שאלה דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה דחופה
    לי
    18/05/2012

    בוצע לי סיטי בחתכים הגבוהים מודגמת הפתעבות פוליפואידית של הרירית בגת הלסת מימין ומלאות של תאי האתמואיד
    המבנים האנטומיים של האורופרינקס והנזופרינקס שמורים
    מודגם תהליך פוליפואידי בקוטר של כ1 ס"מ קרוב לוודאי ממקור מיתר הקול המדומה מימין משתרע קרניאלית לכיוון הסינוס הפרירפורמיס מימין עם היצרות של עמוד האוויר.
    קיים רושם שהתהליך עובר את הקומיסורה הקדמית
    בנוסף מספר נגעים היפרדנסיים בקוטר של עד כ7 מ"מ באיזור היהיפופארינקס
    אין עדות לאדנופתיה צווארית
    בלוטת התריס עם מוקד היפודנסי קטן לא ברור האם מדובר בתהליך ממקור בלוטת התריס או פארה תארואיד .

    לסיכום תהליך חשוד כשאתי,קרוב לוודאי ממקור מיתר הקול המדומה מימין כמתואר.

    יש לי תור בשני במרפאה של בית החולים בני ציון שאלתי היא האם זה יכול להיות סרטני?? בבקשה תשובה כנה
    ואיזה טיפולים יש ? בבקשה אני אובדת עצות אודה על התייחסותך יש לציין שאני בת 28 לא מעשנת ולא שותה ואלרגית אסמטית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה - תגובה

    ד''ר רועי הוד
    19/05/2012

    הסבירות שזה גידול נמוכה לאור גילך והעדר גורמי סיכון. יש להבדק ע"י רופא א.א.ג שיתרשם אם קיים ממצא ויחליט לגבי איפיונו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו