סטרואידים לאסטמה ובעיות זיקפה

מנהל הפורום

ד``ר שבתאי ורסנו
ד"ר שבתאי ורסנו
לקביעת תור אצל ד"ר שבתאי ורסנו ללא פרסום בפורום
 
  • סטרואידים לאסטמה ובעיות זיקפה
    א
    08/09/2023

    היי
    בן 19
    יש לי אסטמה ובילדות היה לי מלא התקפים וטופלתי בהתאם
    עכשיו עברו הרבה שנים ואני לא לקחתי את הטיפול התרופתי לאסטמה כי לא הרגשתי בצורך
    לפני כשנה בערך התחילו לי שוב קצת התקפי אסטמה וקוצר נשמעה
    ולכן ממש אמרו לי להקפיד על סטרואידים לאסטמה
    משמע פעמיים בוקר פעמיים ערב טיפול מניעתי והתחלתי אותו באמת והכל טוב ויפה
    אבל במהלך הנה הזאת נהיו לי בעיות זיקפה
    ורציתי לשאול
    האם סטרואידים לאסטמה יכולים בכל מידה שהיא לגרום לזיקפה חלשה
    קראתי שזה יכול לגרום לסכרת ובעיות בכל מיני איברים פנימיים בגוף
    רציתי לדעת אם בדרך כל שהיא עקיפה זה יכול לגרום לאים אונות והאם המצב בילתי הפיך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרואידים באסתמה

    ד''ר שבתאי ורסנו
    12/09/2023

    שלום,
    אני מניח שהומלץ לך משאף המכיל סטרואידים כטיפול לאורך זמן. הפרעות זקפה לא נגרמות בשל כך. במידה ויש לך ברקע סכרת ממושכת כן יכול להיות קשר, לסכרת עצמה שנגרמת מכל סיבה שהיא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו