מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- סובל מCOPD ומאי ספיקת לב בשנה האחרונהנעמה14/06/2022
שלום
אחי בן 57 סובל מ copd ומאי ספיקת לב מהשנה האחרונה. עבר אוטם ושני צנתורים. מאז הצנתור האחרון מרגיש כאב בחזה שלעיתים מתגבר. ללא קשר לפעילות כלשהיא. בימים האחרונים החמרה. פנה לרופא ריאות לייעוץ ללא קשר והא המליץ לקחת אנטיביוטיקה טבניק (לא יודעת בדיוק על סמך מה אך הבנתי שקשור לאבחנה של ברונכיט - אגב איך מאבחנים ברונכיט אם רשם שאין חרחורים או צפצופים - אשמח להסבר) . לאחר הביקור חש החרפה ופנה למיון שם אושפז בשאלה האם רקע לבבי /ריאות .
לפי אקג וטרופונין הסבירו שמדובר בהתלקחות copd . בהתעקשות שלנו ביצע בדיקת קורונה (הבת נדבקה) ואכן נמצא חיובי
שוחרר הבייתה ללא כל טיפול.
שאלתי האם ניתן/כדאי לקחת את האנטיביוטיקה ? כעת עם ההדבקה ?
גם בביה"ח רשמו ללא צפצופים או חרחורים ולא רשמו משהו מיוחד בצילום חזה שבוצע למעט שינויים שהיו קיימים עוד קודם בצילום קודם. אשתו הבינה כי מאחר ומדובר בוירוס קורונה אין צורך לקבל אנטיביוטיקה אך אני חוששת שמא לא יקבל טיפול....
אגב האם כאב בחזה מאפיין התלקחות copd
כיצד למעשה ניתן להבין ממה הכאב נגרם שכן הוא מגיע בגלים ומתחזק לסירוגין...
איך ניתן לקבוע מה מקור הכאב בחזה כעת ובכלל?
אשמח לכל הארה !!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
COPD ואי ספיקת לב
ד''ר שבתאי ורסנו15/06/2022שלום,
אחיך סובל מבעיות רפואיות מורכבות ששתיהן, וכל אחת לחוד, יכולות להתבטא בקשיי נשימה ו/או שיעול. עקרונית במחלות וירליות לא מטפלים באנטיביוטיקה אלא אם עולה חשד להתווספות מרכיב חיידקי (לרוב מתבטא בליחה בצבע מוגלתי). ברונכיטיס חריפה/החרפת COPD לא חייבת להתבטא בחרחורים, מספיק גם שינוי בשיעול ו/א בתחושת הנשימה (שהם סימנים שיכולים להופיע גם בהחמרת אי ספיקת לב). כאב חזה יכול לנבוע כמובן הן מהלב וגם משיעול קשה וחזק, אך אינו אופייני להחרפת COPD. מציע שתחזרו לביקורת הרופא המטפל/רופא ריאות בתדירות יותר גבוהה בתקופה זו, עד ליציאתו מהחרפה הנוכחית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

