מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים לאחר ניתוח בקע מפשעתימשה02/10/2013
שלום רב,
לפני כ3 שנים עברתי ניתוח לבקע מפשעתי בצד שמאל ומאז סבלתי מבעיה עצבית שהתבטאה בכאבים במפשעה, באשך שמאל וכאבים בירך הפנימית השמאלית (בעיקר בעת הרמת משאות או בהידוק חגורות). לאחר המון טיפולים שלא הועילו פניתי לכירורג שניתח אותי על מנת לנתק את העצבים(lingual + hypoglossal). מאז הניתוח הכאבים פחתו בצורה משמעותית באיזור המפשעה והאשך, אך נותרתי עם כאבים בירך בכל פעם שאני מרים דברים או מהדק חגורה. הכאבים הם כמעט בוודאות ממקור עצבי מכיוון שהכאבים הרגילים היו מתגברים יחד עם הכאבים בירך הפנימית (חשוב לציין שמלבד הניתוח הזה אני בחור צעיר ובריא בעל כושר טוב) מה ההמלצה שלכם למצבי? חשבתי לראות אורטופד אבל במחשבה שנייה זוהי הקרנה לאיזור ולא בעיה בירך עצמה... תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים לאחר ניתוח בקע מפשעתי - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/10/2013לקחת טיפול נוגד בעיה עצביתכ כמו ליריקה או סימבלתה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבלה בראשענת01/10/2013
ארבעה ימים לאחר חבלה בראש חלק אחורי בסלע בוצע סיטי ראש :
האם הפענוח תקין?
ללא עדות לאוטם המיספריאלי או לדימום תוך גולגולתי חריף.
ללא אפקט מסה או סטיית קו אמצע.
חרדים חריצים וציסטרנות בהתאם לגיל.
ללא עדות לשבר בעצמות הגולגולת והפנים.
ללא עדות להסננה או בצקת ברקמות רכות תת עוריות
עיבוי רירית בסינוס מקסילרי שמאלי. תאי מסטואיד מאווררים היטב.
למה הכוונה עיבוי רירית בסינוס מקסילרי שמאלי? זה תקין?
דבר נוסף האם חלפה הסכנה? אני מרגישה עדיין קצת מסוחררת.
בדיקה נוירולוגית תקינה.
אני בת 39 עם יתר לחץ דם והומוזיגוטית ל MTHFR* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חבלה בראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/10/2013הבדיקה תקינה יש בעיה במערות הפנים קלה לא קשור לראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוסט קונקשיןאבי30/09/2013
האם זעזוע מוח קל לצמיתות זה נוירולוגי או פסיכיאטרי
בבדיקה ספקט מוח שעשיתי נמצא חומר דיפןזי וריבוי נוזלים בקטבים הפרונטליים לאחר תאונת דרכים שעשיתי מה זה אומר בדיוק
תודה רבה על העזרה וכל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוסט קונקשין - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/10/2013זעזוע מוחי קל זה תמונה מעורבת גם של נוירולוגית עם סחרחורות וכאבי ראש וגם בעיה פסיכיאטרית בגלל טראומה חרדות אי שקט ועצבנות הממצאים במיפוי הם לא ספציפיים ולמעשה לא אומרים כלום אלא אם יש בעית זכרון חריפה ואם כן כדאי לעבור טסטים נוירופסיכולוגיים לאבחון מעמיק יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בריכוז וזיכרוןגיא29/09/2013
אני יודע שרופאים לא אוהבים לטפל בכל מי שנקרא נפגע סמים . אבל אני כזה כבר למעלה מ 10 שנים לאחר בשימוש בסמי הזיה . עברתי פסיכוזה . אבל הבעיה היא שיש לי בעיות בהבנה של דברים כמו חדשות , קריאת ספרים וכו'.
אני שואל האם ישנם דברים שאוכל לעשות על מנת לשפר את היכולות הקוגנטיביות . שספק נפגעו מסמים ספק מפסיכוזה .
אודה על כל תשובתכם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות בריכוז וזיכרון - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/10/2013יש לבצע התעמלות למוח שזה כולל תשבצים תרגול באינטרנט וכו לקיחת ויטמינים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עייפות ובהייה לאחר אירוע מוחיאורן29/09/2013
שלום רב!
אמא שלי עברה אירוע מוחי קל. לאחר חמישה ימים בבית חולים היא שוחחרה. מה שמציק לי כרגע היא העובדה שיש לה תחושת עייפות תמידית ובמשך רוב שעות היום היא פשוט ישנה. בזמן שהיא לא ישנה, אם לא מדברים איתה או שהיא לא עוסקת במשהו היא בוהה (פשוט יושבת על הכיסא וחושבת). יש לציין שהיא מדברת לעניין ומבינה מה שמדברים איתה. השאלה שלי היא - האם תחושת עייפות ובהייה מאפיינים הם דברים אופיינים לאחר אירוע מוחי? האם אלו דברים הפיכים? האם יש משהו שאפשר כדי לשפר את המצב?
בתודה מראש - אורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עייפות ובהייה לאחר אירוע מוחי - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/10/2013יתכן והיא בדיכאון ויש לתת לה טיפול בכוון זה. גם מומלץ לבצע EEG. .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה EEG
אורן07/10/2013והאם זו בדיקה שאפשר לבצע דרך קופת חולים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה EEG - תגובה
ד``ר רונית גלעד11/10/2013כן ניתן לבצע דרך הקופה זו בדיקה שבודקת את הפעילות החשמלית של התאים במוח כמו אקג בלב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת ctנבי29/09/2013
שלום רב אני בן 29 וחצי וכבר בערך שנתיים שאני מרגיש ירידה בזיכרון לטווח הקצר וקשה לי לחוות רגש ....לפני כמה זמן הלכתי לנורולוגית והיא אמרה לי שאני חייב לעשות בדיקת ct ...התחלתי לקחת גם תוספים שעזרו לי בעניין של הזכרון אבל עדיין זה קיים ...רצוני לדעת למה אחרי שניסיתי להתווכח היא עדיין רוצה שאני יעשה ct ולא mri אני מפחד מct כי הבנתי שזה יכול לגרום לסרטן אחרי כמה שנים .....מה ct יכול לגלות שmri לא יכול ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת ct - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/10/2013קופות החולים לא מאשרות בדיקות מרי מוח בגלל מחירן הגבוה רק במקרים סומי מים במקרה הזה יש צורך בהדמיה. בסיסית וסיטי מוח מספיק. אמנם הוא גורם לקרינה אבל אלו הן האפשרויות של הקופה כיום אם יש לך בטוח פרטי יכתכן וניתן דרכו לבצע מרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשיעל שרוני29/09/2013
שבוע טוב
בת 58 סכרת 2 עודף משקל, לחץ דם מאוזן עם תרופות
בשבועות האחרונים כאבי ראש חותכים כסכין בכל הראש. על פעם באזור אחר ולפעמים ברום הגולגולת עם כאב שמגיע לנחיריים.
כאבים באים וחולפים. לפעמים כל כמה דקות ולפעמים כמה שעות ללא כאב. לא בולעת משככי כאבים וגם לא מתעוררת בלילה מהכאב.
הכאבים מטרידים ומדאיגים חוץ מהענין שהכאבים פשוט כואבים
באחרונה גם חשה חולשה קלה ביד שמאל מהכתף ועד קצות האצבעות.
האם אני לפני אירוע מוחי ?
האם הכאבים הם מחרדה פסיכוסומטיים ?
בחודשים האחרונים סובלת גם מדימות בזגוגית העין בגלל רטינופתיה והראיה לא נקיה וקלה. אני בטיפול בעיניים וקבלתי זריקת אווסטין.
זהו המידע.
אודה על חוות דעתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש - תגובה
אייל קליין29/09/2013ייתכן שמקור כאבי הראש וגם הסימפטומים ביד הוא צווארי, אני ממליץ ללכת לאורטופד לבירור הנושא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראייה בעיניים עצומותמאור28/09/2013
בשנה-שנתיים האחרונות "זכיתי" ליכולת מיוחדת של ראייה בעיניים עצומות. אתם בטח מכירים את התופעה אבל למקרה ולא, אסביר לפרטי פרטים:
בדר"כ מה שאנחנו עושים זה לעצום עיניים ולדמיין דברים ואנחנו נראה מסך שחור אך עם זאת במעורפל את האובייקט ואת הצבעים שלו, אבל הם יבלעו בשחור.
לעומת זאת, התופעה שאני חווה בזמן האחרון היא ממש ראייה בעיניים עצומות; אני עוצם עיניים ורואה אובייקט מסויים, ולאט לאט הוא משתלט על כל המסך השחור עד שאני ממש "שוקע" לתוך עולם דמיוני ופתאום הכל כ"כ חי ואמיתי, אני ממש מסוגל ללכת בעולם הזה ולראות דברים ממש מפורטים שאפילו במציאות אי אפשר לראות רמת פירוט כזו, ואז התת מודע שלי לפעמים מתחיל להשתגע ופשוט מאות תמונות וקומבינציות של כל דבר אפשרי רצות לי בראש ואני רואה הכל כ"כ מפורט ומדוייק וחי. אבל, אם במקרה העיניים שלי יזוזו אפילו חצי ס"מ כשהן עצומות, כל העולם הזה יתנפץ ואני אחזור למסך השחור.
