מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיות בריאות קשיי נשימה בתקופה האחרונהשלמה04/07/2021
שלום
בתקופה האחרונה יש לי קשיי נשימה תחושה שצריך לקחת כל רגע נשימה עמוקה ולהוציא בכח אוויר ככה הנשימה שלי רוב היום באמת זה לא עוזב אותי לא יודע כבר מה לעשות זה היה לפני כמה חודשים פעם אחד ובימים האחרונים זה ממש כרוני ולא היה אצלי הייתי שמח לעצה טובה ממך עשיתי צילום חזה צילום לעורקי הריאה לתסחיף ריאתי בדיקת קורונה תקינה תפקודי ריאות ספירומטריה עם מרחיבי סימפונות שקיבלתי תשובה חלקית רק פענוח גרף כזה שמקבלים ועד כמה שביררתי הוא בסדר ככה לפחות אני מקווה אני מחכה לתשובה של רופא ריאות לגביי הבדיקת תפקודי ריאות שעשיתי מקווה שזה ייצא תקין הסטורציה תקינה בדיקה דרך הסטטוסקופ ללא ממצאים בדיקות דם הגזים בדיקות דם רגילות תקינות שעושים ללא ממצאים חריגים אק"ג תקין כולל אנזים טרופונין שאלותיי אליך : 1. איזה בדיקות עוד אפשר לעשות לנשימה ולריאות מעבר למה שציינתי ? 2. האם הבדיקות שציינתי הם בדיקות רחבות לבירור הבעיה שאני מרגיש ? 3. עשיתי לפני שנתיים אקו לב במנוחה ואקו לב במאמץ שהיו תקינים והבנתי שבבדיקות לתפקוד הלב אפשר למצוא דברים שקשורים לריאות ולנשימה כמו לחץ ריאתי מסתמים ועוד מה דעתך כדאי להשלים את הבירור הזה זה נראה לך קשור לזה ? 4. כל היום יש לי קשיי נשימה תחושה שצריך לקחת כל רגע נשימה עמוקה ולהוציא בכח אוויר ככה הנשימה שלי רוב היום באמת זה לא עוזב אותי יש לך הסבר לתופעה הזאת ? 5. יש איזה תרגילי נשימה שאפשר לעשות להקל על המצב הזה ? 6. זה נשמע לך כמו משהו בעייתי מאוד המצב הזה ? 7. כרופא ריאות נתקלת בתופעה כזאת או תופעה שדומה לזה ? 8.אציין שאני ללא חום חיידקים או כל דבר כזה או אחר יכול ליהות שמפספסים משהו ? 9. הייתי רגיל לרוץ שנים ובתקופה האחרונה לא רצתי בגלל כאבים ברגל בשנה האחרונה רצתי כל שבוע קבוע שלוש ארבע פעמים וכעת חודש לא רץ יכול ליהות שהגוף היה רגיל לריצה והנשימה שחוזרים אחרי הריצה יכול ליהות בעצם שזה הסיבה ? אני גם נוטל קלונקס 0.5 שנתיים כמעט כל יום כדור או שניים ויש ימים שלא יכול ליהות שהתרופה גרמה כתופעות לוואי למה שאני מרגיש בנשימה ? כי עד כמה שהבנתי התרופה הזאת בפרט ותרופות בכלל יכולות לגרום לשינויים בנשימה מה דעתך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קשיי נשימה.
ד''ר שבתאי ורסנו05/07/2021שלום,
אם שאלות מרובות כל כך, אתה צריך לחזור לרופא המטפל שמכיר אותך ואת הבדיקות שביצעת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

