מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קפיצותדן17/09/2013
אחרי כמה זמן ניתן לדעת שקפיצות שרירים שקיימים כל יום שפירים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפיצות - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/09/2013אין זמן מדויק אבל במחלה של נוון שרירים כשיש קפיצות שרירים כבר יש גם חולשת שרירים . מדובר בדכ בחודשים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סובלת ממשאלין14/09/2013
אני אנסה לתאר בדיוק מה אני מרגישה ואת כל המצב - אני בת 19 , לפני כמעט 4 חודשים קמתי בבוקר ובשכיבה הרגשתי סחרחורת חזקה ממש! גם כשהרמתי את הראש למעלה, הייתי אצל אף אוזן גרון אחרי כמה ימים שאמר שזה קריסטלים ועשה כמה פעמים פיזיותרפיה לא עזר... לאחר כמה ימים הסחרחורת הפכה להיות לא סחרחורת ממש חזקה אלא מצב כרוני , שהרגשתי תחושת שיוט + הרגשה שהחלל קופץ משכיבה לקימה , או אם שכבתי על צד שמאל וקמתי החלל קפץ , זה הפך להיות יום יום כבר במשך 4 חודשים , שכשאני מזיזה את הראש אני מרגישה תחושת חוסר איזון , שהראש זז לי מהר , זז מוזר , שאני מכופפת את הראש גם , כל תנועה של הראש זה קורה לי , שאני מתרוממת עם הגוף למעלה אני כאילו עפה מהר , שאני בשכיבה ומזיזה את הראש מצד לצד הראש מרגיש כבד כמו כדור באולינג שנשמט באוויר , והחדר זז כאילו אני בתוך גליל , לפעמים בגלל התנועות של הראש או מקימה לשכיבה אני מתחילה ללכת ומרגישה שאני זזה לקדימה או לצד , החיים שלי לא אותם חיים מאז שזה התחיל , הייתי אצל נוירולוג, עשיתי בדיקת קרקעית עין , MRI מח , בדיקת שמיעה bera , בדיקה וסטיבולרית eng , בדיקות דם , אקו לב , בינתיים יצא תקין רק שאת תוצאות האקו עוד לא קיבלתי , השאלה שלי אחרי כל המגילה הזו , האם יש מצב שזה נובע מהצוואר ??? אני חסרת אונים כבר לא מתפקדת לא עובדת לא טסה ... אני חייבת עזרה או להבין ממה זה נובע ! אשמח לעזרה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סובלת ממש - תגובה
אייל קליין23/09/2013ייתכן ממקור צווארי אך נשמע עדיין כמו סחרחורת תנוחתית. הייתי ממליץ לנסות שוב פיזיותרפיה ולהקפיד על ההנחיות שלאחר הטיפול (לא לשכב יומיים, חר כך 3 ימין לא לשכב על הצד המטופל).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה יש לי שאלה נוספת חשובה
אלין24/09/2013יש מצב כזה לפי מה שרשמתי למעלה והתחושות וזה שזה כבר 4 חודשים שזה יהיה כרוני לכל החיים ???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה יש לי שאלה נוספת חשובה - תגובה
אייל קליין24/09/2013לא סביר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לדר רוניתדן13/09/2013
שלום כמעט שנה קפיצות שרירים בגוף ביצעתי שלוש אי אם גי אצל דר רון דבי ונמצא אצלו במעקב וברוך השם הכל תקין לפני שבועיים פעם אחת קפיצת שריר בלשון ניגשתי שוב לבדיקה נירולוגית אצלו והיתה תקינה האם אפשר להיות רגוע שגם קפיצת שריר בלשון יכולה להיות שפירה ואחרי כמה זמן אפשר להיות רגוע שהקפיצות שריר שפירות תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לדר רונית - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/09/2013קרוב לודאי שאם לא התפתח כלום במהלך שנה לא מדובר במחלה אלא בתופעה הנובעת מלחץ או שתית קולה או קפה מרובים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקצוצים בחלל הפהמשה13/09/2013
לפני כ4 חודשים אחרי קיום יחסים עם בת זוג חדשה התחילו עקצוצים/גירודים/תחושת נימול חזקים מאוד בפה, בלשון, בשפתיים ובחלל הפה במשך כשבוע ונפסקו, לא היו שום פצעים בפה או בשפתיים.
לפני כחודש וחצי התחילו שוב העקצוצים בחלל הפה והופיע פצע קטן מאוד בשפתיים , הפצע עבר מהר אבל העקצוצים עדיין קיימים ומופיעים מספר פעמים ביום.
מבדיקה PCR שעשיתי לפני חודש התגלה וירוס ההרפס HSV-1 (הוירוס לא היה קיים אצלי לפני חצי שנה כאשר עשיתי את אותה הבדיקה וכנראה שנדבקתי מבת הזוג החדשה)
השאלות שלי :
1 האם ייתכן שהתחושות שאני מרגיש כבר חודשיים(עקצוצים וגרד בחלל הפה מספר פעמים ביום) יכולים להיות קשורים לוירוס ההרפס שיושב על מערכת העצבים?
2. אם כן , כיצד ניתן לאבחן זאת ומהו הטיפול המומלץ אם כך ?
בתודה רבה,
משה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקצוצים בחלל הפה - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/09/2013אני לא חושבת שיש קשר אבל כדאי להתיעץ גם עם זיהומולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תא לחץאבי12/09/2013
האם טיפול בתא לחץ יכול לעזור לפוסט קונקשן או זעזוע מוח קל אך לצמיטות
האם הטיפול העיקרי לפוסט קונקשן הוא טיפול בתרופות אנטי דכאון
מהוא הטיפול היעיל ביותר לתסמונט זו
תודה רבה וכל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תא לחץ - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/09/2013טיפול בתא לחץ יכול להועיל בחבלת ראש קשה ביותר ולא בזעזוע מוח קל שבו מבחינה מבנית של המוח אין שום הפרעה וכל התלונות של סחרחורות חוסר רכוז הפרעה בזכרון עצבנות קשורות למצב נפשי של טראומה במקרה זה אכן תרופות הרגעתיות יותר יעילות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נימול בפנים, חולשה בזרוע, חרדהאייל10/09/2013
שלום רב,
בן 25, ללא בעיה רפואית ספציפית.
לפני כשבוע חשתי בנימול בלחי שמאל ומעט נימול גם בלחי ימין. התחושה "הולכת וחוזרת" בעוצמות שונות עד היום. ביום רביעי שעבר פניתי למיון בגין תחושת הרדמות של לחי שמאל במשך כדקה ולאחר בדיקה גופנית של נוירולוג (רפלקסים, קוארדינציה וכו') ושיחה עימו, הוא הבהיר לי שזו תוצאה של חרדה. התחושה אכן פחתה משמעותית מרגע שסיימתי לשוחח איתו.
כמו כן, תחושה נוספת שהולכת וחוזרת מזה שבוע הינה תחושת חולשה בזרוע שמאל. בעיקר בדו ראשי והתלת ראשי. זה החל בבוקר שלישי שעבר וחלף באותו היום, בליל חמישי בערב זה חזר ונפסק בבוקר שישי, וכן אתמול אחה"צ בצורה חריפה יותר (ביצעתי אימון כוח אתמול בבוקר לראות שהכל "בסדר") אך החל מהבוקר יש הרגשה של שיפור. לעיתים זה נלווה לכאב מוזר, מעין זרם, ונימול בין המרפק לכף היד. אציין שאין לי בעיה להרים משקל או לעשות תרגילי כוח עם יד שמאל, על אף שחדלתי לעשות כן (למעט התרגיל אתמול בבוקר) בשל התופעות. אין לי בעיה ליישר או לכופף את היד. אני מאוד לחוץ מתופעה זו.
אני אכן חושש מבעיות גופניות מזה מספר שנים (חרדות אני מניח על אף שלא אובחנתי ע"י פסיכיאטר) והתחושות המוזרות הנ"ל לא משפרות את המצב. בחודש האחרון אני חווה מתח נפשי משמעותי בשל חשש מבעיה/ות גופנית/יות. כמו כן, חוויתי במהלך החודש הזה כאב חולף בבית החזה, בשכמות ובגב (בעיקר בצד שמאל), זרמים בידיים וקצת ברגליים, שרירים "קופצים" מדי פעם, ומעין צורך לנשום עמוק גם במנוחה.
שאלתי היא האם אכן תחושת החולשה בזרוע והנימול בפנים הן תוצאות של חרדה? אילו סיבות נוספות יכולות לגרום לתופעות אלה? יש לי תור לנוירולוג בכל מקרה לשבוע הבא אבל אשמח לקבל קצת אינפורמציה קודם לכן בשל הלחץ שאני חווה.
תודה על ההקשבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נימול בפנים, חולשה בזרוע, חרדה - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/09/2013אכן התופעות יכולות להגרם מחרדה אבל כמובן יש צורך לשלול בעיות אחרות קודם כמו למשל לבצע בדיקות דם מקיפות כולל רמת ויטמין בי 12 תפקודי בלוטת התריס שיכולים לגרום לתופעות כאלה .
גם כדאי לבצע אמג הולכות עצביות לידיים ורגלים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעייה דומה
חן29/10/2016אם הפורום עדיין קיים אשמח להכוונה.
עוברת תקופה שהיא לחוצה ולאחר ש"נפלו" עלי כל מיני וירוסים.
יש לי מספר חודשים תחושת נימול מכיוון העיניים אף-אל כוון סוף העיניים כולל האף.
עשיתי בדיקות רנטגן וCT ונמצא שיש לי עיבוי של הרירית המקסילארית טרם אמרו לי מה לעשות עם זה.
בנוסף לכך יש לי לחץ ביד שמאל על הבייספס בחלק העליון שלו
האם לדעתך זו בעיה נוירולוגית או לחץ וחרדה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליתיום גורם לכיפוף אצבעות הידיים?מנשה10/09/2013
שלום רב, לפני 3 חודשים התחלתי טיפול בליתיום. התחלתי בחצי כדור ובכל שבוע הוספתי חצי כדור בעצת הרופא ותוך ביצוע בדיקות דם.כיום אני לוקח 3 כדורים ליום . בערך לפני 3 חודשים התחילו אצבעות כפות הידייפ להתכופף כלפי פנימה. כלאמר כשאני הולך רגיל אצבעות כף היד מתכופפות ככלפי פנימה. הפסיכיאטר טוען שבמשך 30 שנה הוא לא ראה תופעה כזו שנגרמה עקב ליתיום. השאלה האם יש קשר בין התופעה לליתיום.ומה יכולה להיות ה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליתיום גורם לכיפוף אצבעות הידיים? - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/09/2013האם יכול להיות שאתה לוקח עוד טיפול ספכיאטרי חוץ מליתיום או שלקחת בעבר והפסקת יכול להיות שמדובר בתנועה של דיסטוניה היא תנועה בלתי רצונית בדכ נגרמת מתרופות אנטי פסיכוטיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי דקירות בראש וצמרמורות בראששמעון סוויסה06/09/2013
אני בחור נכה C.P בן 44 חיי לבד עצמאי לחלוטין, לאחרונה יש לי דקירות בראש וצמרמורות בראש, אני רוצה לדעת מה זה? אני מבשל משהו בראש חלילה? האם זה מסוכן? אודה לך אם תענה לי שנה טובה . אני די מודאג מעולם לא היה לי את זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי דקירות בראש וצמרמורות בראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/09/2013לא נשמע שיש משהו זה יכול להיות מלחץ אבל כדאי להיבדק אצל נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ACTIVE SEIZURE DISORDERדניאל02/09/2013
שלום,
לפני כשמונה שנים עברתי ניתוח מוח בשל מנינגיומה. היתי שנה על כדורים אנטי אפילפטיים, ולאחר שהורידו לי אותם, היה לי התקף אפילפטי [גם בעקבות לחץ נפשי וחוסר שינה] והחזירו לי אותם.
לפני ארבע שנים עברתי ככל הנראה התקף שבו איבדתי את ההכרה לכמה שניות [לא הלכתי לבית החולים, ומאוחר יותר סברו שזה היה אירוע מוחי, שהתברר שלא היה].
באוקטובר שנה שעברה שוב צנחתי על המדרכה בחוסר הכרה רגעי. בבית החולים אמרו שמדובר היה בהתקף אפילפטי, והוסיפו ל כדורים [CEPRA פעמיים ביום, בנוסף לאפנוטין שלקחתי 300 מ"ג רק בערב. את האפנוטין אמרו לי לחלק ל100 מ"ג 3 פעמים ביום, במקום הכל בבת אחת בערב].
עד עכשיו לא נהגתי.
עכשיו עשיתי EEG בארצות הברית, והנוירווג קרא למה שיש לי:
active seizure disorder, ואמר שהבדיקה הזו אצלי אף פעם לא יכולה להיות כמו של אדם בריא.
הוא אישר לי לנהוג בחזרה.
שאלותי:
1. האם באמת מותר לי לנהוג [כאמור אני לוקח 100 מ"ג אפנוטין X3 פעמים ביום, ופעמיים ביום: ערב ובוקר: CEPRA של 500 מ"ג].
2. מה פירוש המונח הזה ACTIVE SEIZURE DISORDER והאם הוא נקבע רק על פי הממצאים של פעמיים אובדן ההכרה או לפי מה שרואים בבדיקת הEEG.
בתודה,
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ACTIVE SEIZURE DISORDER - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/09/2013קרוב לוודאי האבחנה נעשתה עף ה אאג שהראה פעילות חשמלית לא תקינה. לגבי נהיגה מותר לנהוג אם אתה לוקח את התרופות סדיר ושנה היית ללא התקפים או איבודיהכר ה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני עייף כול הזמןאופק30/08/2013
שלום לכם
שמי אופק בן 20 חייל
מטופל ויפאקס מיזה שנתים (לצרוך הפחת חרדות)
וב- תרופה מסוג MAOI (כדי לעוזר לי להירדם בלילה)
מיזה 4 חודשים שריגשתי אני לא יכול ליותר אם העייפות שהייתה
ממחסור בשעות שינה בעקיבות חרדות וקשים להירדם
( הפסיכיאטר שלי לא מאמין בכדורי שינה הוא אומר שהם ממקרים יותר מכול סם שהוא מכיר
והוא סירב לתת לי אותם מספר פעמים למראות שבקשתי)
מה שכה MAOI באמת עוזר לי לירדם מהר יותר
ולישון שנת ישרים אבל אני עדיין עייף אני תמיד עייף וזה פוגע בי בכול תוחמי החיים
אני כבר לא יודע מה לעשות אני פושט מותש אני לא יוצא בשיש כי אין לי כוח
אני חוזר מבסיס הבייתה כול יום בסיבות שש
וישר אולך לישון אני עובד על ציוד הוא בטחות טיסה ואני מרגיש רוצח שאני עובד על זה שאני לא מסוגל לפתוח תעניים אני מפחד כול לילה שמטוס יתרסק בגללי
(למרות שבגלל שאני עייף אני בודק הכול שבע פעמיים ולא מוצאי ציוד שלא מושלם ואני מבטוח בוא במליון אחוז
אני אומר לכם את זה פשוט שתבינו כמה זה פוגע לי בחיים וכמה אני צריך עזרה
משהו שינחה אותי מה לעשות ?|
בבקשה עזרו לי אני מתמותת מה אני יכול לעושת ? כדי להיות ערני יותר !
תודה מראש אופק!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני עייף כול הזמן - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/09/2013יש לברר הסיבה לעימות א לבצע בדיקות דם מקיפות ב. לבצע בדיקת מעבדת שינה ג נסיון טיפולי בפרויגיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת EEGשני30/08/2013
האם התקפי חרדה ולחץ עשויים להשפיע על בדיקת EEG?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת EEG - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/09/2013לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמפוחדדת29/08/2013
שואלת מתוך סקרנות -אדם אשר הלך לבצע סיטי ראש-עם הזרקת יוד או לא, לא ממש חשוב. את הבדיקה ביצע כמהלך בירור רפואי כלשהו (לא במסגרת מיון) נניח והרנטגנאים/טכנאים שאני מניחה שהם יודעי דבר- ראו ממצא כלשהו חשוד/מסוכן- איך אמור להיות התהליך??? הפציינט ממתין שבוע/שבועים לתוצאה רישמית? או מיד בתום הבדיקה מדווחים כי היה ממצא חשוד. או מצלצלים לפציינט להחזיר אותו לרופא ???? מהי הדחיפות במקרה כזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/08/2013בדך אם יש ממצא חשוד לתהליך שאתי בראש עם בצקת הטכנאי מזהיר את הרופא והאחרון מיידע את הרופא המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוסף תזונה zoomעמית28/08/2013
שלום לד"ר רונית גלעד,
שמי עמית, 23, סטודנט, והתחלתי לפני חודש וחצי לקחת zoom כדי שישפר לי יכולות למידה. קראתי כמה תגובות נלהבות באינטרנט לגבי זה. לאחרונה קורה לי שאני מתעורר מוקדם מאוד כל יום, בערך ב- 7, וללא תלות בשעה בה אני הולך לישון. כתוצאה מכך אני עייף (ולא מצליח לישון לאחר שאני קם).
האם להמשיך ליטול את התרופה? הבנתי שהמחקר של החברה היה על אוכלוסייה של ילדים ולא על אוכלוסייה שבגילי- האם זה יכול להיות מסוכן עבורי? האם בכל מקרה יכולה להיות בכך איזושהי סכנה?
תודה רבה מראש לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוסף תזונה zoom - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/08/2013לא נראה לי כי זה מסוכן בכל מקרה עליך לקחת את התכשיר רק בבוקר על מנת שלא ישפיע על השינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה המשמעות של MRIאלי28/08/2013
בן 19 לאחר שתי קווי טיפולים כימוטרפים לאחר הקרנות לפני שנה וחצי אבקש בעיקבות גידול לפטומיניגיאלי בראש ולאורך החוט גליומה דרגה 1 בבדיקה הנ"ל יש ממצאים חדשים שלא ראינו בעבר מה המשמעות של הם מצורף קובץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה המשמעות של MRI - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/08/2013למעשה מה שנאמר בתשובה שאין שינוי בגדול מהבדיקה במאי 2013 וזה טוב אין לי מושג מה היה בעבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשירון27/08/2013
אני גבר בן 36 בעל חברה מסחרית בת כ 3 שנים
אני משקיע שעות רבות של מחשבה מאומצת כדי לשמר על הצלחת העסק
אני לא אוכל מסודר בכלל, ולפעמים הארוחה הראשונה שלי ביום מתחילה ב 3 בצהרים
בחודשיים האחרונים הרגשתי שאני מגזים .
תקופה ארוכה אני הולך לישון מוקדם כי אני עייף נפשית ופשוט בא לי להיכבות
אני בדרך כלל לא חולה ובמצב בריאות תקין לא סבלתי בעבר מכאבי ראש
כבר שבוע אני סובל מכאבי ראש בלווי תחושה של לחץ בראש ןגם תחושה של בחילה
קרה מספר פעמים שאפילו אבדתי זיכרון למספר רגעים או את רצף הדיבור
זה ממש מפריע לי להמשיך לעבוד
רפא משפחה עשה לי בדיקות שגרתיות כגון רפלקציה לחיצות ידיים לחץ דם והכל תקין
ממתין לתוצאות בדיקות דם
אשמח את עצתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד30/08/2013קרוב לוודאי מדובר במצב של לחץ נפשי אבל בכל מקרה צריך לעשות בדיקת סיטי מוח םע הזרקת יוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)

