שעווה באוזניים- כמה שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שעווה באוזניים- כמה שאלות
    אורן
    30/07/2011

    אז ככה,
    הייתי בחול לפני שבועיים ולא ממש שמרתי על האוזניים (בריכה, ים , השפרצות) וכשחזרתי לארץ התחילה ירידה בשמיעה, הלכתי לרופא אאג והוא נתן לי את התרסיס Clean Eare לשים שבוע, לאחר שבוע שלא הרגשתי שיפור חזרתי אליו והוא ניסה לשאוב לי את השעווה אבל לא נתתי לו כי אני שונא את השאיבה הזאת, הוא נתן לי לשים טיפות מי חמצן שבוע בתקווה שזה ימיס את השעווה... והוא אמר לחזור אליו עוד שבוע.
    עכשיו השאלות שלי:
    כשאני שם את מי החמצן באוזן אני מרגיש בועות כאלה, זה נורמלי?
    טיפות מי החמצן מספיקות כדי להוציא את השעווה או שצריך גם את השאיבה?
    אני ממש לא אוהב את השאיבה הזאת מהאוזן שהרופא עושה, זה ממש מציק לי וכואב , יש דרך אחרת להוציא את השעווה?
    יכול להיגרם לי נזק בטווח הארוך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שעווה באוזניים- כמה שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שעווה באוזניים- כמה שאלות - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    01/08/2011

    - הרגשת בועות לאחר מי חמצן- נורמלי.
    - קשה לדעת אם תצטרך שאיבה או לא.
    - להוציא שעווה זה או בשאיבה או בשטיפה, אף אחד לא סימפטי מהשני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו