קוצר נשימה כרוני

מנהל הפורום

ד``ר שבתאי ורסנו
ד"ר שבתאי ורסנו
לקביעת תור אצל ד"ר שבתאי ורסנו ללא פרסום בפורום
 
  • קוצר נשימה כרוני
    יותם
    22/10/2020

    שלום ד"ר,

    אני בן 37. מלפני מספר שנים התחלתי להרגיש קוצר נשימה, המתבטא בתחושה של חנק וחוסר יכולת לקחת נשימה מלאה.

    לאחר אינסוף בירורים רפואיים, רופא המשפחה אמר לי שמכיוון שאין כל אבחנה אורגנית, אז זה כנראה קשור לחרדה. למרות שלא הבנתי על מה מדברים ולא הרגשתי כל חרדה, לקחתי את הנוגדי חרדה שרשמו לי, ולא הרגשתי כל שינוי.

    אני כבר מותש מלחפש מרפא למחלתי אך לחיות בתחושת חנק תמידית זה בלתי נסבל! שאלתי הינה - האם יש במדע כיום טיפול/תרופה המקלה על תחושת קוצר נשימה ברמה הנוירלוגית/מערכת-העצבים (כמו שיש נניח לכאבי ראש) גם מבלי שתמצא סיבה גופנית כמו בעיות לב וריאה, או שחבל לי על הזמן וכל מה שיציעו לי זה תרופות/טיפולים פסיכולוגיים ׁׂשהוכחו כבלתי יעילים בעליל במקרה שלי.

    בתודה מראש,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קוצר נשימה כרוני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוצר נשימה

    ד''ר שבתאי ורסנו
    25/10/2020

    שלום,
    אינני יכול להביע דעה במקרה שלך מכוון שאין בידי את כל הנתונים. אין טיפול "נוירולוגי" בקוצר נשימה. במקרים שסבורים, לאחר ברור מעמיק, שהתחושה היא על רקע נפשי כזה או אחר, הטיפול הוא בשיחות עם פסיכולוג ובהתאם לצורך תרופות המפחיתות מתח/לחץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו