סינוסיטיס?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סינוסיטיס?
    מיכל
    27/08/2011

    שלום ד"ר

    בת 28. עקב הרגשה של רדימות בראש, באזור האף והמצח.פניתי לא.א.ג שבדק אותי ומצא מוגלתיות באף, ואמר שיש סינוסיטיס ועליי לקחת אנטיביוטיקה וספריי ובנוסף הפנה אותי גם לבדיקת נוירולוג. את הטיפול עוד לא לקחתי רציתי להיות בטוחה והופניתי ע"י רופאת המשפחה לעשות צילום מערות אף/סינוסים. הממצאים שהועלו בבדיקה: התעבות הרירית בקרקעית הסינוס המקסילרי הימני. ציסטה בקרקעית הסינוס המקסילרי השמאלי. סינוסים פרונטלים ללא ממצא פתולוגי.שאלתיאת הרופאה לאחר הבדיקה מה זה אומר והיא אמרה שזה כלום ולא צריך לטפל. השאלה שלי מה לעשות? המומחה א.א.ג אמר סינוסיטיס לאחר בדיקה אזורית באף (לא על סמך צילום) והרופאה שהסתכלה על הצילום אמרה שאין צורך לטפל. ההרגשה של עמימות באזור המצח וסביב האף נמשך. ואין לי תשובות.האם כדאי להתחיל טיפול? האם לפנות לא.א.ג נוסף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סינוסיטיס?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סינוסיטיס? - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    29/08/2011

    אם יש חשד לסינוסיטיס בבדיקה ובצילום אז טיפול אנטיביוטי מגיע לך. הייתי מעדיף לבדוק אותך שוב ולהסתכל על ההדמיה כדי להחליט שזה אכן המצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו