הפסקת טיפול אנטיביוטי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפסקת טיפול אנטיביוטי
    גיא
    31/08/2011

    שלום רב,

    במהלך ה4 חודשים האחרונים היו לי 3 דלקות גרון, פעמיים טופלתי ברפאפן ופעם אחת באוגמנטין 875. ביום שבת האחרון הופיע כאב גרון חדש 4 במספר, הרופאה הביאה לי אוגמנטין 875, ועשיתי משטח גרון. אתמול הייתי אצל רופא אא"ג שאמר לי שהפה שלי מלא במוגלה הוא שינה לי לאנטיביוטיקה בשם דאלאצין 150 מ"ג, ואמר לי שבמקרה שלי, אין טיפול מונע וצריך לעשות ניתוח להסרת השקדים. היום התקבלה התוצאה של המשטח גרון ונכתב בה "פלורה רגילה".האם עלי להפסיק את הטיפול האניטיביוטי? מה בנוגע לטיפול מניעתי/ ניתוח? יצויין שכעת אני עדיין עם כאבים בגרון, צוואר גב. עם חולשה וחום שהפסיק רק הבוקר תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפסקת טיפול אנטיביוטי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת טיפול אנטיביוטי - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    02/09/2011

    הייתי ממשיך טיפול ל-10 ימים סה"כ. לגבי ההמשך, 4 דלקות בשנה אחת הם עדיין לא סיבה להוצאת שקדים, רק אם זה חוזר על עצמו 7 בשנה, 5 בשנתיים או 3 ב-3 שנים יש סיבה לתת טיפול מונע או לכרות שקדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו