האם החמצן מספיק ללילה שלם

מנהל הפורום

ד``ר שבתאי ורסנו
ד"ר שבתאי ורסנו
לקביעת תור אצל ד"ר שבתאי ורסנו ללא פרסום בפורום
 
  • האם החמצן מספיק ללילה שלם
    תמרה
    20/12/2022

    שלום וברכה ד״ר,
    אשמח ממש למענה על שאלה שמטרידה אותי.
    אנחנו 4 נפשות בדירת חדר אחת, זוג הורים ו2 פעוטות תאומים בגיל 3.
    בלילה בתקופה הזו, הילדים יושנים בחדר עם חלון סגור ודלת סגורה.
    וגם אנחנו יושנים בסלון עם חלון סגור. ככה שבמהלך כל הלילה כל הבית סגור.
    במהלך היום מקפידים לאוורר מעט.
    שני הילדים יושנים באותו החדר 12 שעות בלילה, מ7 עד 7, האם יש סכנה למחסור בחמצן?
    חשבתי על להשאיר להם פתח קטן בחלון אך מפחדת שיהיה להם קר מידי בלילה.
    האם הפתחים הטבעים שיש בכל בית מספיקים לחמצן בדירה קטנה כזו, ללילות של 12 שעות,
    יש פתח קטן מתחת לדלת של הבית, חריצים מזרעיים בחלון הגדול של המרפסת(למרות שסגור בוילון)
    אשמח לשמוע דעתך בתור ד״ר ריאות, האם אנו סובלים ממחסור בחמצן.. מרגישה עייפות לאורך היום ובלילה כשנשכבת במיטה קושי לנשום..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם החמצן מספיק ללילה שלם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חמצן ללילה שלם

    ד''ר שבתאי ורסנו
    21/12/2022

    שלום,
    עקרונית בדירה/חדר שלא עברו איטום לא סביר שיש מחסור בחמצן אך בשל ריבוי הנפשות בחדר אחד נראה לי כי רצוי להשאיר פתחי אוורור קטנים, אולי דרך חדר השירותים/מטבח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו