אוזניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוזניים
    עדי
    27/12/2011

    שלום,כבר בערך חצי שנה אני סובלת מגירוי באזניים,התופעה היא כזו: מגרדות לי האוזניים , (בערך כמו גירוד של עקיצת יתוש ,כלומר ממש חזק),מתי שאני לא מתאפקת ומגרדת אז זה מתנפח וכואב ולא מבפנים אלא כל האוזן מבחוץ,אני לא יכולה לגעת בה. אחר כך זה עובר בערך אחרי שבוע,אני הייתי אצל כל מיני רופאי אאג, נתנו לי משחה נגד גירויים בטאקורטן, וטיפות חומצת בור, אני מורחת זה מפסיק מעט את הגירוי ואז שוב מתחיל. אני משתגעת מזה מאוד מפריעה לי. חייבת לציין גם שהשעווה היא מאוד כהה,ובזמן הדלקת היא צהובה נוזלית ובעל ריח מוזר.נוסיתי להבין מה זה אצל הרופאים, אחד אמר לי שאני צריכה לשטו, את האוזניים עם מים, כאשר אמרתי לה שאני יודעת שאסור, היא אמרה לי לא מותר ושאני אחפש באינטרנט איך עושים את זה .השני אמר לי לא לגרד ולא לשטוף ואפילו לא לנקות.אני מיואשת אשמח אם תוכלי לעזור לי.
    תודה עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזניים - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    27/12/2011

    דלקת אוזן חיצונית נגרמת כתוצאה מעור לא בריא או מגורד בשילוב עם חשיפה למים. שעווה ניתן לשטוף במים או לשאוב, על ידי רופא בלבד, בתנאי שהאוזן אינה מודלקת. עליך לחדול מהגירוד כי את פוצעת את עצמך. אם מדובר בהתנפחות של האפרכסת החיצונית כדאי לפנות גם לרופא עור, אולי הטיפול שלו יהיה יעיל יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו