מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה חשובהדנה30/07/2013
בת18.5 אני חודשיים עם סחרחורות עשיתי MRI , bera , ובדיקות דם שיצאו תקינות , רציתי לדעת אם אני צריכה לעשות גם דופלר או MRI עמוד שדרה צווארי ? לא עוברת ל התחושה אני בינתיים עושה רק פיזיותרפיה וסטיבןלרית וזה לא ממש עוזר אני ממש לא מרגישה טוב וזה הורס לי את התפקוד אני בקושי מתפקדת , תחושת שיוט ומחמירה עם תנועה של הראש .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
ד``ר רונית גלעד02/08/2013קרוב לוודאי זה שארית מבעיה באוזן תיכונה זה יעבור אין צורך בבדיקות נוספות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
דנה02/08/2013אבל הסחרחורת כמעט אותו דבר כמו שהיתה בחודש שעבר , איך ייתכן שבעיה כזו נשארת כל כך הרבה (חודשיים ) זה הגיוני שנמשכת כמה חודשים ?? אין שיפור וקשה לי לתפקד ולהזיז את הראש כי כשאני מזיזה אותו אני מרגישה עוד יותר תחושת ריחוף זה ממש סבל .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד``ר רונית גלעד02/08/2013זה מצב שנשאר לאחר התקף סחרחורת עליך להתעלם ולנהוג כרגיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאך זה אמור לעבור מתישהו ?
דנה02/08/2013כי זה ממש תקופה ארוכה ומגביל אותי , בבקשה חייבת תשובה , תודה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולשת רגלייםחיים29/07/2013
כיצד אפשר לדעת אם חולשת רגליים ממנה אני סובל ,ללא חולשה במקומות אחרים
נובעת מטרשת נפוצה או מבעיות בעמוד השדרה מהם אני סובל. למשל האם בדיקת
EMG שרירי רגליים והולכה עצבית מסוגלת לזהות את הסיבה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולשת רגליים - תגובה
ד``ר רונית גלעד02/08/2013אגם בודק רק בעיות של עמוד שדרה ועצבים פריפריים לא בודק טרשת נפוצה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ASMRלירן29/07/2013
היי האם תוכלו לספר לי מעט על התופעה?
מה בדיוק היא מתארת, כיצד מטפלים בה ומה השכיחות שלה?
תודה, לירן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ASMR - תגובה
ד``ר רונית גלעד02/08/2013אין לי מושג על מה את מדברת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה זמן אמורה להמשך EEG חסך שינה?נטע29/07/2013
שלום רב,
בעלי בן 25 איבד את ההכרה לפני שבועיים וחצי לשעתיים ומאז יש לו חולשה ביד ימין פחות מתפקדת, עם כאבי ראש ולחצים בגולגולת ובעיניים.
היה מאושפז ב2 בתי חולים - עשו לו סיטי ראש וצוואר, EEG רגיל וחסך שינה, וMRI ראש - וניקור מותני, והכל יצא תקין.
שחררו אותו והפנו אותו לבדיקות בקהילה - לעשות MRI עמוד שדרה צווארי ושוב EEG חסך שינה, ואז לחזור למרפאת נוירולוגיה. הוא עשה MRI צווארי ויצא תקין.
לגבי EMG חסך שינה בבית החולים יש תור רחוק מאוד, ואילו במכון ממוגרף יש תור קרוב, אבל בבית חולים הבדיקה נמשכת שעה וחצי ואילו בממוגרף רק 20 דקות. אני חוששת שהבדיקה שם לא מספיק מעמיקה, מה שגם כבר עשו לו EEG חסך שינה במשך 20 דקות בלבד ולא מצאו דבר. שאלתי היא כזו - האם לעשות שוב EEG רק 20 דקות, או להמתין לתור בבית חולים ולהתעקש על בדיקה של שעה וחצי?
בנוסף הופנה לקרדיולוג לעשו אקו לב , כבר עשה תקין, נשאר לו הולטר.
האם יש דברים נוספים שעליו לעשות?
כאבי הראש והלחצים בראש ממשיכים וזה מקשה על תפקודו היומיומי. מה זה יכול להיות אם לא מצאו דבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה זמן אמורה להמשך EEG חסך שינה? - תגובה
ד``ר רונית גלעד02/08/2013כדאי לחכות ל eeg בבית חולים אם כל הבדיקות אכן תקינות לא יודעת מה להגיד אולי לבצע mra
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהמאיה28/07/2013
רציתי לדעת אם עשו לי MRI ראש שמיועד למוח זה עדיין יכול לזהות גידול שקשור ללוע או לאוזן וכל האיזור של אף אוזן גרון? כי בנוסף לסחרחורות יש לי טיפה צפצופים באוזניים וכאבים לפעמים בראש ובאוזניים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
ד``ר רונית גלעד02/08/2013אנזים זה מראה לוע וגרון לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
דנה02/08/2013סחרחורות יכולות להגרם מסרטן בלוע או בגרון ? ואם כשרופא א.א.ג התבונן לי בגרון , לא בדיקה עם חדירה אלא התבוננות רגילה ,ולא ראה חשד האם זה מספיק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך להודעות הראשונות
דנה05/08/2013אמרת לי שכדאי לחכות כי זה מצב שאחרי התקף סחרחורות , המצב לא ככ טוב ומאתמול התחילו לי כאבים באוזן , אתמול בלילה שמתי שמן זית באוזן והסחרחורות התגברה , וגם היום שקמתי אותם מאפיינים של סחרחורת כמו שיוט וחוסר יציבות וראש כבד זה היה ממש חזק לכמה זמן , הייתי חייבת לשכב במיטה ! רציתי לדעת בגלל הכאב באוזן אם זה יכול להיות משהן שקשור ללוע ?! ומה זה אומר שזה לא עובר לי כבר חודשיים ושבוע .. אני אובדת עצות ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך - תגובה
ד``ר רונית גלעד10/08/2013כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי
דנה10/08/2013כן שהסחרחורות יכולות להגרם מסרטן בלוע או כן על כך שמספיקות הבדיקות שעשיתי ?!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי - תגובה
ד``ר רונית גלעד17/08/2013כן על סמך הבדיקות שעשית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעש בראשצבי28/07/2013
שלום
אני בן 27, לפני כשבוע הייתי בסטרס נפשי, כדי להקל על זה עשיתי מקלחת קרה על הראש במשך 15 דקות והלכתי לשון. באמצע הלילה התעוררתי מרעש באוזניים שמורגש באמצע צד האחורי של הראש. הרעש נשמע עד היום. הייתי אצל רופא אף אוזן גרון ולא נמצאה בעיה, לכן הופנתי לנוירולוג, בבדיקה שגרתית אצלו גם לא נמצאה בעיה. ממה יכול להיות הרעש הזה בראש? האם צריך לבצע בדיקות מסוימות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעש בראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד02/08/2013לבצע בדיקת שמיעה וברה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרעש בראש - תגובה - תגובה
ד``ר רונית גלעד02/08/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שכחה בגיל 20נ'28/07/2013
החברה הכי טובה שלי, כבר כמעט שנה וחצי שהיא מתחילה לשכוח מקומות, דברים שהייתה אמורה לעשות, דברים שקרו. בזמן האחרון זה אפילו התדרדר למצב שהיא לא זוכרת איפה היא, מה היא עושה, איך קוראים לה או לי ואפילו אנשים.
היא אפילו לא זוכרת לפעמים בת כמה היא.
היא לא מוכנה ללכת לבדוק את זה כרגע ומאמינה שזה שום דבר.
מה לעשות, איך לשכנע אותה לבדוק את העניין ולאיזה רופא עלינו ללכת?
אני לא יודעת אם זה הפורום המתאים לכך, אך אני נואשת.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחה בגיל 20 - תגובה
ד``ר רונית גלעד02/08/2013לפנות לנוער ולוד בהקדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר רונית בקשר להפרעת ראיה שחזרהאבנר27/07/2013
תודה על תשובתך מהיום.
בענין תשובתך: "בבדיקת הEEG בחסך שינה שהדגים האטה פוקלית ביטמפולרית, ללא פעילות אפילפטיפורמית". יומיים קודם בוצעה בדיקת EEG רגילה " שהדגים האטה טמפולרית ימנית קלה". סיבות אלו גרמו לחשד שמדובר על מקור פרכוסי למול מקור כלי דם מוחי.
האם יש משהו ממשי בחומר זה לגבי ההסיבה הפרכוסית?
שוב, בתודה אבנר בן 69* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לד"ר רונית בקשר להפרעת ראיה שחזרה - תגובה
ד``ר רונית גלעד02/08/2013הממצאים לא ספציפיים אבל בבעיות פרוסיות ניתן למצא ממצא כזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעת ראיה שחזרה על עצמהאבנר27/07/2013
לפני שבועיים היתה לי הפרעה בראיה - טשטוש חלקי בשתי העניים למשך רבע שעה. זה קרה 4 פעמים בהפרשים של יום - יומיים, במצבים שונים (בחוץ ובבית).
אושפזתי בניורולוגיה מספר ימים לבדיקות ולטיפול תרופתי נסיוני. עשיתי גם MRI מוח ("ללא מוקדי איסכמיה טרייה").
הבדיקות לא הראו תוצאה אחת ברורה (אם זה מכלי דם מוחיים או מגלים "איטיים" שנראו בבדיקת EEG.) הרופאים שהתלבטו כל העת אמרו לי שכדי לכסות על שתי האפשרויות עלי לקחת פלביקס וטגטרול. הטגטרול השפיע עלי לרעה והיה צורך להפסיק אותו.
שאלתי האם הפרעת הראיה המתוארת ידועה כשייכת לבעיה ברורה. ההרגשה שלי שאני פשוט "שפן נסיונות". בשלב זה אני לוקח פלביקס אציין שאין מחלות אחרות כמו סוכרת ולב..
למי אפשר לפנות כמומחה בתחום ?
בתודה , אבנר בן 69.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעת ראיה שחזרה על עצמה - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/07/2013אם עשית סיטי אנגיו וגם דופלקס קרוטיס והכל תקין אז קשה להחליט אבל נראה לי יותר שמדובר בבעיה של לכי דם ולא בעיה אפילפטית כל נוירולוג מתמצא בנושא כזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבי בן שמונים לאחר שני ארועיםמירב26/07/2013
אבי לאחר שני ארועים חש שהינו עצבני ואינו רגוע. הוא מתעצבן מכל דבר . יש לציין שהארועים הסתיימו תודה לאל בטוב ולא היה צורך בשיקום וכו חשבנו לפנות לרופא המטפל לבקש כדור הרגעה . אך האם כדור יכול לפגוע בו ? ואם כן מה מומלץ ? הוא לוקח אספירין . תודה מראש על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבי בן שמונים לאחר שני ארועים - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/07/2013אם הוא לא לוקח כלום לדכאון אז כדאי להתחיל עם רמוטיב כדורים על בסיס צמחי אחד ביום .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עברתי תאונה ונשברה לי עצם ירך שמאלמשה24/07/2013
וכן איבדתי את ההכרה.
בדק אותי נוירולוג , הוא בדק את הניתור שלי על כל רגל
ומצא כי אני מנתר טוב על רגל ימין , ופחות טוב על רגל שמאל.
עכשיו אני שואל --אם עוצמת הניתור -- זה בא מהמוח -- כביכול זה
עניין נוירולוגי?
כן גם האם זה יכול לגרום לנכות נוירולוגית.
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עברתי תאונה ונשברה לי עצם ירך שמאל - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/07/2013לא קשור למוח או שרגל שמאל תמיד היתה חלשה יותר או שזה קשור לניתוח האם הרגל התקצרה? או אולי נחלשה אם היתה תקופה של חוסר שמ וש בה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיבוכים נוירו-ווסקולריםשוקי23/07/2013
בן 63 סובל מפוליציטמיה ורה. מטופל באידראה והקזות דם. לאחרונה נבדק עקב דילדול וירידה קיצונית במסת השרירים והועלה חשד לסיבוכים נוירו ווסקולרים.
אבקש הסבר למושג "סיבוכים נוירו-וסקולרים" ! והאם יש קשר לפוליציטמיה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיבוכים נוירו-ווסקולרים - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/07/2013מושג מאד רחב ולא מדויק נוירו וסוכלריים זה סיבוכים נוירולוגים של כלי דם לא ברור למה המשורר התכוון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נא הכוונהרונה22/07/2013
שלום רב, האם העובדה כי ביקרתי בשנה האחרונה בבתי חולים ( בדיקות MRI ובדיקות רגילות .. ) ובמרפאות ובקופות חולים והכל היה תקין ..האם קיימת סכנה כי חלילה נדבקתי באיזשהו חיידק או וירוס הגורם דלקת קרום המח? תוך כמה זמן זה מתגלה ? יש סימנים מיוחדים? אודה ממש לעזרה והכוונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נא הכוונה - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/07/2013ממש לא אין סכנה כזו הדבקה בדלקת קרום המוח זה כמו ההדבקה עם שפעת רגילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחת חזק בראשי'22/07/2013
שלום רב,
קצת קשה לי לכתוב זאת בפורום זה. לפני כשבועיים כששכבתי לישון בלילה התחילו כאבים חזקים מאוד בראש, והרגשתי שנוצר לחץ חזק כאילו כל הדם מתנקז אליו. כשבוע מאז כאב לי הראש באזור הרקות והרגשתי שם דופק חזק. אני עוד מרגיש שם כאב. בדיקה נוירולוגית שעברתי יצאה תקינה. אך לא סיפרתי לרופאה שזה קרה במהלך אוננות במיטה בלילה. במהלך המעשה הרגשתי לחץ חזק מאוד בראש אך התעלמתי והמשכתי. בבוקר קמתי מבועת מחרדה. אני עוד מרגיש את רקותיי דופקות מפעם לפעם וזה מטריד. מה עליי לעשות? האם יש סיבה לדאגה?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחת חזק בראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/07/2013יש מצב של הופעת כאבי ראש לאחר קיום יחסי מין אבל זה בדרך כלל חוזר על עצמו אם קרה לך באופן חד פעמי יש צורך בבצוע הדמיה פעם בחיים כמו סיטי מוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRIשרה22/07/2013
שלום רב
אני בת 37, סובלת מקרישיות יתר ומחלה לבבית, בגיל 24 עברתי אירוע מוחי ממנו אני סובלת משיתוק חלקי של הפנים, חולשה של צד שמאל, גרירת רגל שמאל, אי שליטה על סוגרים, אחרי שנתיים עברתי עוד אירוע ומאז אירועי TIA.
אני סובלת רוב היום מכאבי ראש איומים שגורמים לי לחוסר תפקוד ולהרגשה של איבוד הכרה, יש לציין שאני מתעוררת בשינה מכאבי ראש ולפעמים מחנק בשינה, כמו כן אני סובלת מקוצר נשימה איומה שגורמת לי ממש מצוקה נשימתית,
בבדיקת MRI:
יש מוקדים לא ספציפיים בודדים וזעירים בחומר לבן סובקורטיקלי היכולים לבטא שינוי מיקרו אנגיופתי מועט.
אודה על פענוח הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MRI - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/07/2013ארועים מאד קטנים יתכן על רקע הקרישיות שלך ללא נזק משמעותי בשלב זה למוח . סך הכל אם את נוטלת טיפול מונע זה בסדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)


