אבנים בשקדים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אבנים בשקדים
    חיה
    08/08/2011

    שלום רב

    יש לי חברה בת 24 שסובלת מנפיחות באיזור השקדים מזה כבר שנה.
    להערכת הרופאה- יש אבנים בגרון. לאחר אולטראסאנוד לא גילו אבנים ולא קיבלה שום טיפול.
    עכשיו כשאוכלת התחושה של הנפיחות וקושי בבליעה גדלה ולכן הלכה שוב לרופאה וקיבלה טיפול אנטיביוטי.
    אם היא נתנה לה אנטיביוטיקה כניראה שמדובר במצב דלקתי...אבל איך יודעים בטוח מבדיקה פיזית ?
    והאם חשוב לבדוק את בלוטת התירואיד?...כי היא לא המליצהעל בדיקות דם לכך..
    איך אפשר לדעת שיש אבנים, אם בבדיקת באולטראסאונד לא נמצאו?..

    תודה מראש
    לינור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבנים בשקדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבנים בשקדים - תגובה

    ד''ר דן גוטמן
    10/08/2011

    לא ברור לי מה הכוונה ל"אבנים בגרון". לפעמים ישנן מצבים של אבנים בדרכי הרוק ובבלוטות רוק. אין דבר כזה אבנים בגרון.
    יש לבדוק אותה ולראות מהיכן נובעת התחושה של קושי בבליעה. קיימות סיבות שונות לכך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם אפשר תשובה קצת יותר ברורה

    חיה
    22/08/2011

    תודה על התשובה , אבל היא חלקית...יש המשך לשאלה
    אכן כן מדובר באבנים בבלוטת הרוק.
    אני חוזרת- בבדיקה הראשונה לא נתגלו שום אבנים וגם בבדיקה השנייה מכון האולטראסאונד לא גילה אבנים ולכן שלחה את הצילום לרופא מומחה.

    השאלה שלי- אם לא ימצאו אבנים - האם יכול להיות שמדובר בבלוטת התיארואיד?
    ואם לא אז אילו עוד אופציות לדעתך יכולות להיות?

    הבההרה- כמובן שהיא עושה את כל הבדיקות שקיבלה...באם לא ימצאו תשובות
    תודה מראש מחכה לתשובה אולי קצת יותר זריזה
    לינור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם אפשר תשובה קצת יותר ברורה - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    22/08/2011

    את כותבת שאכן מדובר באבנים בבלוטת רוק ומצד שני כותבת כי הסונאר לא הדגים אבנים, מה הכוונה? טיפול אנטיביוטי נותנים במצב בו יש דלקת של בלוטות הרוק מסיבה כלשהי (יכולה להיות אבן). אם קיימת אבן צריכים לרסק אותה או למשוך אותה החוצה. לא נראה שיש קשר לבלוטת המגן (תירואיד), בשביל זה יש צורך בבדיקה גופנית ובמידת הצורך סונאר של הצוואר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו