מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מהן האופציות שמהן זה עלול לנבוע?יהונתן28/05/2013
שלום, מזה כחצי שנה יש לי נימול בחצי לשון ימין (לסירוגין מצטרף צד שמאל) כמו כן היה לי נימול בחצי סנטר שמאל כחודש ועבר. ואחר כך נימול מתחת לאף מצד ימין שעבר. וגם היה לי נימול בעפעף ימין שחלף. כרגע אני עם נימול בחצי לשון ימין בלבד. אבקש לדעת מהן כול האופציות העומדות לרשותי מפני שכול אחד נותן לי דעה אחרת....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מהן האופציות שמהן זה עלול לנבוע? - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/06/2013מוזר שיש נימול כל פעם במקם אחר ולא בפזור אנטומי יתכן מלחץ נפשי בכל מקרה כדאי לבדוק רמת ויטמין בי 12 בדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- TIAא28/05/2013
יש לי ארוע TIA בממוצע כפעמיים בשנה, התופעה: מסך שמכסה את מחציתה התחתונה של עין שמאל, נמשך בין 40 ל-60 שניות, השבוע זה קרה לי פעמיים, תמיד באותה עין, אותו משך זמן, התופעה תמיד מתרחשת באותה צורה. גילי 67, הסטוריה משפחתית: ההורים נפטרו בגיל 58, 60 ממחלות כלי דם, כולל לחץ דם גבוה וסכרת. לי אין סכרת, אין עודף משקל, לא מעשן, מקפיד על תזונה נכונה, עוסק בפעילות גופנית: הליכה יום יומית, כולסטרול מאוזן באמצעות סטטינים, לחץ דם מעט גבוה לעיתים רחוקות. אין בעיות רפואיות, בעבר עשיתי דופלר לעורקי הצואר ולראש-לא נתגלו שום סתימות.
האם אני צריך לקחת אספירין ? האם מינון של 75 מ"ג מספיק?
בתודה מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר TIA - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/06/2013חייב לקחת אספירין 75 מספיק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- EEG בעירנותחיילת27/05/2013
קיבלתי את תוצאות הבדיקה EEG ורשום כך ״ פעילות הרקע מכילה אלפא אחורית בתדר 9-10 הרץ, ללא הפרעה נוספת בעת גירוי אור או נישום יתר״ מה הכוונה עם הרץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר EEG בעירנות - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/06/2013הכל תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיוני27/05/2013
שלום,
קיבלתי לבצע בדיקת QST, שכוללת שתי בדיקות:
אלקטרומיוגרפיה ומוליכות עצבים.
על בדיקת ה- EMG כתוב שהיא מתבצעת על ידי דקירה בשריר.
ברצוני לבקש:
1. פרטים נוספים על מהלך הבדיקה ומשך הבדיקה?
2. האם הבדיקה כואבת?
3. האם ניתן לקבל טשטוש לפני הבדיקה?
בברכה,
יעלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/06/2013בדיקת אגם קצת כואבת בדיקת qst לא כואבת והיא שונה זה רק תחושה לא נעימה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רטט בבית הבליעהשירה26/05/2013
אני בת 58. מזה חצי שנה מרגישה רטט קל בבית הבליעה והרגשה של בועות קטנות שמקורן אינו בקיבה. גסטרוסקופיה תקינה, בדיקה מקפת של הצוואר כולל אולטראסאונד צוואר וגם סי טי תקינים. עשיתי גם אקו לב ויצא תקין.
רופא אאג, גסטרולוג מומחה וקרדיולוג אינם יודעים מה הבעייה. האם זו יכולה להיות בעייה נוירולוגית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רטט בבית הבליעה - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/06/2013כנן יכול להיות שמדובר במיוקלונןס של החיך palatial myoclonus יש להיבדק עי אאג ולבצע אנדוסקופיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיקולונוס של החיך
ירדנה01/06/2013כבר נבדקתי ע״י אאג , נעשתה אנדוסקופיה וגם סיטי. הכל תקין. האם לפנות לנוירולוג? איזו בדיקה מאבחנת מיקולונוס של החיך? אין לי כל מחלות רקע לא נוירולוגיות ולא אחרות. היה לי התקף של ריפלוקס לפני מספר חודשים , לקחתי נקסיום כחודש והריפלוקס עבר. גסטרוסקופיה תקינה. רק הרטט בגרון נשאר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- NMOדוד25/05/2013
אובחנתי כחולה NMO כתופעה פאראנאופלסטית לסרטן.
מהו המרכז הרפואי בארץ ובעולם המתמחה בתופעות אילו ?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר NMO - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/06/2013מרכזי הטרשת הנפוצה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהNMO
דוד05/06/2013תודה,
ואיפה נמצאים המרכזים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהNMO - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/06/2013כמעט בכל בית חולים יש מרפאה למחלות של טרשת נפוצה זה אותה מרפאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השאלה מופנית לד"ר רונית גלעד דחוףיהונתן25/05/2013
ד"ר רונית שלום, בעלי בן 33 סובל מזה 7 חוד' מנימול ביד ורגל ימין (לעיתים רגל שמאל לסירוגין) כמו כן נימול בחצי לשון + קצת בסנטר. בנוסף חולשה ועייפות גבוהה. הרופאים ביצעו בדיקות לאבחון של טרשת נפוצה והוא עשה: ניקור מותני שיצא חיובי (אך יש לציין כי רק לאחר שבוע מהיום שהנוזל יצא מגופו הבדיקה נלקחה מסורוקה!)מרי מוח + צוואר + גב והתוצאות יצאו תקינות (רק במוח נקודה קטנה בלתי ספציפית). (בדיקות דם תקינות) במהלך הזמן הזה בעלי עשה גם בדיקות EMG ללא מחט רגליים וידיים ויצא רדיקולופטיה בצוואר C67 + רדיקולופטיה מותנית ב S1. כול הרופאים שבעלי הגיע אליהם בייעוץ פרטי לא אבחנו את בעלי כחולה טרשת בשל בדיקות תקינות. אך בעלי היה חסר שקט. אני מתעקשת שהבעיה נובעת מהצוואר ומהגב שכן התגלה בלט דיסק בצוואר וגם עליו לעבור סיטי מחר לגב. אך הוא אינו מסכים איתי והלך לעוד נוירולוג פרטי רק שהפעם הוא החליט שהוא מאבחן את בעלי כחולה טרשת למרות שכול הבדיקות יצאו תקינות וכן הוא ממליץ לו לעבור טיפול כחולה טרשת! הוא טוען שכול שאר הרופאים פחדו שהבדיקות תקינות ולכן לא אבחנו! אני בפניקה מאוד גדולה ולא ברור לי על סמך מה הוא החליט כבר להכניס לבעלי חומרים לגוף! בעלי כמובן מעוניין כבר להתחיל את הטיפול אבל אני מתעקשת לחוות דעת שנייה + סיום בדיקה בעניין האורטופדי! מהי דעתך? האם אני מגזימה או לא בכיוון הנכון? האם אני טועה?!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השאלה מופנית לד"ר רונית גלעד דחוף - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/06/2013הפתרון הפשוט והלא נעים למצבו זה לחזור על הבדיקה בגבו לשלוח את הנוזל לבדיקה במקום אחר וגם אם יש עוד נוזל המקרר של המחלקה לשלוח את הנוזל שנשאר לבדיקה נוספת במקום אחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרמים וכאבים זרוע ימיןפוגל בני23/05/2013
שלום.
הזרמים הם 2-3 אצבעות החל מבוהן. EMG שביצעתי טוען שיש בעיה קלה במרפק!!
ביצעתי MRI עמוד שידרה צווארי וסריקה בתהודה של הראש. צוואר: קשרי שמורל קטנים בגובה C6-C7 . ראש: ציסטה של רטנציה בינוני בכל אחד מהתאים המקסילרים התעבות רירית מינורית בתא אתמואידלי אחורי מימין. מעל לטנטוריום מודגמים מוקדים זעירים בודדים בעלי רלקסציה מוארכת בחומר לבן משני הצדדים. בלתי ספציפיים .
אשמח לקבל התיחסות
בברכה
בני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרמים וכאבים זרוע ימין - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/06/2013אמך תלוי מי עושה ומה יצא בדיוק עם המספרים הבעה יכולה לנבוע או מלחץ על העצב ביד או מהצוואר באזור סי 67 לגבי המוח זה אכן ממצאים שלא צריכים כהתיחסות מיוחדת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושות מוזרות בידיים וברגלייםלילי20/05/2013
שלום
לפני כחודש החלפתי מזרון. שבוע לאחר החלפתו התחילו לי נימלולים שהתפשטו בהדרגה בידיים וברגליים, לפעמים גם תחושת זרמים ברגליים.
לאחר כמה ימים הרגשתי מעין כבדות או "קפאון" בגפיים, גם במשך היום, עד כדי כאב חזק בכרית כף רגל ימין בהליכה, לאחר הליכה מאומצת קצרה. מאז הפסקתי לישון על מזרן זה.
עכשיו תחושת ה"קיפאון" מופיעה במידה זו או אחרת גם כאשר אני שוכבת על מזרון אחר(לפעמים רק אחרי שעה) וגם בעקבות תנוחות מסוימות ביום.
התחושה נמשכת לאורך שעות רבות, ובאופן כללי התחושה שונה מבעבר.
אציין שיש לי עקמת וכן מידי פעם סבלתי מכאבים בגב העליון ובעיות בעורף, שגרמו לכאבי ראש וכל זה נעלם בזמן השמוש במזרן החדש ובכלל בהתחלה הייתה הרגשה יותר חיונית.
האם התחושות שציינתי עלולות להצביע על בעיה נוירולוגית קודמת שהתפרצה בעקבות החלפת המזרון?
באופן כללי, מהו לדעתך סוג המזרון המתאים למניעת החמרה במצב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושות מוזרות בידיים וברגליים - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/05/2013יש להתייעץ עם נוירולוגית וגם לבדוק רמת ב12 בדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
לילי23/05/2013שלום
אתמל (יום רביעי) בביקור אצלך שכחתי לציין שיש לי עקמת.
וכן שהיה כאב חזק באזור השכמה לאחר הקימה מהשינה ושהופיע בערך כיום יומיים לפני הופעת הנימלולים.
האם לדעתך רצוי בנוסף ל MRI שנתת לצואר לעשות MRI גם לגב העליון?
סליחה ותודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/06/2013בניתם אין צורך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיתוק פתאומי - לפי שפת הרופאים T4פאנין19/05/2013
שלום רב, (קצת ארוך)
אחותי בת 31 בריאה לחלוטין התאשפזה בביה"ח בתאריך 31/3 עם דלקת קרום המוח, לאחר כשבוע אשפוז החלו התסמינים הבאים: כאבי ראש יותר חזקים מאשר היום שהגיעה לביהח, צריבה בכל הגוף והרדמות מכפות הרגליים עד הברכיים.
ביום החמישי לכל התסמינים השיתוק החל לעלות כלפיי מעלה וכשזה הגיע לאזור הבטן הורידו אותה לטיפול נמרץ לב מכיוון שהלב שלה תפקד כ20% (שפת הרופאים) שם הנשימו והרדימו אותה לאחר כשבוע שהצליחו לייצב את ליבה העבירו אותה לטיפול נמרץ נשימתי, כל הבדיקות שלה יצאו תקינות כולל הנוזל שנלקח מעמוד השדרה (לקחו לה 3 פעמים) ורק לאחר שבוע גילו לה מחלה שנקראת קיו-פיבר...
אגב, הם בדקו גם את התסמונת גיליאן ברה והתוצאה תקינה.
היום לאחר חודש+ מהמקרה היא נמתאת בשיקום נשימתי וצפויה לעבור לשיקום נוירולוגי, כרגע היא לא מרגישה את פלג גוף התחתון T4 (מעל החזה יש לה תחושה מתחת לחזה אין לה תחושה),
ביצעו לה את כל הבדיקות CT MRI EMG והתוצאות יצאו תקינות.
השאלה שלי היא כזאת:
ידוע לנו שמחלת הקיו-פיבר לא גורמת לשיתוק, אך כל התסמינים שהופיעו לה בהתחלה מופיעים לה שוב עכשיו, היא מתלוננת על צריבה בכל הגוף במיוחד בבטן וברגליים בנוסף לצריבה היא מתארת כאב כמו לחץ ואח"כ תחושה של נמלים...
האם יכול להיות שהגוף מתעורר בחזרה? או לחילופין הגוף תוקף שוב? והאם מוכרת לכם תופעה כפי שתיארתי? כי לכל הרופאים בביהח זה היה מקרה ראשוני... שכן היא הייתה יותר קרובה למוות מאשר לחיים ברגע פתאומי אחד.. ואין להם מושג מה קרה ואיך זה קרה...
תודה
פאנין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיתוק פתאומי - לפי שפת הרופאים T4 - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/05/2013זה זיהום שפגע לה במספר מעריכות בגוף ויש לה סכומי טוב להבריא עם טיפול אנטיביוטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקצוציםיעל13/05/2013
שלום,
האם עקצוצים בפנים ובקדמת הראש אופייני לכאב ראש תעוקתי?
האם זה מחייב בירור דחוף?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקצוצים - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/05/2013בדג זה מלחץ נפשי אבל כדאי להבדק אצל נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת שריפה מציקה של העור במיוחדתומר12/05/2013
שלום
יש לי במחזוריות של כל כמה שבועות תחושת שריפה של העור בכל הגוף אך במיוחד ברגליים שמפריעה לי לישון ולתפקד. בנוסף יש לי טינטונים באוזניים. לפני כחצי שנה לאחר סימפטומים דומים הכוללים חולשה ועיקצוצים בגפיים גיליתי שיש לי מחסור ב B12 ולקחתי ויטמין על פי מירשם רופא. הסימפטומים השתפרו אולם תחושת הצריבה ברגליים נשארה. ביקרתי פעמיים אצל נוירולוגית של הכללית והיא לא מצאה שום פגיעה נוירולוגית. יש לציין שהבדיקה הייתה בדיקה גופנית בלבד. אני קצת אובד עצות ורציתי לקבל הכוונה כלשהי.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת שריפה מציקה של העור במיוחד - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/05/2013יש לבצע אמג וכן ברור של עמוד השדרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סריקת אולטרה סאונד של כלי הדם הגדולזיוה09/05/2013
סריקת אולטרה סאונד של כלי הדם הגדולים בצוואר. מה זאת הבדיקה הזאת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סריקת אולטרה סאונד של כלי הדם הגדול - תגובה
ד``ר רונית גלעד11/05/2013בודק את זרימת הדם בכלי הדם הצואריים המובילים למוח ואם יש חסימות שם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם זה בעצם דופלר?
זיוה14/05/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם זה בעצם דופלר? - תגובה
ד``ר רונית גלעד15/05/2013כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נימול בידרעות08/05/2013
אמא שלי סובלת מזה 4 חודשים בערך מנימול קשה ביד ימין, היד עצמה לא כואבת. תחושה קבועה, לא באה והולכת. בדיקת EEG הראתה שהכל תקין ואין פריצת דיסק. MRI היא לא יכולה לעשות בגלל שתל באוזן.
מה יכולה להיות התופעה והאם יש נוירולוג מומלץ מומחה לדברים כאלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נימול ביד - תגובה
ד``ר רונית גלעד11/05/2013נימול ביד יכול לנבוע או מהצואר או מעצבים ביד אם EMG תקין כולל הכנסת מחט לשרירים יש לבצע סיטי עש צוארי אם אינה יכולה לבצע מרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת e.e.gרותם08/05/2013
שלום,
אני חולת אפילפסיה, לאחר ניתוח הסרת מוקד טמפוראלי שמאלי (לפני כ-8 שנים לערך), לפני כחודשיים החלו התקפים קשים נוספים...
לפני שבוע וחצי עשיתי בדיקת e.e.g בערנות ותוצאותיה:
focal dysrhythmia-frontal temporal grade-i' left
פעילות רקע אחורית של 11-12 לשניה, סימטרית.מגיבה לפקיחת עיניים. בטא קידמית. באיזורים פרונטו טמפוראליים משמאל נרשמו גלים בטווח של 5-6 בלתי קבועים, ללא שינוי בעת גירוי אור או אוורור יתר.
האם תוכלו להסביר במה מדובר? האם מדובר על הולכה חשמלית לא תקינה????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת e.e.g - תגובה
ד``ר רונית גלעד11/05/2013האזור המתואר לא תקין יתצכן על רקע הניתוח שעברת אבל גם יתכן ממצא שמסביר התקפים ממקור טמפורלי שמאלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


