מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לחץ תוך גולגולתי מוגבר?דנה07/07/2013
שלום,
אני בחורה בת 22
מזה כחודש אני סובלת מפטוזיס בעין שמאל בבדיקת mri שביצעתי נמצא כי יש לי חשד לפפילאדמה וכי יש לי ריבוי של csf מסביב לעצבי הראיה..
רציתי לדעת מה זה אומר
תודנ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצא נוסף...
דנה07/07/2013ממצא נוסף שלא הבנתי את משמעותו.
רושם של עיבוי של הטנדון הימני העליון שניהם עוברים האדרה אך הימני נראה מעובה יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה אומר
דנה12/07/2013???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממצא נוסףף
דנה17/07/2013הודגם מקשר אחורי שמאלי דק מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ תוך גולגולתי מוגבר? - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/07/2013זה אומר שאולי יש יתר לחץ תוך גולגולתי צריך בדיקת עיניים אצל נוירואופטלמולוגנואני לא בטוחה שזה קשור לפטוזיס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כובד ראד והרגשת בועהנטלי06/07/2013
שלום רב דר
אני רוצה להסביר לך מצב מוזר שקורה לי. אני לפני חמש שנים התחילה אצלי הרגשה של כובד ראש קושי במיקוד ראייה והרגשה כאילו אני חייה בבועה. עשיתי בדיקות יצא b12 מתחת ל150 קיבלתי זריקות והשתפרתי. לאחרונה לפני כשנה היינו בים המלח שחינו בבריכה ובים וההרגשה הזו התחילה שוב לחזור אליי לאחר שחזרנו הביתה התחלתי להרגיש שוב קלות ראש קושי בלייצב את הראש כאילו שהראש נופל, קשה למקד את הראייה והרגשה כאילו אני חייה בבועה שוב. עשיתי בדיקות דם הכל בסדר גם הימוגלובין וגם b12. אחרי שבועיים ההרגשה חלפה לבדה. לפני חדשיים היינו בצימר ושחיתי גם אחרי יומיים ההרגשה חזרה אליי. לקחתי AGISERC כמה ימים וההרגשה חלפה אחר שבוע. שלשום היינו בבריכה שוב שחיתי ואתמול ההרגשה הופיעה שוב. שמתי לב שכל פעם שאני הולכת לבריכה זה קורה לי. נסיעה באוטו באוטובוס בכל כלי שייט לא מפריעה לי. מה להערכתך דר הסיבה לתופעה זו האם חודרים מים באוזניים שלי וזה גורם לבעיה או שזו מחלת ים או מיינר. תעזור לי בבקשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כובד ראד והרגשת בועה - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/07/2013האם יתכן מצבי חרדה באותן תקופות או לחץ נפשי ממנו את סובלת כי על פניו נראה שאת בריאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת MRAליאור05/07/2013
ד"ר שלום.
אבקש לשאול אם תוכל לציין על סמך התוצאה האם התוצאה אומרת שיש לי סתימות בכלי הדם למוח .והאם הממצאים מסוכנים ודורשים טיפול .
בבדיקה נמצא אצלי "ברקמת המוח נראים מעט מוקדים לא ספציפיים היפראינטנסים בחומר הלבן יתכנו שינויים מיקרו וסקולרים".
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת MRA - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/07/2013יתכן סתימות קטנות של כלי דם אולי בגלל לחץ דם לא מאוזן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסתימות קטנות
ליאור06/07/2013תודה לתשובתך המהירה .
האם לדעתך סתימות קטנות כאלה מסוכנות ויכולות לגרום לנזק .
האם יש טיפול .לכאלה סתימות .
אם לחץ הדם שלי מאוזן מה הדרך המקובלת כיום בגלל ממצאים כאלה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח MRIדני04/07/2013
שלום הופנתי לבדיקה עקב ירידה בשמיעה וטינטון מתמשך כבר חודש
ממצא בבדיקה נגע תת קורטיקלי בודד מאורך בגירוס פרונטלי עליון משמאל פרא-סיגיטלי המציג זמני הרפיה מאורכים בשקלול T1 ו-t2 ולא עובר הגברה ע"י גדוליניום
אין עדות לדיפוזיה עצורה ואין עדות לאפקט מסה
מה המשמעות של ממצא זה?והאם הוא קשור לטינטון וירידת השמיעה.
?תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח MRI - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/07/2013לא קשור זה ממצא אקראי כרגע ללא משמעות חולנית יש צורך במעקב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CT ללא חומר ניגודיואב04/07/2013
שלום
אדם מגיע למיון עם כאב ראש שלא נפסק כמה ימים ומספר ורטיגו חזקים אך לא ארוכים. אין לו סיבה רפואית להמנע מחומר ניגוד.
האם ההחלטה לעשות לו CT ללא חומר ניגוד של הראש והצוואר סבירה, או שראוי היה להשתמש בחומר ניגוד?
האם ניתן לסמוך על התוצאות התקינות של הצילומים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CT ללא חומר ניגוד - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/07/2013כשעושים סיטי מוח דחוף בדך עושים ללא חומר ניגוד כי צריך צום וזה מורכב יותר ורואים שאין קטסטרופה איך ניתן להמשיך את הברור באופן אמבולטורי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהדנה03/07/2013
יש לי סחרחורות כבר חודש , שלחתי כבר הודעה בפורום על הסחרחורות שקורות לי רוב הזמן בשכיבה לצד שמאל או בעליה מהתכופפות זה לא עובר ואני הולכת לנוירולוגית עשיתי הרחבת עישונים שהיתה תקינה והיום בדיקות דם , רציתי לדעת האם בדיקות דם נותנות איזשהו שיקוף אם יש משהו מסוכן במוח או שאין קשר בכלל ואני חייבת מיד לבצע MRI ?! בנוסף לסחרחורות יש לי כל היום תחושה שורפת בחצי מהפנים וכואב בארובות העין ! אני ממש מפחדת אשמח לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/07/2013בדיקות דם לא קשורות נשמע כמו בעיה מהאוזן נא לבצע פיזיוטרפיה לסחרחורות עם טלטול הראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך!
דנה06/07/2013הייתי אצל אף אוזן גרון שאמר שזה לא ורטיגו כבר אני עדיין מרגישה סחרחורות , אתמול בלילה היו לי גם בחילות וכואב לי הראש כשאני מתכופפת או מצמידה את הראש לברכיים מה שעוד יותר מלחיץ אותי ! הייתי שלשום במיון עשו לי רק בדיקות דם לא רצו לעשות לי סיטי , להתעקש על MRI ? האם יכול להתפתח משהו במשך שנתיים ?? כי עשיתי MRI לפני שנתיים ואני חושבת שצריך שוב ! כי זה לא עובר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
דנה08/07/2013הייתי אצל אף אוזן גרון שאמר שזה לא ורטיגו כבר אני עדיין מרגישה סחרחורות , אתמול בלילה היו לי גם בחילות וכואב לי הראש כשאני מתכופפת או מצמידה את הראש לברכיים מה שעוד יותר מלחיץ אותי ! הייתי שלשום במיון עשו לי רק בדיקות דם לא רצו לעשות לי סיטי , להתעקש על MRI ? האם יכול להתפתח משהו במשך שנתיים ?? כי עשיתי MRI לפני שנתיים ואני חושבת שצריך שוב ! כי זה לא עובר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך! - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/07/2013לא נראה לי שיש משהו כי היה צריך לראות לפני שנתיים אבל אולי סיטי מוח תעשי רק כדי לראות שאין משהו משמעותי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםאורן03/07/2013
שלום רב התחלתי ליטול למיקטל במינון של 25 מ"ג פעמיים ביום משרד הרישוי רוצה בדיקות דם תוך כמה זמן ניתן לראות רמות למיקטל בדם מרגע תחילת הנטילה יום יומיים שבוע חודש?כמו כן לגבי קפרה האם ניתן לראות רמתו בדם ואם כן תוך כמה זמן מרגע שהתחלתי את נטילת הכדור ? תודה ממש חשובה לי תשובה לשאלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/07/2013לגבי קמרה אין בדיקת רמת תרופות לגבי למי קטל יש להגיע למינון של 200 מג ליום ואחרי שבו ע לעשות רמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםיעל02/07/2013
שלום
בת 27
נוירולוג הפנה אותי לבדיקות דם בעקבות קפיצות שרירים והחזרים ערים בגפיים.
להלן התוצאות (בקובץ מצורף)
שמתי לב שבדיקת GOT נמצאת בגבול העליון של הנורמה.
האם תוצאה זו מהווה סיבה לדאגה?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/07/2013בדיקות תקינות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות חוזרות של בדיקת EEGיוליה02/07/2013
מה אומר סיכום תרשים ערנות נמנום שינה לאחר חסך שינה -" תרשים חולני בשל אי סדירות של הרקע וחשד לפעילות איריטטיבית כללית" -ילדה בת 19
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות חוזרות של בדיקת EEG - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/07/2013תשובה מוזרה אבל יתכן ויש גירוי חשמלי ונטיה להתעלפויות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריוש של רפלקסשרון28/06/2013
בבדיקה של נוירולוג הוא מצא אצל אבא שלי פאלמו מנטלי
מה פירוש ועל איזה איזור במוח נפגע עקב המצאותו
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריוש של רפלקס - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/06/2013זה סימן של פגיעה פרונטלית קדמית במוח אבל בדך ללא משמעות חולנית אלא אולי אם יש דלדול מוחי באזור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרונטלי
שרון02/07/2013לצערנו נתגלה באבחון הנוירופסילוגי בעיות קשות בארגון , ניהול , זיכרון לטווח קצר וריכוז
אבא שלי היה מנהל סניף בנק לפני התאונה
כך שהפגיעה היא מהותית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרה דחוףטליה28/06/2013
יש לי סחרחורות כבר כמעט חודש , אני מרגישה שכשאני שוכבת על צד שמאל ועולה למעלה הכל זז לאו דווקא מסתובב כמו קופץ כזה , גם בזמן שאני שוכבת על הצד הזה יש תחושה לא נעימה , זה קורה לי אותו דבר שאני מתכופפת ! יש לי בכללי תחושה לא טובה וקורה לי בלילה שנרדם לי הראש , הסחרחורת בתחילת החודש בימים הראשונים היתה שאני שוכבת ל2 הצדדים ומעלה את הראש למעלה , היתי אצל אף אוזן גרון שטען שזה ורטיגו אבל עובדה שזמן רב וזה לא עובר ! רציתי להתעקש על MRI כי זה זמן רב כבר. בנוסף יש לי כאבי ראש מדי פעם וכואב לי כל פעם שאני מתכופפת הראש במרכז ! קורה לי לפעמים שאני גם במצב של הליכה או במצב ישר שיש טיפה סחרחורת . הלכתי לנוירולוג ועשיתי בדיקת הרחבת עישונים שהיתה בסדר רציתי לדעת האם הרחבת עישונים מספיקה או שאני צריכה להתעקש על צילום MRI ?! כי זה כבר הרבה זמן שזה קורה ולא עובר , האם לחכות או להבדק בצורה מעמיקה יותר ?! אני ממש בלחץ אשמח לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה עזרה דחוף - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/06/2013זה נשמע מבעיה אזניות ולכן כדאי לבצע פיזיוטרפיה וסטיבולרית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - חשוב ממש
טליה29/06/2013אני ממש חוששת שזה לא אוזני כי זה כבר חודש ואני מרגישה נורא , יש סיכוי שזה גידול ? כי כואב לי גם הראש וגם הסחרחורת לא עוברת ואין לי תאבון . אני הולכת מחר לנוירולוגית שוב , להתעקש על MRI? עשיתי לפני שנתיים MRI יכול לגדול בשנתיים גידול ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח C.Tשרה27/06/2013
שלום רב, אני בת 37 סובלת מ - APLA עם אירועים של CVA,
בבדיקת C.T הממצאים הבאים:
מוקדים היפודנסיים תת קורטיקליים באיזור פרייאטו טמפורלי משמאל.
יש לציין עיבוי רירית מינימלי בסינוסים המקסילריים.
אודה על פענוח הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח C.T - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/06/2013לא ברור יש להשלים הברור עי בצוע מרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה זקוקה ממש לעזרה והכוונהמריאנה25/06/2013
שלום רב, אני בת 31 בריאה בד"כ למעט בקע סרעפתי קטן בקיבה , לפני כחודש התחלתי לסבול מחולשה קטנה ברגליים וסחרחורת , הייתי אצל נוירולוג אמר לי הכל בסדר ונתן לי בטיסטין שזה משהו קשור באוזן למרות שאין דלקת או וירוס בה , כשלקחתי את התרופה הכל היה בסדר רק החלו לי כתופעות לוואי דקירות וכאבי בטן לכן לקחתי רק לחמשה ימים במקום 10 ימים , עכשיו חזרה אותה תחושה , האם זה משהו מסוכן חלילה ? האם זה יעבור לבד ? האם יש צורך בתרופות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה זקוקה ממש לעזרה והכוונה - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/06/2013בדך עובר לבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקים לעזרהמאיה24/06/2013
שלום רב,
בחודש האחרון המצב הקוגניטיבי של אבי החל להדרדר מאוד במהירות. זה החל מבלבול קל, עבר לבלבול רציני יותר, נוספו שכחה, איבוד כושר התמצאות, וחוסר יכולת לקבל החלטות פשוטות. אין שום סימן פיסי להדרדרות - מצבו הפיסי תקין. בנוסף, כל הבדיקות (אי.אי.גי, ניקור מותני וסי.טי) היו יחסית בסדר ולא נמצאה בעיה ברורה.
בגלל הקצב המהיר הרופאים בוחנים את האפשרות שמדובר במחלת יעקב קרויצפלד. אך קראתי כי ישנם כמה גורמים אפשריים אחרים לדמנציה שמתקדמת במהירות. אם מישהו מכיר או נתקל באפשרויות כאלו , אני מאוד אשמח לשמוע פרטים.
אנחנו מאוד מאוד דואגים ונשמח לכל עצה או רעיון שיכול לעזור.
במידה וזה לא הפורום המתאים אשמח אם תוכל לכוון אותנו לרופא או פורום אחר שיכול לעזור לנו.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקים לעזרה - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/06/2013נא לבצע מיפוי מוח pet ומרי מוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעד, חולשה ונימול בידארטיו22/06/2013
שלום. אני בן 30. מזה כשבוע סובל מתופעה מוזרה:
זה החל כמעין קפיצות בזרת יד שמאל. לאחר מכן זה הפך לרעד קל
ביד כולה עם תחושת נימול בעיקר באיזור הזרת והקמיצה.
כמו כן היד כולה מרגישה מאוד חלשה.
יצוין כי מזה חודשים שאני חווה הרבה פעמים הירדמות של שתי הידיים במהלך השינה, אבל הנ"ל זו תופעה חדשה מזה כשבוע.
עוד אציין כי מזה תקופה ארוכה אני נמצא במצב של סטרס בא והולך (מתבטא בעיקר בתחושת מועקה בחזה) אבל מעולם לא חוויתי משהו דומה.
מה זה יכול להיות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעד, חולשה ונימול ביד - תגובה
אייל קליין24/06/2013אני מציע לפנות לאורטופד ולבדוק עמוד שדרה צווארי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)


