סחרחורות כבר שנתיים בדיקת ENG שנייה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סחרחורות כבר שנתיים בדיקת ENG שנייה
    זוהר
    15/08/2011

    שלום רב אני בת 24, לפני כשלוש שנים התחלתי להרגיש סחרחורות וחוסר שיווי משקל , שבמשך שנה ריתק אותי לביתי כמעט כל יום, ולא אפשר לי לעבוד, ביצעתי בדיקת ENG שבסיכומה רשום : פתולוגיה במבחן מעקב , קיים ניטגמוס לשמאל בשינוי תנוחה ובהיפר ונטילציה , בדיקה קלורית 30DEGC - ימין :30 שמאל:29 44DGC -ימין : 12 שמאל:9 ,הרופא א.א.ג אמר שזה מחלת מנייר. לאחר מכן היתה הפוגה קצרה, והסחרחורות חזרו בצורה קשה יותר , ביצעתי ENG נוספת לפני חודש התוצאות היו : בדיקת סקדות ומבחן מעקב -ABNORMAL. בדיקה אופטוקינטית היתה LT-20D=S/SPV 13 RT-20D=SPV 12
    LT-40D=S/SPV 20 LT-40S=SPV16
    בדיקה קלורית : 30DEGC - ימין :8 שמאל:8
    44DGC -שמאל : 6 ימין : 6
    אשמח לקבל פיענוח קל ,ולגעת האם זה באמת מנייר... כיוון שחיפשתי ערכי נורמה של המצבים הנ"ל ולא מצאתי.
    בתודה מראש , זוהר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורות כבר שנתיים בדיקת ENG שנייה - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    15/08/2011

    האם ביצעת בדיקת שמיעה. יכול להיות ומדבור במחלת מנייר אך האבחון שלה קשה הרבה פעמים. גשי לבדיקת רופא א.א.ג מומחה שיתרשם ממך ומהבדיקות שביצעת עד כה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו