מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כריתת שקדיםדנה29/06/2011
שלום.
עשיתי ניתוח שקדים לפני כשלושה שבועות והייתי מאושפזת כשבועיים בשל כאבים,חולשה והתיבשות.
עדיין יש כאבים מעטים בצד אחד,רציתי לדעת מתי אוכל לעשן ומתי אפשר לשתות שתייה חריפה?האם ישנה הגבלה כלשהי?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כריתת שקדים - תגובה
ד''ר רועי הוד30/06/2011עדיף לא לעשן ולא לשתות שתיה חריפה כלל אך בוא נגיד שמספר שבועות (חודש) לאחר הניתוח לא הייתי מעשן, החום והעשן יכולים לגרום לפתיחת כלי דם ואז לדימום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל תודה על התגובה..
דנה08/07/2011יש לי עוד כמה שאלות..המצב לא מובן בכלל..:/
האם אחרי חודש עדיין זה יכול להיפתח..?
והאם זה הגיוני שזה עדיין כואב?
האם אחרי חודש כן אשתה שתייה חריפה או אעשן יכול להיגרם נזק כלשהו?
ומתי אפשר לאכול ולשתות חם ולהיות בשמש רגיל?
ואם הוריי מתכננים לי נסיעה לאילת,האם השעות הרבות ברכב או טיסה לחילופין לא מסוכן?
תודה רבה על העזרה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל תודה על התגובה.. - תגובה
ד''ר רועי הוד08/07/2011- בדרך כלל לאחר חודש המקום כבר מגליד.
- כאב יכול להיות גם חודש לאחר הניתוח למרות שברמה פחותה יותר.
- עישון או שתיה לאחר כחודש- סביר להניח שלא יגרמו לדבר אך עדיין קיים סיכון יותר מלמי שלא מעשן.
- חודש מהניתוח אפשר כבר לאכול חם ולבלות בשמש.
-* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשהו אחרון
דנה12/07/2011והאם ההרגשה שזה עומד להתפוצץ ולהיפתח בכל רגע היא אמיתית או שסתם אחת מהתחושות המוזרות?
ולמרות הכאבים והתחשושות המוזרות ניתן להיות בשמש,ים,בריכה,ג'קוזי והכל כרגיל בלי פחד?
ומה בדבר נסיעה לאילת?האם קיים סיכון כלשהו?
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נחירים סתומים מעל לחודשיים וקושי בשינה
אוזניים סתומות אטומות מלאות מלווה בצפצוף
אף סתום לאחר שני ניתוחי סינוסים
חור לאחר ניתוח שקדים משמאל לענבל
רקמה רירית מיקום -בירור
אטמים מותאמים אישית - התייעצות
טרגימנל נוירולוגיה וmri- בירור
נזלת וגודש ברירית האף
תוצאות ct סינוס- בירור
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