אני חייב לציין שזה לא חלום צלול כי זה קורה לי ממש כמה רגעים אחרי שאני עוצם עיניים ואני ער לחלוטין. רציתי לברר מה התופעה הזו ואם יש לה שם, ורציתי לברר גם למה לפעמים זה בא לבד תוך שניות ולפעמים אני יכול גם לשכב שעה במיטה ולראות רק מסך שחור מבלי להצליח "לשקוע" בעולם הזה.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראייה בעיניים עצומות - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/10/2013לא כל כך יודעת לענות עלזה מה שבטוח חייב לבצע בדיקת EEG
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורת בשכיבהברלי27/09/2013
שלום,אני בחורה בת 40 בריאה בד״כ,מזה כחודשיים יש לי תופעה החוזרת על עצמה ורק כשני ישנה אחר הצהריים ,אף פעם לא כשאני מתעוררת באמצע הלילה או בבוקר,כשאני ישנה צהריים אני מתעוררת עם תחושה חזקה של סחרחורת (ולעיתים אף כאב ראש) וזאת מבלי שקמתי אפילו למצב ישיבה.דרושות לי כמה דקות להמשיך לשכב לפני שאני יכולה לקום ואז אני חייבת לשתות או לאכול משהו ואחרי שאני נחה קצת בישיבה זה עובר.
אני יודעת שהתשובה הרווחת בכל פורום שהוא היא לגשת לבדיקת רופא,וזה אכן מה שאעשה אך בכל זאת אודה אם תוכלו לתת לי אבחננה כללית מה יכולה להיות הסיבה לכך,
המון תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורת בשכיבה - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/09/2013באמת זה מוזר שזה קורה רק בשנת צהרים בנוסף לבדיקה של רופא יש לחשוב מה קורה תמיד לפני השינה יש אולי איזה מנהג קבוע כמו לקיחת תרופות אכילה שתיה או להפך וכו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CPKארז27/09/2013
שלום ,
אני בן 18 לפני שנה עשיתי בדיקות דם והערך של הCPK היה מעל 5000
לפני חודשיים עשיתי שוב בדיקות והCPK עלה ל1000 ,
על הבדיקות תקינות הרופאים לא יודעים ממה זה נובע ,
אין לי כאבים בשרירים , השאלה היא האם זה מסוכן ?
ואני חודשיים לפני גיוס לקרבי האם הצבא יפסול אותי משירות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CPK - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/09/2013הצבא ידרוש המשך ברור בכל מקרה יש מצב של עליה בסיפיק משפחתית אולי יש עוד אנשים במשפחה עם תופעה זו
יש גם לבצע בדיתק אמג לשרירים . ולהתיעץ עם נוירולוג קרוב לודאי שלא תמצא בעיה בתנאי שאין ספור במשפחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCPK
ארז28/09/2013זה די מוזר , יש לי אח עם אותה בעיה ..יש לי עוד שתי אחיות ולהם ולהורים שלי אין את זה , הבירור המטבולי תקין עשו בדיקות מאמץ כל הבדיקות בכל דבר תקין ,
אני באמת במצב לא ידוע האם אני יהיה בסיכון עם אני יגיע לקרבי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת נימול בזרת ימיןד``ר מרינה בוקסר26/09/2013
שלום
בת 29 בריאה בד"כ ברוך השם.
אני חודש וחצי טיפה יותר אחרי לידה עם אפידורל , בימים האחרונים כאשר אני שוטפת ידיים או מקלחת את התינוק שכף יד ימין מונחת כלפי הרצפה אני מרגישה תחושת נימול בזרת אני כן מרגישה את הזרת כשאני נושכת או צובטת זאת תחושה כאילו מישהו עושה לי רוח .
אתמול בערב הרגשתי בגב העליון באזור השכמה הימנית כאשר אני מתכופפת לעגלה או סתם עושה תנועת כיפוף תחושת הנימול מגיעה לגב באזור שציינתי זה בא והולך זה לא באופן קבוע
בעבר הרחוק מאוד זה היה לי בלשון ובשפה התחתונה יום אחד ועבר .ניגשתי לרופא שלי שטען שזה מעצבים ולחץ (אני אדם חרדתי לחוץ והסטרי מטבעי).
אציין כי לפני שבוע לראשונה מאז הלידה עשו לי עיסוי שוודי בספא. שאלתי את רופא הנשים אם אין בעיה נאמר לי שאחרי 6 שבועות זה אפשרי ורצוי
תחושת הנימול הגיעה אחרי העיסוי אך כפי שציינתי זה היה בעבר הרחוק
האם זה באמת יכול להיות מלחץ ? או שיש מקום לדאגה וצריך לבדוק לעומק?
אודה לחוות דעתכם תודה מראש וחג שמח :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת נימול - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/09/2013נימול בזרת יכול להגרם או מלחץ על עצב אולנריס באזור המרפק או שורש כף היד או מלחץ בצואר לא בשכמה . בכל מקרה כדאי לבצע בדיקת EMG אם הבעיה חוזרת על עצמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הירדמות ידשירי25/09/2013
שלום בת28 היום בזמן שבישלתי הירגשתי שיד שמואל נירדמת מכף היד ועד הכתף בשניה נירדמה יכולתי להזיז אבל לא הירגשתי אותה זה נימשך חמש שניות בערך
ונעלם .הרגשה ממש מפחידה לא היה לי מעולם דבר כזה .מה עלי לעשות אני פוחדת
שזה יחזור לי .אני בריאה אין לי מחלות רקע .תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הירדמות יד - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/09/2013יתכן והיד היתה בפעילות מסוימת או לא נעה בכלל ולכן נרדמה כמו שקורה בלילה או שעשית מאמץ והכל נבע מהצואר בכל מקרה אין פחד אם קורה שוב יש הלבדק עי רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש,עין בצד ימין ורגישות באזוררוני18/09/2013
שלום אני בחורה בת 28 אני סובלת מחרדה ודיכאון כבר 9 שנים, ובמשך התקופה יש לי כאבי ראש חזקים עם דקירות בצד ימין של הראש ומעל העין , לאחרונה אני מרגישה שהכאבים הוחמרו בגלל שהיה לי ורטיגו , עקב קריסטלים שהשתחררו באוזן הימנית, אני לחוצה מאד וחרדתית וכמודדים לי לחץ דם יוצא גבוה תמיד , אך אני גם מאד חוששת מהבדיקה עצמה ככה שאני לא יודעת אם באמת יש לי לחץ דם גבוה, בפעם האחרונה שהייתצי אצל נוירולוג הוא אמר לי שהכל נראה בסדר אך אם אני לחוצה אני יכולה לעשות ct או mri אני מאד מפחדת מ2 הבדיקות,ומרגישה שלא אעמוד בזה...האם הכאבים מצביעים על בעיה רצינית? האם יכולים לנבוע מלחץ דם גבוה?מחרדה?או משן בינה? יש לי גם כאבים נוראיים בצוואר...אשמח לעזרה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש,עין בצד ימין ורגישות באזור - תגובה
אייל קליין24/09/2013אם יש גם בעיות בצוואר ייתכן שמודבר בהקרנה משם. לחץ דם גבוה הינו א-סימפטומטי עד שמגיע לערכים מאוד גבוהים. אני מציע לבקש הפניה לפיזיותרפיה על מנת לטפל בבעיות הצוואר ובכאבי הראש ורק במידה ולא יעזור אז להמשיך בירור עם בדיקות הדמיה נוסםות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת CTלימור18/09/2013
שלום רב,
לפני כחודש עברתי תאונת דרכים במהלכה קיבלתי מכה חזקה בראש וכנראה שאיבדתי את ההכרה כי אני לא זוכרת הרבה,רגע ההתנגשות בכלל אבד לי.
בכללי,סבלתי ממכות יבשות בלבד אבל החליטו לעשות לי CT בגלל המכה בראש.
ואלו התוצאות:
אני רושמת את מה שיצא מעט חריג,
טונסילים מעט נמוכים,חדרי המוח מעט רחבים בצורה קלה ללא הרחבת חריצי המוח,יתכן מבני,הקורלציה עם קליניקה לשקול המשל ברור,ממצאים אלו לא קשורים לטראומה הנוכחית.
לסיכום: ללא ממצא טראומטי , חדרי המוח מעט רחבים יתכן מבני.
רציתי לבדוק אם זה משהו שיש צורך לעקוב אחריו ואם זה קשור אולי למיגרנות שיש לי לאחרונה שמתרכזות בעיקר בצידו הימני של הראש מעל העין.
שכחתי לציין שאני בת 42 ללא עבר של מחלות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת CT - תגובה
אייל קליין24/09/2013תוצאות מבחני הדמיה הינם בעלי משמעות נמוכה ללא ההקשר הקליני, כלומר אם אין שום בעיה ייתכן ומדובר בממצא אקראי שלא היה מתגלה והיית חיה איתו בשלום עד 120. כדי לבדוק ולבחון האם יש לממצא משמעות קלינית יש לפנות לנוירולוג להערכה נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דקירות ברקה הימניתעדי17/09/2013
בת 33ברקע אנמיה ותלסמיה מינור. לפני שבוע עברתי הליך פשוט בחניכיים וטופלתי באנטיביוטיקה למניעת זיהום. כעת ללא כאבים או נפיחות. לפני יומיים החלו מעין דקירות ברקה הימנית(בצד ההליך) במהלך כל היום ורגישות קלה במקום. ממה יכול להיות?האם מסוכן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דקירות ברקה הימנית - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/09/2013לא מסוכן אך יש להבדק בהקדם עי הרופא שיניים כי זה יכול להיות כאב מוקרן מהשיניים או מהחניכיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)


