מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קושי בנשימה ליחה סותמת ורעב לאוירעופר27/10/2021
שלום רב
ביצעתי שלל בדיקות בשל קשיי נשימה ו"רעב" לאויר
בסיטי היה ציור אונות תחתונות מעט מוגבר ושינויים ברןנכקטיטיים מועטים
כמו כן בספירומטריה הפרעה חסימתית קלה בניפחי ריאה נמוכים
ובהשפעת תגר מטכולין נמצא חיובי בריכוז 10.8 מ"ג למ"ל
בדיקת דיפוזיה תקינה בוצע לשלול אמפיזמה
לקחתי 3
חודשים קורטיזון ללא הועיל לכן הסיק הרופא שאין לי אסטמה
אקו לב תקין, אין בצוואר vocal dysfunction אין
סיטי ראות היה פחות או יותר תקין וגם צילומי חזה חוזרים ונשנים.
אלרגיה נשללה לגורמים שכיחים
אנטיהסטמינים שבועיים ללא הואיל
אימנומוגלובין תקין
תגובה של חנק והפרשת ליחה מרובה בעיקר לריחות וחומרים כימיים ולאובך וטחב לכן הוסק שמדובר בבעיה פסיכוסומטית
מכיוון שאני חולק על האופציה שמדובר בגורם נפשי בלבד
ביצעתי בדיקת כיח בשל ליחה מוגברת וקשיי נשימה עם דגש על חשד להמצאות פתוגן קלבסיילה או אספרגילוס.
בעבר הייתה לי קלבסיילה אך לא טופלה כראוי אנטיביוטית ולא בוצע מעקב.
להלן התוצאות;
לגבי sputum yeast / fungi cult ולגבי sputum culture התשובה של המעבדה היא; הדגימה לא מתאימה לזריעה בהעדר סימני דלקת
לגבי sputum cult polymo. cells, התשובה של המעבדה היא; תאי מוגלה pus cells פחות מ 25 לשדה, תאי אפיתל יותר מ 10 לשדה.
מה המשמעויות? האם להבין שאין יותר קלבסיילה וגם לא "פונגי" אספרגילוס? אם כך למה מתייחסת התשובה האחרונה של תאי המוגלה והאפיתל? האם יש כיח דלקתי ואם כן מה יכול להיות הגורם?
יש כיוון נוסף לסיבת הקושי הנשימתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תאי מוגלה פחות מ25 משמעותו שהכיח שניתן לבדיקה
ד''ר שבתאי ורסנו28/10/2021שלום,
תאי מוגלה פחות מ 25 משמעותו שהכיח שניתן לבדיקה אינו מוגלתי ולכן לא מתאים לביצוע תרבית. שלח שוב כשהליחה הופכת לצבע מוגלתי צהוב כהה/ירוק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם תמיד קלבסיילה שמצויה בריאות בעייתית
עופר28/10/2021היא תמיד לבנה או שקופה. האם תמיד קלבסיילה שמצויה בריאות בעייתית? או רק מעל רף מסויים?
האם תוכל להתייחס למצב בכללי אם היה פתוגן ברמה שמפריעה לנשום האם היו רואים הצללה או ביטוי בסיטי או בשיקוף חזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא סביר כי זיהום כזה או אחר הוא הסיבה
ד''ר שבתאי ורסנו28/10/2021שלום,
לא סביר כי זהום כזה או אחר הוא הסיבה לתלונותייך. לפי הפרטים שמסרת זה לא סביר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

