תופעות לוואי מינון יתר?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תופעות לוואי מינון יתר?
    ליאור
    28/07/2011

    שלום.
    לפני כשבוע סבלתי מדלקת חריפה באוזן ימין.
    רופא אאג נתן לי טיפות dex otic שלש פעמים ביום למשך עשרה ימים ובנוסף ציפרופלוקסצין 500 לבליעה פעמיים ביום למשך 5 ימים.

    לאחר כשלשה ימים החלה גם דלקת עייניים ורופא העייניים נתן לי דקסאמיצין שלוש פעמים ביום למשך 21 יום.

    אני מרגיש חולשה ועייפות רבה ובנוסך חוסר תיאבון. האם יתכן מינון יתר או תופעות המחייבות הפסקה מיידית?

    ביקור אצל אאג נוסף (לפני רופא העיניים) המליץ להחליף את הטיפות לסילוקסן במקום הדקס אוטיק. האם אפשרי וכדאי או לא מסתדר עם טיפות העייניים דקסמיצין.

    בנוסף הוחדר לי פתיל לאוזן ספוג בדקס אוטיק בתחילת הדלקת. הוצא לאחר48 שעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תופעות לוואי מינון יתר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לוואי מינון יתר? - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    28/07/2011

    הטיפול שניתן לך הוא הטיפול המקובל בדלקת אוזן חיצונית. אנטיביוטיקה יכולה לגרום לחולשה כללית וכו', אם אין תופעות לוואי אחרות כגון פריחה או קושי נשימתי, כנראה שזאת לא אלרגיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו