בעיה במיתרים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה במיתרים
    נ
    30/11/2011

    שלום :)
    אני בן 22, סטודנט למשחק/תאטרון. לא מעשן. שר ולוקח שיעורי פיתוח קול מגיל צעיר.

    בשנה האחרונה חשתי בהדרדרות ביכולת הקולית ונטיתי לאבד את הקול בקלות - דבר שלא קרה לי מעולם.

    לאחר בדיקת סיב אופטי רופא האא''ג רשם:
    "לאפיגלוטיס תקין. מיתרים מעט הפרטרופים עם עודף רירית בחלק אמצעי של מיתר שמאל. אין לראות יבלות או ציסטות. אזור אחורי תקין".
    יש להימנע משימוש יתר של המיתרים ומעקב מורה פיתוח קול/קלינאית תקשורת - לחזור לביקורת עוד 3 חודשים"

    מה הכוונה בעודף רירית? זה משהו שעובר? במסגרת הלימודים שלי אני חייב לשיר - אז מה כדאי לי לשנות בשגרה היומיומית שלי? אני מאוד מאוד מודאג...אשמח לתשובה ממך - תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה במיתרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה במיתרים - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    10/12/2011

    קשה מאד לענות בלי לבדוק. אולי הוא מתכוון לבצקת או נפיחות שמבחינתי מאד דומה מבחינת הגורם ליבלת. אני מניחה שההמלצה לשעורי דיבור ופיתוח קול וכן להימנעות ממאמצים קוליים גם בחיי היומיום, תקפה גם כאן. אם תרצה חוות דעת מעמיקה יותר תצטרך להגיע לבדיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו