליאל08/07/2013
ערב טוב ד"ר ותודה רבה על השירות הנהדר של הפורום!
מקווה שאני במקום הנכון, קישרתי שכנראה מדובר בתחום בנוירולוגיה אבל קטונתי ואפשרי מאוד שטעיתי בכתובת:
אני בחורה בת 28 ובתקופת הגדילה ובתי הספר- נחשבתי לילדה נבונה מאוד. באופן אוטומטי כשהתחילו לימודיי העברית/אנגלית- הייתה לי היכולת לכתוב ללא שגיאות ב-כ-ל-ל ומ-ע-ו-ל-ם.
לפניי כ5 שנים התחלתי שימוש במריחואנה ובמקביל טופלתי בתרופות פסיכיאטריות נגד חרדות.
בחודשים האחרונים הפסקתי את הטיפול על דעת עצמי כמו כן את העישון-
מאז אני מוצאת את עצמי במהלך כתיבה אוטוסטרדית - מבצעת שגיאות בסיסיות בכתיב, כמובן שאני עולה עליהן מיד במבט שני- אבל משהו בצורה האוטומטית נראה ש"התקלקל", לפעמים פשוט לא מובן לי מאיפה הגעתי לכתוב מילה כפי שכתבתי- הריי שברור לי שמדובר בשגיאת כתיב.
הייתי שמחה לדעת האם מדובר בבעיה נוירולוגית ומה מבין 2 הדברים שנגמלתי מהם לאחרונה- גורם לכך?
מצטערת מראש אם שאלתי אינה נשאלת במקום הנכון,
תודה רבה מראש והמשך שבוע מצויין!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיסגרפיה בגיל מאוחר? - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/07/2013נראה לי שבגלל הפסקה בכל מה שלקחת יש ירידה ברכוז ולכן השגיאות אני ממליצה להתייעץ עם פסכיאטר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובות EEGחלי08/07/2013
שלום יש לי ילדה בת 8 חודשים שביצעתי לה בדיקת EEG עקב פירכוס שעברה ורציתי לדעת מה אומרת התשובה
תרשים תקין בתחילת גירוי פוטו רספונס בצורת זיז גל באזור אוקסיפטלי בהדגשה ימנית שלו מופיעה בהמשך הגירוי השמח בבקשה לתשובה במהרה תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות EEG - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/07/2013יתר פעילות חשמלית במקום מסוים צריך להתייעץ עם נוירולוג ילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

