מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לא ישן מזה 3 וחצי שנים עקב שאיפת קורי17/02/2021
בן 28 סובל מזה 3 וחצי שנים מיקיצה מוקדמת עקב שאיפת אוויר קר.. מצד אחד יש לי בעיה של ווריקוצלה שעליי לשמור על איזור השאכים מקורר ומאוורר מצד שני אני חייב לחמם את החדר כדי לישון טוב.. להירדם אני נרדם אבל השינה לא איכותית ואני כבר כמה שנים מנסה למצוא את האיזון בין מהחום לקור שום דבר לא עוזר לי אין לי שוםפ הפרעה מבדיקת אוזן גרון למרות שהייתה לי תאונת צלילה מעיכת סינוסים לפני שנתיים..
בתאונת הצלילה עליתי מהר 18 מטר עד למעלה והרגשתי והיה לי קצת דם שיצא החוצה .. מאז אני מתעורר משאיפת אוויר קר אחרי 4 שעות שינה מקסימום... והשינה לא איכותית כי נשמתי אוויר קר כל הלילה... למרות שהחדר יחסית חם... אולי בגלל שהמיטה נמוכה?
אני ממש מתוסכל בבדיקת שינה גם הכל תקין שום רופא לא יכול לעזור לי וזה לא בעיה נפשית אני פשוט נרדם ואז אחרי 3 שעות מתעורר מקור... גם אם החדר חם אני מתעורר ומרגיש שאני שואף אוויר קר מאוד ל...
גם כשאני ישן יותר מ 3 שעות אני קם כאילו ממלחמה כאילו נלחמתי כל הלילה וזז מצד לצד במיטה...
יש לציין שאני סובל מנוירופתיה של סיבים דקים מצד אחד ומצד שני ווריקוצלה דרגה 2 לא יכול להתמודד עם 2 הבעיות בו זמנית... לא יכול לחמם את הגוף וגם לקרר את איזור האשכים... מה עושים...?
אם מישהו יכול לעזור לי טלפונית אני יותר מאשמח אני פשוט לא מצליח לישון...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא ישן
ד''ר שבתאי ורסנו17/02/2021שלום,
בעייתך לא מתאימה לפורום הזה. התייעץ שוב עם רופאייך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

