דלקת שקדים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת שקדים
    רחלי
    03/02/2012

    שלום רב,
    לפני כחודש וחצי הייתה לי דלקת שקדים עם נפיחות, מוגלה, חום, חולשה, לאחר משטח גרון שיצא שלילי קיבלתי מוקסיפן, ל-7 ימים, כעבור יומיים מסיום האנטיביוטיקה חזר לי הכאב גרון, ונמשך כ10 ימים והעברתי אותו בעזרת תרופות הומאופטיות וצמחי מרפא, הפעם לא הופיעו חום וחולשה, הייתה מעט מוגלה.
    כעת, לפי כמס' ימים התנפחו לי בלוטות הלימפה הצוואריות, לאחר יומיים התחיל להפריע לי משהו בגרון והשתעלתי מעט, לאחר הסתכלות ראיתי שהשקד נפוח ויש עליו מס' נקודות מוגלה קטנות, יום לאחר מכן הלכתי לרופאת אא"ג שאמרה שיש לי דלקת שקדים חריפה, ונתנה לי רפאפן, לאחר מכן עשיתי משטח גרון שיצא שלילי ולא התחלתי לקחת את האנטיביוטיקה, עברו יומיים מאז וכעת יש לי הרבה מוגלה ואתמול הייתי אצל הרופאת משפחה שלי שהכריחה אותי בתוקף לקחת את האנטיביוטיקה ובנוסף שלחה אותי לבצע בדיקות דם לוירוסים. בערב הסתכלתי בגרון וראיתי שעל המוקד מוגלה הגדול ביותר הופיע לי מעין בלוטה אדומה-ורודה ואינני מבינה מה זה...
    התחלתי כעת לקחת את האנטיביוטיקה אני פשוט בלחץ מהבלוטה הזו...
    תודה
    רחלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת שקדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת שקדים - תגובה

    ד''ר אביגיל ארד
    04/02/2012

    אינני יכולה לומר מה הממצא על השקד בלי לראות, אבל אם המשטח שלילי אין כל כך טעם באנטיביוטיקה. או שמדובר בדלקת שקדים ויראלית כגון מחלת הנשיקה או שהתחלת לסבול מ pfapa שזה מצב דמוי דלקת שקדים מבחינת התסמינים אולם הטיפול הוא בסטרואידים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו