מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קושי בנשימות עמוקות דרך הפהאורחת28/05/2021
שלום
החלמתי מקורונה מלפני 8 חודשים בזמן הקורונה סבלתי מגודש באף אף סתום וקשיי נשימה אחרי הבידוד הייתי אצל רופא אף אוזן גרון איבחן אצלי פוליפ באף וקונכיות מוגדלות קיבלתי תרסיס סטרואידי אחרי חודש בשימוש חזרתי לבדיקה חוזרת אמר לי שכבר אין פוליפ באף אולם יש סטייה קלה במחיצת האף והקונכיות נפוחות איבחן אותי כסובלת מנזלת אלרגית עשיתי תבחיני עור לאלרגיה במרפאת אלרגיה יצא שלילי בדיקת דם לאלרגיה גם שלילי לפני חודש היה לי שיעול ליחתי שנמשך לאורך כל היום חזרתי לבדיקה אצל רופא אף אוזן גרון אמר לי שיש לי נזלת וגם דלקת קיבלתי טיפות 10 שזה אנטיביוטיקה וראולין נגד ליחה במשך 10 ימים סיימתי עם הטיפול ועדיין עם שיעול ליחתי שנרגע בלילה בשכיבה בבטן למרות שיש הקלה במצב האף וכבר לא סתום כמו שהיה פעם יש לי קושי בלהביא נשימות עמוקות דרך הפה מאז הקורונה ועד היום אמנם יש קצת שיפור אבל עדיין יש אני לרוב נושמת דרך האף עם פה סגור אבל באופן פתאומי נפתח לי הפה ובא לי להביא נשימה עמוקה בפעם הראשונה והשנייה לא מסתדר לי אחרי זה אני מצליחה להביא אויר רופאת המשפחה עשתה לי אק"ג יצא תקין האזינה לחזה לריאות יצא תקין בדקה רמת חמצן בדם דרך אצבע יצא תקין לחץ דם תקין לפני חודש שאלתי אותה אם אני יכולה להתחסן לקורונה אמרה לי מומלץ צילום חזה קודם
1 האם הבעיה שתיארתי יותר קשור לאף? למרות שאין לי כבר פוליפ
2 או שהבעיה נובעת יותר מהחזה והריאות?
3 אפשר להתחסן גם מבלי צילום חזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קשיי נשימה
ד''ר שבתאי ורסנו30/05/2021שלום,
לא נשמע כעת כבעיה של האף. ממליץ לפנות לרופא ריאות/ביצוע תפקודי ריאה. ייתכן שיש פה גם מרכיב של מתח נפשי המשפיע על תחושת הנשימה והצורך בשאיפות עמוקות, אך יש צורך לשלול סיבה ריאתית אורגנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

