מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רעש בראש, אישונים מורחבים, עינייםדנה14/10/2013
שלום
בחור בן 27 כ 3 חודשים סובל מן הבעיות הבאות:
סובל מרעש בראש שמתלווה במשך כל היום, רעש מזכיר ציפצוף של ניקוז נוזל בתוך צינור דק.
בנוסף גם אישונים מורחבים מאוד בשעות החשכה ובמקומות שאין הרבה אור, אישון ימיני תמיד מתרחב יותר מהשמאלי.
עיניים אדומות כל יום.
לא מקבל שום טרופות, מלפני 3 חודשים קיבל טרופות ממשפחת הבנדוניזיפינים וקלונידין.
כמו כן גם, לא שותה משקאות חריפים, לא מעשן ולא שותה קפה.
דופק, במנוחה 110/59, רגיל 120/65. לפני התרופות שקיבל, דופק רגיל היה 130/70.
הבעיה שלרופאים אחרים(נוירולוג, רופא עיניים, פסיכיאטר ורופה משפחה) אין שמץ של מושג מה שורש הבעיה ולא מציעים שום טיפול. הבחור סובל מאוד, עזב את הלימודים ולא יודע איך להמשיך הלאה. האם תוכלו להציע לעשות משהו בנדון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעש בראש, אישונים מורחבים, עיניים - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/10/2013האם עבר בדיקות ראש כמו מרי ? האם לא נוטל חומרים אחרים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
דנה18/10/2013עומד לעבור MRI למרות שרופאים בהתחלה התנגדו מכיוון שבוצע CT תקין לפני כחצי שנה.
לא נוטל כלום כ 3 חודשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה פורום מזלזל בקוראיוישראל14/10/2013
לא עונים לשאלות - ילה הביתה......
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה פורום מזלזל בקוראיו - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/10/2013מה הבעיה בדיוק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה פורום מזלזל בקוראיו - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/10/2013מה הבעיה בדיוק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה פורום מזלזל בקוראיו - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/10/2013מה הבעיה בדיוק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקופורין 4 תשובת מעבדהבלה14/10/2013
שלום רב
נערכה לי בדיקת דם אקופורין 4
נאמר לי שיש לחכות חודשיים לקבלת תוצאות הבדיקה.
אשמח לקבל אישור שאכן ההמתנה היא חודשיים
תודה מראש
בלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקופורין 4 תשובת מעבדה - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/10/2013כן זה מתבצע בירושלים ולוקח חודש עד חודשיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלבקת חוגרת .מחפש הקלהטל13/10/2013
שלום אימי בת 59 ,לפני כחודש חלתה בשלבקת חוגרת וטופלה.היא סובלת מכאבים נוראיים באזור השד והגב.היא קיבלה גאבאפנטין במינון של 600 מלגרם ליום לפני כשבוע מרופא נוירולוג.הכאבים שלה קשים עד דמעות ולא נראה שום שיפור בו עד רמת החוסר יכולת לתפקד.שאלותי אליכם:1.האם הטיפול בכדור הנל הוא טיפול טוב ויעיל למצב. 2.כמה זמן בממוצע מורגשת הקלה משמעותית בכאבים בטיפול מהסוג הזה. 3.האם מלבד הטיפול שהיא מקבלת יש עוד טיפול כולשהו בין אם קונבנצינלי או לא שיכול להקל על הכאבים שלה,או שינוי באורח החיים או כל דבר שניתן לחשוב עליו? מחכה לתשובתכם בתודה מראש .טל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלבקת חוגרת .מחפש הקלה - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/10/2013ההשפעה תוך שבוע כדאי להעבירה לליריקה ולהוסיף לה סיום בלתה או אלטרול ואחרי שתקח את כל הכדורים תוך שבועיים תרגיש הקלה משמעותית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהאירה13/10/2013
שלום ב,
אני בת 30 בהריון שבוע 14.
עדיין סובלת מבחילות והקאות, מידי פעם מקבלת עירוי נוזלים עקב התייבשות.
כל הבדיקות תקינות.
סובלת מכאבי ראש לא חזקים, שמתחילים שעה או שעתיים אחרי התעוררות,
מתגברים לקאת אחר הצהריים וערב.
לפני 7 חודשים מסיבה אחרת בוצע MRI מח ללא ממצא חריג.
ולפני 4 חודשים בוצע סי טי מח ללא חומר ניגוד גם ללא ממצא חריג.
מכיוון שאני ברקע סובלת מחרדות, אני ממש לחוצה שמדובר חס וחלילה בגידול, כי קראתי פעם שהריון יכול לזרז תהליכים גידוליים במח.
למרות שרופא נשים טוען, שכאבי ראש שלי הם בגלל שאני לא שותה מספיק בגלל בחילות והקאות, אני עדיין ממש בלחץ.
אשמח לתשובה והרגעה.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת חשובה
אירה17/10/2013בדיקה נוירולוגית תקינה
בדיקת עיניים תקינה
בבקשה תענו לי, אני בחרדות קבועות.
מה לעשות?
מה כל חצי שנה לבצע MRI?
אני פשוט חסרת אונים.
המון תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא רופאה אבל חשוב שתדעי
דנה18/10/2013החרדות גורמות להחמרת הקאות וכאבי ראש ואחר כך לדברים יותר מסובכים. מציעה לך לעצור, לכחת נשימה עמוקה ולהגיד לעצמך שאת בראיה וזה נורמלי בזמן ההריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדנה
אירה18/10/2013תודה רבה על התמיכה.
אני באמת בחרדות. כל בוקר קנה עם כאב ראש וככה נמשך על היום.
הכתבות באינטרנת נורא מלחיצות, כל מינ סיפורים של נשים שגילו להם גידולים במח
בזמן הריון.
וגם העובדה שביצעתי MRI לפני חצי שנה לא מרגיעה כבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיפוכונדריה
דנה18/10/2013זה ממה שאת סובלת, חפשי את המילה הזאת בגוגל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה דחופה - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/10/2013אין בעיה הכל תקין אם ההדמיה שעשית תקינה אין גדול בראש נא לבדוק רק קרקעית עיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח MRIדני13/10/2013
אני בן 64 לאחר ארוע מוחי בה היתה רדימות של הזרת והקמיצה ביד שמאל
לאחר MRI נכתב בפענוח
מודגמת מערכת חדרים סימטרית ותקינה כולל חדר רביעי. חריצים וציסטרונות תקינות.
אות פתולוגי בחומר הלבן פריאטלי מצד שמאל.
מספר אותות נוספים פתולוגים קורטיקלים מצד ימין אשר לאחר הזרקת גדוליניום האות הפתולוגי קורטיקלי מצד שמאל אינו מקבל האדרה.
בסדרת דיפוזיה ללא עדות לאוטם טרי או דימום.
המוקדים הללו בסדרת דיפוזיה חשודים למוקדי אוטם קטנים קורטיקלים.
האם אפשר עזרה בפענוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח MRI - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/10/2013מספר ארועים מוחיים שעברת גם מימין וגם משמאל יש צורך בברור כולל דופלר עורקי צואר וברור לבבי ולקחת נוגדי קרישה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיפית12/10/2013
שלום רב
בת 68. נוטלת מיקרופירין 75. אוכלת בריא ומתעמלת. לאימי וסבתי היה אירוע מוחי .
אני רוצה למנוע את האירוע הזה אצלי. מה עלי לעשות כדי שהשבץ לא יגיע גם אלי ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אייל קליין12/10/2013מה שצריך לעשות זה ניטור אחר גורמי סיכון כגון ל"ד, סוכר, שומנים בדם וטיפול בהם בעת הצורך. לעשות פעילות גופנית מבוקרת ומסודרת, ולהתייעץ עם תזונאית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעש באזנייםאני10/10/2013
לפני כשלושה שבועות החלתי לשמוע רעש מאוד חזק באזניים. בבדיקת שמיעה ירידה קלה בשמיעה. בבדיקת ברה תקין. לאחר מכן היה לי תחושה שזה בראש. כמו מים בצנרת פתוחה ללא הפסקה. שלחו אותי למ.ר.אי. מוח. נמצא תקין. חוץ מהרה לגבי העורק השמאלי הוורטבלי מורחב. חזרתי לרופא אזניים הוא טוען שזה טינטון ולזה אין תרופה. לא ניראה לי שאפשר לחיות כך. זה רעש בלתי ניסבל.מה אני אמורה לעשות? האם אפשרי שזה נובע מסיבה אחרת? לאיזה רופא עלי ליפנות? אולי אורטופד? לצוואר. אולי כלי דם? לבדוק אולי תרופות שאני לוקחת לסכרת ויתר לחץ דם גורמות? איך עושים בירור כזה. ? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעש באזניים - תגובה
ד``ר רונית גלעד11/10/2013לא הבנתי מה זה העורק המורחב ואם הוא לוחץ זה יכול להסביר אם ההרחבה ללא משמעות אז אין טיפול לטינטון תנסי כדורים. גבם טין רק בערב אחד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוףף!!!!צ09/10/2013
בס"ד
יש לי שאלה דחופה!! ואני חייבת תשובה מפורטת..
אני צריכה לדעת אם לוקחים דפלפט כרונו גם לדברים אחרים חוץ מאפילפסיה??
לדוגמא חוסר שינה שמביא לנפילות וכו'..
ואיך זה פוגע בתפקוד היום יומי??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוףף!!!! - תגובה
ד``ר רונית גלעד11/10/2013דפלפט לוקחים בדך לאפילפסיה לעיתים נדירות גם להפרעות פסכיאטריות תופעות לואי שיכולות להיות אבל לא תמיד זה רעד בידיים השמנה נשירת שיער הפרעה במחזר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעת צל קטן בתחתית העין לאחר אירועצביקה09/10/2013
שלום,אני בן 65, לפני כארבעה חודשים אושפזתי בבי"ח בגלל חשש לאירוע מוחי בבדיקת ct מוח שנעשתה לי פעמיים בתקופת האשפוז נרשם: ללא עדות לאוטם או דימום טרי, כמו כן בחיפוש מקור תסחיפי עבר בירור דופלר עורקים תוך גוגלתיים וצוואר ללא ממצאים,אקו לב והולטר ללא ממצאים, כמו כן עבר בירור us לעורקי הכליה ללא ממצאים (בגלל לחצי דם גבוהים שמהם סבלתי) ,וללא אירועים נוספים באשפוז,
בירורים שעבר: tcd-תקין,דופלר צוואר תקין,
מאז שיחרורי אני מטופל ב-פלביקס לדילול הדם +תרופות לאיזון לחץ דם, ,משקלי פחות או יותר תקין ,לחץ הדם תקין + פעילות ספורטיבית יומית (הליכה מהירה חצי שעה ביום) וכן טיפול פיזיוטרפי מאחר והיתה לי פגיעה קלה בתיפקוד רגל ימין,
אתמול והיום אני מרגיש לעיתים בעין שמאל (בעיקר מחוץ לבית ושהייה בשמש) מעין צל בהיר בתחתית העין דבר שלא משבש לי את הראייה ולא מגביל את הראייה לצדדים וכול, , עלי לציין שלא חל כל שינוי במצב הראייה שלי או טשטוש או עירפול וכיוצ"ב
שאלתי :האם יש לייחס לתופעה זו קשר לסיכון לאירוע נוסף שמחייב בדיקות במיון מאחר וקראתי שבין גורמי הסיכון יש גם בעיות עיניים,,,
אציין שעברתי לפני כשבועיים בדיקת עיניים אצל מומחה בקשר לחידוש רשיון הנהיגה והבדיקה יצאה תקינה ללא צורך במשקפיים
אודה מאד על תשובתכם ועל הסבלנות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעת צל קטן בתחתית העין לאחר אירוע - תגובה
ד``ר רונית גלעד11/10/2013אם יש תופעה צל שמופיע רק בעין אחת בנסיון של סגירת כל עין לחוד יש בעיה בעין ויש צורך לפנות בהקדם לרופא עיניים שוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשמיכל07/10/2013
שלום רב,
אני בת 42 וכבר מגיל צעיר סובלת ממיגרנות..
לאחרונה, כחודש וחצי.. אני קמה כל בוקר (כל בוקר ללא יוצא מן הכלל) עם כאב ראש בלתי נסבל, חייבת להרים את הראש כיוון שהשכיבה מגבירה את הכאב.. לוקחת אימיטרקס (שתמיד עזר לי), אך הוא לא מעביר לגמריי את כאב הראש ואני נאלצת להוסיף טיפות אופטלגין משולבות עם אקסידול ואז זה משתפר וכמעט תמיד עובר.
ניסיתי גם רילרט אך הוא עוד פחות עוזר..
מדובר בכאב ראש נוראי, בלתי נסבל.. ואני יודעת כבר משהו על כאבי ראש... ניסיתי להחליף כרית, לישון יותר, לישון פחות, לפתוח חלון...
אני סובלת!!!
חייבת לציין כי אני כבר שנים משתמשת בטיפות אף ואני קמה בבוקר עם אף מעט סתום... האם זה יכול להסביר את עוצמת כאב הראש???
אני הולכת ישר, גם בעיניים עצומות.. יכולה להביא אצבע לאף, גם בעיניים עצומות... ומלבד כאב הראש הנוראי שאיתו אני קמה בבוקר אני לא יכולה להגיד שיש דבר נוסף ששווה לדווח עליו...
האם זה מדאיג?? מה את ממליצה לעשות??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש
מיכל15/10/2013מדוע רק אני לא מקבלת תשובה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/10/2013בשלב ראשון להפסיק את כ. ל. התרופות שאת לוקחת ממש הכל. כי כל התרופות גורמות לכאבי ראש וזה יעזור בנוסף יש לעבור בדיקה נוירולוגית ובדיקת עיניים אבל דבר ראשון הפסקה מוחלטת של התרופות כי הם הגורם לכאבי ראש. מספר ימים תסבלי אבל איך תרגישי הרבה יוצר טוב תנסי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/10/2013בשלב ראשון להפסיק את כ. ל. התרופות שאת לוקחת ממש הכל. כי כל התרופות גורמות לכאבי ראש וזה יעזור בנוסף יש לעבור בדיקה נוירולוגית ובדיקת עיניים אבל דבר ראשון הפסקה מוחלטת של התרופות כי הם הגורם לכאבי ראש. מספר ימים תסבלי אבל איך תרגישי הרבה יוצר טוב תנסי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/10/2013בשלב ראשון להפסיק את כ. ל. התרופות שאת לוקחת ממש הכל. כי כל התרופות גורמות לכאבי ראש וזה יעזור בנוסף יש לעבור בדיקה נוירולוגית ובדיקת עיניים אבל דבר ראשון הפסקה מוחלטת של התרופות כי הם הגורם לכאבי ראש. מספר ימים תסבלי אבל איך תרגישי הרבה יוצר טוב תנס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בתחום טוקסולוגיהדני06/10/2013
שלום ,
האם ניתן לנקות טוקסולוגית/באמצעים טוקסולוגיים את ריקמת פנים השן (עצב , עצם) ממתכות כבדות (כמו רקמות אחרות בגוף) ?
האם התאים המרכיבים את השן ניזונים ע"י הדם ומתבצע חילוף חומרים כך שניתן לסלק מתאי ריקמת השן מתכות כבדות או רעלנים ?
לתשובתכם אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בתחום טוקסולוגיה - תגובה
ד``ר רונית גלעד11/10/2013לא יודעת לענות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת M.R.Iאני03/10/2013
בבדיקת מח וגזע המוח נירשם מהלך דוליכואקטטי של העורק הורטבלי השמאלי
מה הפירוש? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת M.R.I - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/10/2013פרושו כי העורק מעט מורחב באזור זה יש לעקוב אחרי זה נגיד בעוד שנתיים ולראות עם ההרחבה גדלה או לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבתגובה
אני05/10/2013תודה על המענה. אני הופניתי לMRI עקב רעשים בראש שבתחילה חשבתי מהאזניים האם יש קשר להרחבה? זה כמו רעש סינטטי או זרימה של מים בצינור
הרעש הוא כל הזמן מטריד ואי אפשר להיתעלם. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בירור תוצאת CTדיאנה03/10/2013
שלום,
קיבלתי היום תוצאות של בדיקת CT עוד שידרה שביצעתי עקב כאבי גב ואיזור בגב שאין בו תחושה.
הרופאה שמטפלת בי נעלמה מפני כדור הארץ ולא ניתן להשיג אותה כדי לדעת מה התוצאה אומרת ותור לרופא חדש יש רק לעוד חודש.
בתוצאה רשום לי:
"מספר נגעים נודולריים בגודל של כ- 1 ס"מ ב R.U.L" האם מישהו יכול רק להגיד לי אם זאת סיבה לדאוג או לא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בירור תוצאת CT - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/10/2013לא מבינה את התוצאה כי זה תשובה לבעיה ריאתית משהו בריאות ולא בעש תפני עם זה לרופאת משפחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורת בשכיבהמעין02/10/2013
היי דוקטור, קבעתי תור לרופא אבל התור הוא רק בשבוע הבא ובנתיים אני מוטרדת.
אני בחורה בת 20, בריאה ומעולם לא היו לי סחרחורות בעבר.
לפני כשבועים בעת שצחצחתי שיניים הורדתי את הצוואר לכיוון הברז ובהטייה לצד ימין... נשארתי בתנוחה הזו לדעתי כחצי דקה. כשניסיתי להזיז את הצוואר חזרה לתנוחה הרגילה היה לי קושי מסוים, ניסיתי שנית וכאשר חזרתי למצב הרגיל הרגשתי מעין סחרחורת שהראש מוזר לי והגוף קל לי... מהר נלחצתי נשכבתי על המיטה והתופעה חלפה מיידית. שכחתי מהמקרה והמשכתי הלאה אבל בשבוע וחצי האחרון בלילה כאשר אני שוכבת תוקפות אותי סחרחורות איומות... ישר כשאני נשכבת אני מרגישה כאילו אני נמצאת בלב אונייה או על קייאק או מטוס, פשוט שטה עם המיטה. אין בחילות או משהו נלווה, רק ההרגשה הזו שנעלמת בישיבה ובעמידה...
האמת אני מאוד מודאגת שמה זה משהו חמור כי התור לרופא רק שבוע הבא...
מה יכל לגרום לזה? האם זה מסוכן? יכול לעבור לבד? אני מאוד לחוצה...
אם זה קשור לפני שלושה שבועות חזרתי מטיסה שבמהלכה סבלתי מאוזניים סתומות... תודה רבה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורת בשכיבה - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/10/2013זו סחרחרות ממקור אזני על רקע של קריסטלים שזזים באוזן טיפול עי פיזיוטרפיה לסחרחורות אבל חשוב שנומרולוגיה או אאג יבדקו אותך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם טעות כתיב?
אני05/10/2013נומרולוגיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


