ניתוח הידבקויות באף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח הידבקויות באף
    דניאל
    25/09/2011

    שלום אני דניאל חייל בן 20 לפני שנתיים ושלושה חודשים עברתי ניתוח אנגיופיברומה להורדת גידול ממערות האף , כתוצאה מהניתוח נוצר לי הידבקויות שאומנם לא הפריעו יותר מידי אבל בהמלצת הרופא המנתח הוחלט שלנתח אותי ולהוריד לי את ההידבקויות באף ,
    ביום חמישי האחרון עברתי את הניתוח בהרדמה כללית הורדו לי ההידבקויות תפרו לי שם והכניסו לי שני טמפונים לאף למשך שלוש שבועות (!!!)
    רציתי לדעת מספר שאלות שאשמח שתעזרו לי -
    האם לאחר שלוש שבועות הטמפונים לא ידבקו כבר לאף ויהיה ממש קשה להוציא אותם ? ואם כן איך בדיוק מתכוונים להוציא אותם ?
    האם לא מסוכן שהטמפונים ילכו לכיוון עיינים / ראש כי עדיין זאת תקופה ארוכה אשר הטמפונים באף ?
    שאלה קצת פחות קשורה , הרופאים המליצו לנוח שלוש שבועות האם ניתן לעשן בתקופה זו שהטמפונים באף ? (נרגילה)

    אלף תודות אשמח שתעזרו לי שיהיה שבוע ושנה מעולה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח הידבקויות באף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח הידבקויות באף - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    25/09/2011

    למה אתה לא פונה לרופא המנתח? טמפון לא מומלץ להשאיר לתקופה כל כך ארוכה בדר"כ, זה יכול לגרום לזיהומים מקומיים ואף יותר מזה, אם זה אכן המצב, יש צורך בטיפול אנטיביוטי ארוך טווח.לא מומלץ לעשן בתקופה הזו בפרט ובכלל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו