מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פענוח בדיקת תפקודי ריאות ספירומטריהיניב31/07/2021
שלום
בעקבות קושי בנשימה ותחושה שצריך לקחת כל רגע נשימה עמוקה חוסר באוויר עשיתי בדיקת ספירומטריה עם מרחיבי סימפונות פענוח הבדיקה כאן הבדיקה תקינה או לא תקינה איך הבדיקה בגדול והאם זה מסביר תתחושות שאני חש ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תפקודי ריאה
ד''ר שבתאי ורסנו01/08/2021שלום,
אין עדות ישירה לחסימה, אך TGV מוגבר, אולי כסימן לחסימה בסמפונות קטנים. רצוי להתייעץ עם הרופא לגבי ביצוע מבחן תגר מטאכולין בשאלה של אסתמה סמוייה, אף כי תלונותיייך לא קלאסיות לאסתמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח בדיקת תפקודי ריאות ספירומטריה
יניב01/08/2021שלום
כבר חודש שאני חש את זה קושי בנשימה עמוקה תחושה של חוסר אוויר לנשימה כל כמה דקות במשך שעות אני חש תחושה של חוסר אוויר בנשימה ולא מצליח לקחת את הנשימה עד הסוף וקשה לסיים אותה לפעמים אני צריך להיעזר בעזרת נשימות עמוקות כדי להכניס עוד יותר אוויר ערכתי בדיקות שכללו בדיקות דם כלליות אק"ג אקו לב דופלר במנוחה רנטגן חזה דופלר גפיים סיטי לעורקי הריאה לשלילת תסחיף ריאתי כי שברתי עצם בכף הרגל והדי דיימר היה מוגבר אז חשבו שמשמה יש תסחיף ריאתי כל הבדיקות יצאו תקינות בבדיקת תפקודי ריאות ששלחתי לך בפענוח היה רשום הפרעה רסטריקטיבית קלה ללא עדות להפרעה חסימתית רסטריקציה קלה האם הבדיקה הרצוייה היא תגר מטאכולין או כושר הדיפוזיה במצבים כאלו ? לא עשיתי את שני הבדיקות שציינתי כי הבנתי שכושר הדיפוזיה זה בדיקה שמשלימה את הבדיקה שכבר עשיתי מה דעתך ? מה זה אסתמה סמוייה ? ומה משמעות רסטריקציה קלה ? ובגדול התרשים ששלחתי לך זה בדיקה שנחשבת לתקינה יחסית לרוב הפרמטרים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח בדיקת תפקודי ריאות ספירומטריה
יניב01/08/2021שלום שוב
ותודה ענקית לך באמת על כל התשובות מראש !!! אציין שאני גם נוטל קלונקס 0.5 יותר משנתיים בגלל חרדות לא כל יום אבל זה תרופה קבועה יכול ליהות שמה שאני חש זה כתוצאה מתופעות לוואי של התרופה ? או שמה שאני חש זה כתוצאה מהממצא בפענוח הפרעה רסטריקטיבית קלה ללא עדות להפרעה חסימתית רסטריקציה קלה מה דעתך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)



.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

