אי נוחות בגרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אי נוחות בגרון
    אייל ב
    20/08/2011

    שלום רב,
    אני בן 28, בחור בריא, לא מעשן,
    מזה כ -8 חודשים אני מרגיש תחושת אי נוחות בגרון המלווה בהרגשת דביקות ויובש בגרון בחלק השמאלי. אין לי בעיה בדרכי הנשימה, יש לי תיאבון כרגיל, אין לי בעיות של טעם וכו'.
    יש לציין כי אני מטופל אצל רופא אף אוזן גרון, לפי איבחון שלו בטלסקופ, הוא אומר שזה כנראה פוליפים./אדנואידים. במקביל עשיתי צילום C.T צוואר רקמות רכות ולפי צילום זה לא התגלה משהו מיוחד, בפעם האחרונה הוא אמר שהוא ירשום אותי לביופסיה כדי לשלול גידול ואם זה פוליפים אז חיים עם זה..דבר נוסף, בתחילת הטיפול קיבלתי כדורי אריוס נגד אלרגיה וזה לא עזר, עשיתי במהלך התקופה משטח גרון ויצא חיובי פעם אחת ולקחתי אנטיביוטיקה שהוציאה את החיידק...
    האם יכול להיות שאני צריך לקבוע פגישה עם רופא מומחה נוסף,
    האמת שכבר נמאס לי מהתחושה הזו (של להרגיש את הגרון), אני רוצה לחזור לתקופה שבה לא הרגשתי שמשהו מציק לי, אף על פי שאני אסייג ואומר שאני ממשיך לתפקד וללכת לעבודה..
    אשמח לעזרתכם,
    אייל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אי נוחות בגרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי נוחות בגרון - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    21/08/2011

    קשה לענות ללא בדיקה.אם מדובר ברקמת אדנואידים אז ביופסיה באמת באה בחשבון בגילך.קשה לי להאמין שזו הסיבה לתלונותיך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו