אסתמה ואורטיקריה כל יום

מנהל הפורום

ד``ר שבתאי ורסנו
ד"ר שבתאי ורסנו
לקביעת תור אצל ד"ר שבתאי ורסנו ללא פרסום בפורום
 
  • אסתמה ואורטיקריה כל יום
    מיכל
    21/06/2021

    שלום, אני עם אסתמה קשה ומאוזנת וכבר 8 חודשים עם אורטיקריה כל יום עם 4 אריוס. הציעו לי לאסתמה זולאייר והעדפתי להמתין כי בשנים הקרובות זה בעייתי עבורי ללכת פעמיים בחודש ואולי לחוות תופעות לוואי וכל עוד אני מאוזנת חשבתי לדחות. עם האורטיקריה למרות שזה כל יום זה עוד נסבל וגם לה הציעו לי זולאייר. האם ייתכן שאני עושה טעות בכך שדוחה את הזולאייר בכמה שנים? תהיתי האם קיום של אוקטיקריה אוטואימונית שלא ממש מטופלת מעכשיו וכמה שנים קדימה עלולה 1. להחמיר לי את האסתמה? 2. לגרום להתפרצות של מחלות אוטואימוניות נוספות? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אסתמה ואורטיקריה כל יום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורטיקריה ואסתמה על רקע אלרגי

    ד''ר שבתאי ורסנו
    22/06/2021

    שלום,
    אם האורטיקריה שלך היא על רקע אלרגי (וכך גם האסתמה) ומציעים לך טיפול בקזולייר עלייך לא לבטל מראש את האפשרות. דון עם הרופאים המטפלים (ריאות ואלרגיה) לגבי תופעות הלוואי (בד" כ תופעות מקומיות באזור ההזרקה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו