השפע של חתיכת או צריבת קונכיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • השפע של חתיכת או צריבת קונכיות
    עדי
    09/08/2011

    ד"ר שלום.

    אני עומדת בפניי החלטה באשר לניתוח אף קוסמטי ורפואי.
    המחיצה שלי היא עקומה, והבנתי שהקונכיות שלי גדולות, ואכן אני סובלת מבעיית נזלת כרונית (כל יום, כל השנה) אם מדובר בנזלת אלרגית או בעייה של הפרשה מוגדלת...
    2 רופאי א.א.ג שעוסקים גם בפלסטיקה של האף אמרו שהם יצרבו לי את הקונכיות כחלק מן הניתוח. הם אינם חותכים או כורתים אותם.
    רופא פלסטיקאי שעושה גם ניתוח רפואי אמר שהוא כורת את הקצוות וצורב אותם.
    הבנתי שהקונכיות גדלות אחרי כמה שנים.
    רציתי לדעת מה ההבדל בין 2 השיטות, מבחינת ההשפעות שלהן על הגוף, בעיקר על אף מנוזל. אני פשוט תוהה למה רופא הא.א.ג הציעו לי רק צריבה, והפלסטיקאי עושה גם צריבה וגם חתיכה.
    אני רוצה לדעת אם אחת השיטות לא פוגעת, או שיש בה יותר סיכונים.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השפע של חתיכת או צריבת קונכיות - תגובה

    ד''ר דן גוטמן
    10/08/2011

    הן בחיתוך והם בצריבה ההשפעה אותה השפעה. לעיתים בצריבה יש לחזור על הפעולה לאחר תקופת מה. בחיתוך יש יותר סיכון לדימום אבל היא יעילה במקצת יותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו