קושי בבליעת מזון מוצק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קושי בבליעת מזון מוצק
    אורטל
    25/08/2011

    בשבוע וחצי האחרון קשה לי נורא לבלוע אוכל מוצק.
    לפני כשבוע גילו אצלי חיידק סטרפטוקוקוס בגרון ומאז אני מטופלת במוקסיפן נוזלי 2 כפיות 3 פעמים ביום(בגלל הקושי לבלוע).
    אני מרגישה הקלה בהרגשה הכללית אך עדיין סובלת מעצם העניין שאני לא יכולה לבלוע אוכל שהוא לא רך במיוחד או נוזלי (כמו:מרק,גבינה,שייק פירות וכדו').
    מלבד זאת,אני מרגישה קצת ליחה ורוק מוגבר בפה.
    הייתי אצל רופאת משפחה וגם אצל אא"ג ושניהם לא הרגישו או ראו שום דבר חריג בבדיקה שבוצעה(מישוש הגרון והסתכלות שטחית פנימה-בלי אמצעי עזר כמו מצלמה).אני מרגישה שלא בוצעה בדיקה מספיק טובה וחוששת שזה לא יעבור.
    יכול להיות שזאת הצטברות של ליחה בגרון שגורמת לתחושה של משהו תקוע בגרון ובגלל זה מונע ממני לאכול כמו שצריך?
    חשוב לציין-אני חולת אסתמה קלה מגיל קטן ואני מטופלת בטיפול מונע .האם מומלץ/כדאי לנסות ולקחת מוקוליט 250 ולראות אם זה בכלל מקל עליי בתחושה?ואם כן-באיזה מינון?
    אשמח לקבל תשובה בהקדם,תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קושי בבליעת מזון מוצק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי בבליעת מזון מוצק - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    26/08/2011

    כל מה שקשור לאסטמה ולטיפול במוקלויט- פני לרופא מטפל או למומחה לאסטמה. בנוגע לליחה ולכאבי הבליעה, יש צורך בבדיקה של חלל הפה, הגרון והצוואר כדי לראות אם קיימת בעיה והיכן היא ממוקמת, רק כך יהיה אפשר להציע טיפול מתאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו