כניסת אוויר ממנוע המזגן והשפעה על חולה אסטמה

מנהל הפורום

ד``ר שבתאי ורסנו
ד"ר שבתאי ורסנו
לקביעת תור אצל ד"ר שבתאי ורסנו ללא פרסום בפורום
 
  • כניסת אוויר ממנוע המזגן והשפעה על חולה אסטמה
    מירית
    09/07/2020

    שלום ד"ר, בני בן 22 ויש לו אסתמה קשה. כשהוא מאוורר את החדר שלו זה 3 שעות ביום כשהוא בחדר והחלון פתוח והמזגן פועל, אז האוויר מהמנוע של המזגן שנמצא בעדן החלון אני מניחה גם כן מתערבב ונכנס בחדר. האם זה עלול להיות לא בריא עם אסתמה ועדיף להתעקש שיאוורר את החדר כשאוויר המנוע של המזגן לא נכנס והמזגן לא דולק?
    הוא נמצא רוב הזמן בבית כי פוטר.
    וראיתי שציינת כאן שאוויר קר מחמיר אסתמה.
    בחורף מזגן מאוד מייבש ומחמיר לו את המצב אז כמובן שהוא לא שם. מקרן חום בגלל הריח גרם לו גם להחמרה.
    האם לפי דעתך חימום תת רצפתי הוא מומלץ לחולי אסתמה קשה? והאם כשמדובר על אוויר קר, אז ינש הטמפרטורה מסויימת שממנה ההתייחסות?
    כי בחורף הוא עם חלון סגור בבית עם 3 שכבות בגדים ולו ספציפית לא קר, אבל אני מניחה שהאוויר בחדר עדיין קר, נכון?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כניסת אוויר

    ד''ר שבתאי ורסנו
    15/07/2020

    שלום,

    ממליץ להתייחס לתנאים המועדפים לפי הרגשתו. אם מצב מסויים גורם לשיעול או קוצר נשימה עליו לשנות את התנאים. כנל לגבי אוורור החדר וכנל לגבי אוויר קר. ביציאה בחורף מהבית לאוויר הקר ניתן להשתמש במסכת פנים או בצעיף על האף והפה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו