גוש בגרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גוש בגרון
    בר
    28/06/2011

    מזה כבר הרבה זמן, מעל חודש, אני סובלת מגוש עמוק בגרון. . אני מנסה להוציא אותו אך לא מצליחה. כשכן יוצא קצת אז אני שמה לב שזה שקוף וצמיגי. זה גורם לי לבחילות במשך כל היום. בנוסף אני סובלת מאולקוס ונוטלת נקסיום 40 מ"ג. ניגשתי לאא"ג שנתן לי כדורים mucoless tablets חומר הפעיל בהן הוא ברומקסין 8 מ"ג וטיפות אף פליקסונז. על הכדורים רשומה אזהרה לחולי אולקוס ועל התרסיס רשום שהוא מיועד אך ורק לאף ואין לבלוע אותו.. אך הרופא אמר שארסס אותו גם לפה. אני קצת מפוחדת משני התכשירים... האם זה בטוח לחלוטין לחולי אולקוס ולא יחמיר לי את הכאבים? והאם מומלץ להשפריץ את התרסיס גם בפה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גוש בגרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוש בגרון - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    30/06/2011

    לא מכיר אפשרות של השפרצת התרסיס לפה למרות שחלק מהריסוס לחלל האף במילא יירד למטה. אין לי מושג אם מותר לך לקחת את הכדור אם יש לך אולקוס, את זה תשאלי את הרופא המטפל בך באולקוס. על פניו נשמע כטיפול להפחתת ליחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו