נשימות עמוקות פיהוק והנשימה

מנהל הפורום

ד``ר שבתאי ורסנו
ד"ר שבתאי ורסנו
לקביעת תור אצל ד"ר שבתאי ורסנו ללא פרסום בפורום
 
  • נשימות עמוקות פיהוק והנשימה
    אורן
    11/09/2021

    שלום
    מי זה כמה חודשים שאני חש צורך לקחת נשימות עמוקות ולהוציא עד שאני מגיע למצב של פיהוק כזה ואז זה עובר וחוזר שוב תחושה של חוסר באוויר לפעמים אני מתקשה גם לקחת את הנשימה זה כל כמה דקות במשך שעות יש פעמים שזה חולף אבל ככה זה לרוב לאחרונה ערכתי בירור רפואי שכלל בדיקות אקו דופלר לב במנוחה אק"ג רנטגן חזה בדיקות דם כלליות סטורציה סיטי לעורקי הריאה שיצאו תקינות בבדיקת תפקודי ריאות ספירומטריה עם מרחיבי סימפונות בממצאים רשום הפרעה רסטריקטיבית קלה ללא עדות להפרעה חסימתית עכשיו מה אפשר לעשות לבעיה הזאת שאני חש ? זה ממש כרוני המצב שאני נמצא בו מה דעתך ? והממצא הזה בתפקודי ריאות זה ממצא שיש לו משמעות וצורך בטיפול מסויים ? הממצא הזה מסביר את מה שאני חש מה דעתך לאור כל הנתונים שציינתי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשימות עמוקות ופיהוק בעיקר במצבי לחץ נפשי

    ד''ר שבתאי ורסנו
    12/09/2021

    שלום,
    תלונות כאלו נצפות בעקר במצבי לחץ נפשי. לגבי כל הייתר תצטרך לברר אצל הרופא האישי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו