דלקת + נוזלים באוזן התיכונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת + נוזלים באוזן התיכונה
    הילה
    25/11/2011

    היי אני בת 24, יש לי דלקת באוזן, המטופלת באנטיביוטיקה (מוקסיוויט פורטה) +נוזלים באוזן התיכונה. הטיפול שקיבלתי (מרופא אף אוזן גרון) הוא ל-7 ימים וכרגע אני ביום הטיפול השלישי, מרגישה שיפור בדלקת אך לא שיפור בשמיעה כלל. האוזן נשארה אטומה.
    שאלתי היא, כמה זמן לוקח לאוזן להיפתח? זה ממש מטריד ומתגבר במיוחד בלילות. האם עלי לדאוג לגבי ניתוח כפתורים? שמעתי על מכשיר בשם אירפופר המאפשר לנוזלים להיספג ברקמות. האם כדאי לנסות או שזה לבעיה כרונית בלבד? יש לי ביקורת כבעוד 10 ימים ואני נורא מודאגת. חשוב לציין כי זו פעם ראשונה שאני סובלת מנוזלים באוזן.
    אשמח לתשובה, סופ"ש נעים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת + נוזלים באוזן התיכונה - תגובה

    ד''ר דן גוטמן
    28/11/2011

    לאחר ריפוי הדלקת באוזן התיכונה - המוגלה הופכת לנוזל צלול שיכול להשאר אפילו מספר שבועות. יש טיפולים שיכולים להקל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו