דלקת גרון שחוזרת שוב ושוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת גרון שחוזרת שוב ושוב
    אפרת
    18/11/2011

    שמי אפרת, בריאה בדר"כ.
    בתחילת ספטמבר התחילו לי כאבי גרון, התברר לי שמדובר בדלקת גרון. קבלתי טיפול אנטיביוטי שסיימתי אותו.
    כעבור שבועיים, חזרו שוב הכאבים ושוב במשטח נמצאה דלקת, טופלתי ברפאפן.
    אחרי שלושה שבועות נוספים חזרה שוב הדלקת- הפעם התסמינים היו פחות בולטים והבלוטות לא היו נפוחות כבעבר, אך שוב, המשטח חיובי -טופלתי באוגמנטין, במינון של 875 מ"ג, פעמים ביום. סיימתי כמובן את כל הכדורים.
    היום, שבועים אחרי - אני מרגישה שוב שחוזרת לי דלקת גרון.

    האם ניתן לטפל בדלקת באופן ממוקד יותר ולמנוע חזרתה שוב ושוב?

    תודה רבה,
    אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת גרון שחוזרת שוב ושוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת גרון שחוזרת שוב ושוב - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    20/11/2011

    אוגמנטין אמור לרוב להספיק. לעיתים יש צורך בטיפול ממושך יותר בדלצין. השאלה היא לא הטיפול הנקודתי אלא האם את נדבקת שוב ושוב. יש לעשות משטחי גרון לכל דיירי הבית, ילדים, בני זוג וכד'. יתכן שמישהו נשא. אינו חולה אולם מדביק אותך שוב ושוב. אם מוצאים את הנשא יש לטפל בו במקביל אליך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו