קידוח גג אסבסט צמנט

מנהל הפורום

ד``ר שבתאי ורסנו
ד"ר שבתאי ורסנו
לקביעת תור אצל ד"ר שבתאי ורסנו ללא פרסום בפורום
 
  • קידוח גג אסבסט צמנט
    עדי בן
    17/08/2023

    שלום ד״ר שבתאי,
    ראשית אודה על הפורום הזה.
    אנחנו גרים בשכירות בארה״ב. לאחרונה גיליתי כי התקרות שלנו המכונות popcorn ceilings מכילות כמות מסויימת של אסבסט (שכנה שלי עשתה בדיקה ורמת האסבסט היא בערך 3-4 אחוזים).
    לפני חצי קנה לערך, הגיע אלינו שיפוצניק לתקן חחק שהיה מחובר לתקרה ועמד ליפול. החלק מחובר חקירות אך גם לתקרה.. בזמנו לא היתי מודעת לעניין האסבסט והסכנה בקידוח. הוא כנררה קדח 5 חורים בחורים שכבר היו קיימים, רק חיזק אותם.
    אציין שיש לי שתי בנות בבית (בת שנה ובת ארבע) שהיו איתי בבית כשאקדח, אבל לא קרוב לאזור הקידוח, התרחקנו מהאזור. לא זכור לי שהיו חתיכות שירדו מה יקרה (אם בכלל). שאלתי היא, האם העניין מסוכן? אני ממש ממש חוששת וחרדה במשך כל היום שכן מדובר בתינוקת וילדה. מיותר לציין שלאחר שגיליתי על עניין האסבסט אנו מחפשים בית אחר למדורים. תודה רבה רבה מראש😃

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קידוח גג אסבסט צמנט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    עדי בן
    17/08/2023

    רק אציין שהחורים היו חורים קטנים, שכבר היו קיימים בעבר. הוא פשוט הכניס אליהם את המסמר.

    שוב, תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו