לקיחת רלבר בתוספת סימביקורט- אסתמה

מנהל הפורום

ד``ר שבתאי ורסנו
ד"ר שבתאי ורסנו
לקביעת תור אצל ד"ר שבתאי ורסנו ללא פרסום בפורום
 
  • לקיחת רלבר בתוספת סימביקורט- אסתמה
    רונן
    05/01/2021

    שלום רב
    אני עם אסתמה קשה שמאוזנת עם סימביקורט 320 4 שאיפות ביום. היה לי תור עם רופא אלרגיה בנושא של בדיקות דם לבדוק האם אני עדיין אלרגי למזונות מסויימים, אך הוא התעקש גם לדבר על האסתמה. הוא אמר שחבל שלא באתי אליו במקום ללכת לרופא ריאות כי הוא גם מתעסק באסתמה, כי ציינתי שאני אצל רופא ריאות בקופה.
    הוא אמר לי שהוא ממליץ לי לעבור לרלבר שאיפה אחת ביום המינון המקסימלי ולהוסיף 2 שאיפות של סימביקורט 320 ביום ועם הזמן לראות האם אפשר להפחית שאיפה של סימביקורט, עם עדיפות לאחר שמצב הקורונה ירגע.
    האם רלבר שאיפה אחת ושתי שאיפות סימביקורט 320 באמת שוות ערך ל 4 שיאיפות של סימביקורט 320?
    או שמה שהוא אמר לי לעשות למעשה נותן לי הגנה יותר טובה ואז לכן שהוא חשב שאולי אחרי שהקורונה תרגע אוכל להוריד לנסות להוריד שאיפה של סימביקורט?
    הוא אמר שרלבר יותר טוב ויותר חזק פשוט.
    האם אני יכול לסמוך עליו או שעדיף לסמוך רק על רופא הריאות שלי?
    אני פשוט לא יודע מה רופאי אלרגיה לוומדים לעומת רופאי ריאות, או שזה דיי זהה.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רלבר וסימביקורט

    ד''ר שבתאי ורסנו
    07/01/2021

    שלום,

    מציע שתשאר עם הרופא שיש לך אמון בו.
    לא ברור לי השילוב שמוצע לך. מכוון שהמינונים שאתה לוקח הם גבוהים חשוב מאד שתבצע תפקודי ריאות תקופתיים, כ 3 בשנה, וגם שהרופא יברר האם יש גורמים נוספים שמהווים עברך טריגר להחמרה (נזלת כרונית, רפלוקס, תרופות שמתנגשות, חשיפות).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו