הייתכן ש-ige ירד לנורמה באסתמה קשה?

מנהל הפורום

ד``ר שבתאי ורסנו
ד"ר שבתאי ורסנו
לקביעת תור אצל ד"ר שבתאי ורסנו ללא פרסום בפורום
 
  • הייתכן ש-ige ירד לנורמה באסתמה קשה?
    בני
    23/08/2020

    שלום ד"ר,
    שנים היתה אסתמה בינונית ולא בדקו לי IGE. לפני שנתיים האסתמה הפכה לקשה, ובבדיקה לפני שנתיים IGE היה 310 ואייזונפילים תקינים. נאמר לי שאם ארצה אוכל לעשות זאולייר ועם 8 שאיפות פוסטר החלטתי להמתין. לפני חודש שוב יציאה מאיזון ולקחתי קורס פרדניזון לחודש שעזר ושוב 8 שאיפות פוסטר. בדקו את ה IGE שבוע אחרי סיום 2.5 מ"ג(ירידה הדרגתית) ויצא 127 שזה תקין...
    האם התוצאה בכלל אמינה שבוע אחרי סיום קורב פרדניזון?
    והאם בעצם זה לא טוב... כי זה לקח ממני את האופציה לזולאייר וליפול שיעזור לי אם המצב יחמיר?
    האם ייתכן שתהיה אסתמה קשה או יותר קשה משלי שתחמיר כאשר ה IGE נשאר בנורמה, שלפני שנתיים היה לא בנורמה?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • IgE

    ד''ר שבתאי ורסנו
    25/08/2020

    שלום,
    ירידה בערך ה IGE לא מונעת טיפול ב XOLAIR וזאת במידה והאסתמה שלך אכן קשה ועונה לכל הקריטריונים לקבלת XOLAIR !!
    רמת IGE קרוב לוודאי תלויה במקרה שלך לחשיפה כזו או אחרת לאלרגנים ולא לפרדניזון. במידה ויאשרו קבלת XOLAIR כדאי לחזור על בדיקת הדם שוב, בכדי לדייק במינון התרופה (המינון תלוי ברמת ה IGE).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו