דלקת באוזן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת באוזן
    שרון
    29/10/2011

    שלום רב,

    אני בת 36 בהריון ראשון ,שבוע 24. לאחר יממה של כאב באוזן פניתי לרופאת המשפחה. זו נתנה לי מוקסיפן ומי חמצן. לאחר 48 שעות של שימוש במוקסיפן כאב האוזניים החריף והאוזן נסתמה ( לא יכולתי לשמוע בה). פניתי שוב לרופאה וזו אמרה שהדלקת החריפה והחליפה את הטיפול התרופתי לאוגמנטין וטיפות דקס אוטיק. אני לאחר 48 שעות של טיפול זה הכאבים באוזן פחתו אך האוזן עדיין סתומה והחלו כאבי גרון. אני מתוסכלת ולא מבינה איך הופיעו כאבי הגרון אם אני מטופלת באנטיביוטיקה?

    שאלותיי:
    1. תוך כמה זמן מרגע הטיפול השמיעה באוזן אמורה לחזור?
    2. מה כדאי לעשות? לתת לטיפול עוד זמן או לפנות לא.א. ג?
    3. איך זה שהחלו לי כאבי גרון? מה המשמעות של זה?

    תודה חמה על ההתייחסות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת באוזן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת באוזן - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    30/10/2011

    קשה לי לענות על כל כך הרבה שאלות ללא בדיקה. יכול להיות ויש לך מחלה ויראלית שמתבטאת בכאבי אוזניים, גרון, הרגשה כללית רעה וכו'. השמיעה לאחר דלקת אוזניים יכול להשתפר תוך ימים עד שבועות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו