נזק בעקבות עבודה במוקד טלפוני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נזק בעקבות עבודה במוקד טלפוני
    צחי
    08/12/2011

    שלום רב!

    אני עובד כיום, זה החודש השני ברציפות במוקד טלפוני.
    העבודה היא די אינטנסיבית ובמשמרות של 6-8 שעות בהן אני נאלץ לדבר ארוכות בטלפון עם לקוחות. בשל הרעש במוקד אני נאלץ להצמיד את האפרכסת לאוזן ולדבר בקול רם. יש במהלך המשמרת הפסקה של 20 דק'. (אני משתדל להחליף אוזניים מדי פעם)

    שמתי לב לתופעות הבאות:
    1. לאחר משמרת ואף במהלכה אני מרגיש תחושה לא נעימה באוזן כאילו התעייפה, ורעשים מאוד מציקים לי.
    2. תחושה של צרידות מסויימת בקול בשל הדיבור הרצוף ללא מנוחה.

    אני אדם שמאוד מודע לנזקים העלולים להגרם לאוזניים ואף מאוד נזהר בכך (אני גם אודיופיל לצורך העניין). ובבדיקת שמיעה שביצעתי אשתקד, התוצאות היו מאוד טובות, ברמה שאפילו הרופא התלהב.

    שאלתי היא האם התופעות הללו מראות על נזק שנגרם לי או מהוות תמרור אזהרה לנזק שעלול להגרם? האם זו תופעה חולפת?
    מה מומלץ לעשות כדי להמשיך לעבוד בעבודה הזאת ולהמנע מכל נזק שהוא לשמיעה או למיתרי הקול?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזק בעקבות עבודה במוקד טלפוני - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    10/12/2011

    עבודה במקום רועש במשך זמן עלולה לגרום לפגיעה בשמיעה, לכן במקומות עבודה כאלו משתמשים לרב במגינים כגול אוזניות ומבצעים בדיקות שמיעה תקופתיות. על פניו, לא נשמע לי שיש לך בעיה בשמיעה לאחר עבודה לא ממושכת ורק בשל חשיפה לטלפון שלא מגיע לרב לרמות קול גבוהות. בכל אופן, אם אתה מרגיש בעיה, גש להבדק או לבצע בדיקת שמיעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו