לא ישן מזה 3 וחצי שנים עקב שאיפת קור

מנהל הפורום

ד``ר שבתאי ורסנו
ד"ר שבתאי ורסנו
לקביעת תור אצל ד"ר שבתאי ורסנו ללא פרסום בפורום
 
  • לא ישן מזה 3 וחצי שנים עקב שאיפת קור
    י
    17/02/2021

    בן 28 סובל מזה 3 וחצי שנים מיקיצה מוקדמת עקב שאיפת אוויר קר.. מצד אחד יש לי בעיה של ווריקוצלה שעליי לשמור על איזור השאכים מקורר ומאוורר מצד שני אני חייב לחמם את החדר כדי לישון טוב.. להירדם אני נרדם אבל השינה לא איכותית ואני כבר כמה שנים מנסה למצוא את האיזון בין מהחום לקור שום דבר לא עוזר לי אין לי שוםפ הפרעה מבדיקת אוזן גרון למרות שהייתה לי תאונת צלילה מעיכת סינוסים לפני שנתיים..
    בתאונת הצלילה עליתי מהר 18 מטר עד למעלה והרגשתי והיה לי קצת דם שיצא החוצה .. מאז אני מתעורר משאיפת אוויר קר אחרי 4 שעות שינה מקסימום... והשינה לא איכותית כי נשמתי אוויר קר כל הלילה... למרות שהחדר יחסית חם... אולי בגלל שהמיטה נמוכה?
    אני ממש מתוסכל בבדיקת שינה גם הכל תקין שום רופא לא יכול לעזור לי וזה לא בעיה נפשית אני פשוט נרדם ואז אחרי 3 שעות מתעורר מקור... גם אם החדר חם אני מתעורר ומרגיש שאני שואף אוויר קר מאוד ל...

    גם כשאני ישן יותר מ 3 שעות אני קם כאילו ממלחמה כאילו נלחמתי כל הלילה וזז מצד לצד במיטה...

    יש לציין שאני סובל מנוירופתיה של סיבים דקים מצד אחד ומצד שני ווריקוצלה דרגה 2 לא יכול להתמודד עם 2 הבעיות בו זמנית... לא יכול לחמם את הגוף וגם לקרר את איזור האשכים... מה עושים...?
    אם מישהו יכול לעזור לי טלפונית אני יותר מאשמח אני פשוט לא מצליח לישון...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא ישן

    ד''ר שבתאי ורסנו
    17/02/2021

    שלום,
    בעייתך לא מתאימה לפורום הזה. התייעץ שוב עם רופאייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו