כוויה בגרון כתוצאה מרפלקס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כוויה בגרון כתוצאה מרפלקס
    שלומציון
    15/07/2011

    שלום,

    בן 32, סה"כ בריאות תקינה. שוקל 85,גובה 1.80.סובל מכאבי גרון מזה כשבועיים, בעיקר בבליעה. תופעה המזכירה דלקת גרון. בבדיקה אצל רופא א.א.ג התגלתה חומציות רבה וכוויה בגרון והומלץ לי ליטול אומפרדקס 20 מ"ג פעם ביום למשך 30 ימים וכן תרחיף לאף עקב גודש באף.
    אחרי מספר ימי טיפול, אני סובל מכאבים עזים בגרון, בעיקר בצד שמאל, שהורסים לי את איכות החיים לגמרי. האם ישנו טיפול כזה או אחר שעשויים להקל ולו במעט את הסבל הזה? כמו כן, האם ישנה חשיבות מתי ליטול את הכדור? בהנחה והטיפול לא יעזור, מה צפוי לי בהמשך?
    תודה רבה מראש על המענה.
    שלומציון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כוויה בגרון כתוצאה מרפלקס - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    16/07/2011

    יש צורך בבדיקה, לא בטוח שהבעיה היא רק חומציות מהקיבה. בכל מקרה, כדור אומפרדקס לוקחים בבוקר, חצי שעה לפני הארוחה הראשונה. פרט לכך הייתי לוקח כדורים נוגדי כאב במציצה- קלגרון,סטרפסילס. גש להבדק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו